גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

שלט חוצות ענק נתלה מול המדיטק חולון נגד המינוי של אודליה פרידמן למנכ"לית המדיטק

שלט חוצות ענק נתלה מול המדיטק חולון נגד המינוי של אודליה פרידמן למנכ"לית המדיטק

שלט חוצות ענק נתלה הבוקר מול המדיטק חולון נגד מינויה של אודליה פרידמן למנכ"לית המדיטק חולון. במקביל, פנה שח"ם למבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדרישה לבדוק את המינוי .

היום (15.7.2024) נתלה שלט חוצות ענק סמוך למשרדי המדיטק חולון עם הכיתוב: "את 'הבימה' היא הרסה. המדיטק בסכנה. אודליה פרידמן: המינוי המופקר של שי קינן". במקביל, פנה אתמול שח"ם – ארגון השחקנים והשחקניות בישראל במכתב למבקר המדינה מתניהו אנגלמן לבדוק את המינוי של אודליה פרידמן למנכ"לית המדיטק חולון על ידי שי קינן, ראש עיריית חולון.

במכתב שנשלח על ידי עו"ד עמית בכלר, שותף במשרד עורכי הדין פישר (FBC & Co.), נכתב כי "המינוי נערך במחטף ובמחשכים, תוך הפרת כללי המנהל התקין, ללא הקמת ועדת איתור והליך מכרזי, ובניגוד לחוזר מנכ"ל משרד הפנים".

בנוסף נכתב "הקשר המתואר בין הגב' פרידמן לבין ראש העיר הנבחר, מעורר חששות וחשדות מהותיים למשוא פנים ומעורבותם של שיקולים פסולים לכאורה במינוי, וכי לא מבחר המועמד הראוי והמתאים ביותר לתפקיד".


במכתב למקר המדינה צוטט מתוך כתב התביעה שהוגש על ידי נאמני הבימה באופן אישי נגד אודליה פרידמן "לגב' פרידמן היה חלק אישי מרכזי בקריסת הבימה ואחריות אישית ישירה להפרות חוק והסכמים, וצבירת חובות ביודעין ותוך עצימת עין, בין היתר כלפי עובדים, יוצרים וספקים של הבימה. הגב' פרידמן התרשלה באופן קיצוני בתפקידה, הפרה את חוברת הזהירות והאמון, לא פעלה כנושא משרה סביר, נהגה בפזיזות ונושאת באחריות אישית מרכזית למצבו של 'הבימה' כנושאת המשרה הבכרה ביותר בתיאטרון".

משח"ם נמסר:

"מאז שנודע לנו על המינוי של אודליה פרידמן למנכ"לית המדיטק הוצאנו פניות לכל הגורמים שיכולים לעצור את המינוי – דירקטוריון החברה, מנהל מחלקת התאגידים במשרד הפנים ומבקר המדינה. אנחנו ממשיכים לבחון אפיקים משפטיים נוספים ונעשה כל מה שביכולתנו כדי לעצור את המינוי הזה.

אודליה פרידמן הונתה עשרות רבות של יוצרים.ות, שחקנים.ות ועובדים.ות ב'הבימה' והשאירה אותם עם בור כלכלי עצום. המינוי הזה הוא יריקה בפרצופם של אותם אנשים ואות קלון על עיריית חולון והעומד בראשה, שי קינן".

צילום:פרטי

Exit mobile version