כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדור הקולינריה של רואי פרסול

והפעם: על החוויות לאכול בקניון

לאכול בקניון:

אומרים שכל טרנד שתופס כאן בישראל, התחיל קודם באמריקה. אם זה באופנה, באוכל או בתכנים שאנחנו צורכים. אבל יש טרנד אחד שלא תפס אצלנו, וטוב שכך.

לפני 10 שנים עשיתי טיול ארוך בארצות הברית ושם נתקלתי לראשונה בקניונים ריקים. פשוט קניוני רפאים ענקיים שבטח פעם היו מקום נוצץ ומלא חיים והיום עומדים שוממים, עזובים ועצובים. ושמעתי על עזיבת הלקוחות את הקניונים כי כולם מזמינים הכל באמזון. וראיתי איך תרבות השופינג הכל אמריקאית משתנה. ופחדתי שזה יגיע אלינו. פחדתי כי אני לא רוצה שהמגע האנושי יעלם כאן ויהפוך לנדיר כמו שהוא נוכח באמריקה. ושמחתי לראות שלא אימצנו את הטרנד הזה, לנתק מגיע אנושי, כי הוא באמת לא מתאים לנו. לא משנה אם זה בקניון, בכביש, בחוף הים או בקולנוע: אנחנו הישראלים אוהבים להתחכך. אוהבים שצפוף. להזיע, אבל ביחד. וזה נכון שאין כאן ספייס אבל גם אין כאן את תחושת הניכור שיש בארה"ב, וכשאני ממגיע לקניון אני רוצה שהוא יהיה מלא ורועש כי זה אומר שיש כאן חיים ושיש כאן ילדים. את השקט תשאירו במקום אחר.

ועל זה חשבתי כשהייתי בקניותר בנס ציונה השבוע. קניון שהייתי בו לפני 40 שנה כשהוא נפתח, כשהייתי ילד בן חמש, והנה אני מגיע אליו עם בני בן החמש וכאילו כלום לא השתנה. 40 שנה ועדיין בועט, בניגוד לקניונים רבים בארה"ב שלא הצליחו להישאר רלוונטיים לאורך זמן.

תודה לאל, יש דברים שלא משתנים. אבל עדיין, מסתבר שבקניותר, מקבוצת קניוני עופר, לא נחים על השמרים ומחדשים פעילויות על בסיס שבועי. פעילויות לילדים ולהורים, למשל, מתקיימות בכל שבוע לאורך כל השנה.
הפעילויות מתקיימות בימי שני ורביעי בימי לימודים וכמובן שגם בחגים ובקיץ כשהילדים בחופשות.
ההשתתפות בכל פעילויות הילדים היא חופשית וללא תשלום והכול כדי שלילדים יהיה כיף ושמח.
עכשיו, בחופש הגדול, הקניותר מזמין את הילדים ליהנות ולבלות בהצגות קסומות, מופעים של אמני ילדים, סדנאות יצירה, סדנאות מתוקות, הפעלות מיוחדות ועוד. כל הפעילויות מתקיימות באופן קבוע בקומת הילדים של עופר קניותר. והנה משהו שכן השתנה: כשעמדתי בקומת הילדים, עם הג'ימבורי שנקרא פעלתון, סדנאות היצירה, מכונות המשחק והמסעדות, זכרתי שפעם היה כאן בית קולנוע, והייתי מגיע לראות סרטים.
בכל יום שני אחה"צ בחודשים יולי ואוגוסט מתקיימת סדנה בה הילדים יצרו, יקשטו ויעצבו בכל פעם מוצר אחר -בנדנה, מטקה, קאפקייק צבעי הקשת, עפיפון, קלמר ועוד. בכל שני גם מתארח מופע של אמן הילדים -אוראל, איציק הליצן, הילה הכול יכולה, אורטלי, שלומי וסתם, מופע קרקס ועוד.



אחרי שהוציאו לי את המיץ בפעלתון, הקטנטנים פיתחו תאבון

חיפשנו מקום לאכול, העיקר שנצא בזול

יש סניף של מקדולנד'ס אבל הלכנו על מאכלים איטלקיים

ועכשיו נפסיק עם השיר המוזר כי נגמרו לי החרוזים


הלכנו על מסעדת טנטו, כי הילדים רצו פיצה, אשתי רצתה פסטה, ואני רציתי אייס וניל. עכשיו תשאלו: מה אפשר לצפות מאוכל בקניון? אז זהו, שהספיק לי מבט אחד בשחר, בעלי המסעדה שהכין לנו את הפיצה, כדי להבין שהבחור מקצועי, ומבט שני בטאבון האבן – הראשון שנבנה בארץ ע"י חברת מקור החום, והוא חלק מהסוד לאיכות ולטעם המאפים – כדי להבין שמכאן תצא לי פיצה מעולה. ואכן כך היה. קצת רבתי עם הילדים על המשולש האחרון אבל אל תגלו. גם הפסטה היתה מצוינת, והברד אבטיח לילדים, ואם אתם גרגרנים כמונו אל תוותרו על הכנאפה, גם היא יוצאת לוהטת מהטאבון, מקבל זילוף של מי סוכר וכל זה מבעבע מולכם ומפיץ ריח מתוק.

טנטו היא מסעדה משפחתית קטנה שהוקמה ב 2018 במטרה להביא את האוכל האיטלקי עם חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שקיימים לעיני הקהל – את כל האוכל מכינים מול העיניים במטבח פתוח. הפיצה עשויה מרוטב "mutti" ללא תוספת סוכר ומ-100% מוצרלה.

אז כן חבר'ה, אנחנו בחופש הגדול. האינטימיות והשקט יחכו לסתיו, עכשיו זה הזמן לבלות עם הקטנטנים במקומות שלפעמים מחייבים אטמי אוזניים.

למי שמתכנן לקפוץ בקרוב: ביום שני ה 22.07.24 תתקיים סדנא להכנת ועיצוב מטקות וכדורים לקיץ, יום רביעי ה- 24.07.24 מופע לכל המשפחה כוכבי הילדים "שלומי וסתם", במופע מרתק לכל המשפחה, ביום שני ה 29.7.24 סדנה להכנה ועיצוב עפיפון וביום רביעי ה 31.07.24 מופע "אוראל והרקדניות" – מופע לכל המשפחה המשלב ריקודים וקסמים.

צילומים: יח"צ, עידו איזק

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן