כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחאת החטופים במדיטק חולון בנוכחות טל קופרשטיין אביו של בר שנמצא חטוף בעזה

צפו בסרטונים והתמונות

מחאת החטופים התקיימה הערב ברחבת המדיטק חולון בנוכחות עשרות מתושבי חולון וטל קופרשטיין אביו של בר שנמצא חטוף בעזה.

המוחים דרשו עסקה עכשיו שתשחרר את על החטופים והחטופות משבי החמאס.

שלומי ברגר, אביה של אגם ברגר: "אדוני ראש הממשלה זו פניה אישית אליך- יש חשיבות קריטית למיקום המפקד, אתה המפקד, אתה צריך להיות כאן, לוודא שכל הדברים נסגרים ומתקדמים לעסקה והילדות, הילדים, האחים, ההורים של כולנו חוזרים סוף סוף הביתה.
קודם תסגור עסקה! אח"כ תיסע לשלום ותחזור בשלום. זה לא הזמן לנסיעות כשהנוכחות האישית שלך פה בזמן הכי קריטי שיש למדינה שלנו היא חיונית. זה הזמן לחתום על עסקה ולהחזיר את כל החטופים הביתה. אנחנו מבקשים להיפגש איתך באופן מיידי, טרם נסיעתך לדון בסגירת המגעים לעסקה. לעולם בכלל ולקטאר בפרט אני אומר- תמונתו של הנייה שהוצבה במודע ובמכוון מאחורי הבנות שלנו – מראה שאין שום הפרדה בין הזרוע הצבאית ללשכה המדינית של ארגון הטרור החמאס. מי שנותן להם מחסה יצטרך לתת בבוא העת הסברים. הם כולם אחראים יחד לטבח הנורא ולהחזקתם של כל החטופים כבר יותר מתשעה חודשים, 284 ימים".

בתמונה טל קופרשטיין אביו של בר שנמצא חטוף בעזה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן