כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פיצה שמש מגיעה למומנט בת ים

פרויקט MOMENT של חברת אזורים ברחוב השבטים בבת ים הינו פרויקט התחדשות עירונית גדול, המשלב מגורים עם משרדים ומסחר.

פיצה שמש מגיעה למומנט בת ים

בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-2,700 מ"ר
במתחם פועלים כיום מותגים מובילים כמו סופר ברקת ועולם הממתקים

המתחם המסחרי של חברת אזורים בפרויקט MOMENT ממשיך להתעצם, צעד משמעותי נרשם עם הודעתה של אזורים על חתימת הסכם בן 5 שנים עם רשת "פיצה שמש". זהו שיתוף פעולה שני בין חברת אזורים לבין רשת "פיצה שמש" להם כ 100 סניפים ברחבי הארץ. שטח המסחר של הפרויקט מסתכם בכ-2,700 מ"ר, כאשר הפיצרייה עתידה להיפתח במהלך ביולי 2026.

פיצה שמש הינה רשת הפיצריות הישראלית הגדולה בישראל, כאשר מלבד פיצות מגוונות, ברשת ניתן למצוא מנות כמו רביולי, פסטה, צ'יפס, סלטים וקינוחים שונים. הרשת עובדת ו100% גבינת מוצרלה.

פרויקט MOMENT של חברת אזורים ברחוב השבטים בבת ים הינו פרויקט התחדשות עירונית גדול, המשלב מגורים עם משרדים ומסחר.


הפרויקט נחשב לאחד המסקרנים ביותר בגוש דן, ונמצא בקרבת גנים, בתי ספר, קאנטרי קלאב וכן לטיילת של בת ים. בנוסף, מיקומו מאפשר גישה קלה לקווי תנועה מרכזיים, לתחבורה ציבורית ולקו האדום של הרכבת הקלה. במסגרת הפרויקט ייבנו 714 דירות בארבעה מגדלים מודרניים, בעלי 34-35 קומות, בנוסף הפרויקט יכלול שטח משרדים בהיקף של 4,000 מ"ר, ושטח מסחר לחנויות בהיקף של 2,700 מ"ר . בנוסף, הפרויקט יכלול חניון לטובת המבקרים במתחם.

דן מור, מנהל זרוע המניבים באזורים: "פרויקט MOMENT מוכיח ששילוב מגורים, תעסוקה, מסחר ושירותים הוא חיוני בעידן החדש. בעלי העסקים מרוויחים מקהל לקוחות קבוע ונגיש, כמו הורים וילדים סביב ארבעת גני הילדים שיפתחו בפרויקט, או עובדים במשרדים במתחם. חתימת ההסכם המסחרי עם רשת הפיצות המובילה, 'פיצה שמש', תתרום רבות להיותו של MOMENT מתחם עירוב שימושים איכותי ומגוון, במיוחד בשל מיקומו האסטרטגי, שיהווה מוקד משיכה לתושבי הפרויקט והסביבה."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן