כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

 תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 19/07/24 ועד – 25/07/24

התחזית באדיבות עוזי הכהן

 תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 19/07/24 ועד – 25/07/24

טלה: רבים מבני מזל טלה חשים בשבוע זה שחרור והקלה בעיקר מבחינה כלכלית וחומרית. השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד/דאגות שחזרו לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב"ה לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים כמו למשל שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשים עבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב"ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם: זמן טוב להציע נישואין להבטיח אהבה וחום . מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

שור: שבוע טוב להשכנת שלום, הגעה לפשרה ולשלום בית. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: למערכת החיסונית קשר ישיר גם למערכות אחרות בגוף, ולכן כאשר מערכת אחרת נפגעת הרבה פעמים מערכת החיסון היא הראשונה שנפגעת. לכן לדוגמא, כאשר אנו שרויים במתח מוגבר ולחצים נפשיים ממושכים, הגוף משחרר


תאומים: למרות חוסר סדר כזה או אחר, שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית והיכולת שלכם להתארגן מחדש בעקבות אירוע שהתרחש עומדת במרכזו של השבוע . זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. זה הזמן לחזק את התשתית והיסודות עליהם יוצב הסדר חדש. כדי להצליח, תהרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדברים אכן יקרו. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. אך מומלץ לא למהר אלא להמתין לזמנים טובים יותר. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. זוגיות שחוותה משבר מקבלת הזדמנות מחודשת לטיפול וריפוי. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

סרטן: שבוע חיובי ניצב בפתח. הקצאת זמן למילוי רצונותיכם האישיים תיטיב אתכם לכן בשבוע זה פנקו את עצמכם והרשו לעצמכם ליהנות מכול דבר שעושה לכם טוב. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים חדשים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת כעת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

אריה: לאחר תקופה ארוכה בה הייתם טרודים והשקעתם אנרגיה רבה (גם רגשית וגם פיזית) בקידומו של תהליך כזה או אחר. הרגשה של שינוי מפעמת בלבכם ומשב רוח קליל של ביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל בתולה, עקרב או קשת, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר לבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב.  יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

בתולה: שבוע מאתגר צפוי לבני מזל בתולה. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפכח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בלבכם. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים בשבוע זה לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים שגורמים לכם לכעוס, אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. . בעבודה: להימנע מרכילות ולשון הרע. יש ללמוד כיצד להתמודד ולהכיל אכזבה מבלי שהיא תשבור את רוחכם. אהבה, זוגיות: גורמים חיצוניים (חברים, הורים וכדומה) משפיעים לרעה על זוגיותכם בכך שהם מתערבים יתר על המידה. חשוב שתדעו איפה להציב את הגבול. אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את שמכם ואת התא המשפחתי שלכם. כמו כן נושאים שקשורים בפריון, הריון ולידה עולים אצל חלקכם על הפרק. בריאות: הנפש שלכם זקוקה לתשומת לב לטיפול רגשי ועזרה בהפגת חרדות. מומלץ ללמוד כיצד להתחבר לאמונה הן בעצמכם והן בבורא עולם. קורס מודעות עצמית ועזרה ממקור חיצוני יכולים לתת לכם מענה ראוי. קריאתו של מזמור ח' בספר תהילים יפה לשבוע זה. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו, והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

מאזניים: היכולת לפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם, תעמוד במרכזו של שבוע זה. נסו עד כמה שניתן לגלות סבלנות וארך רוח כלפי האחר. חשיבה חיובית והתנהגות טולראנטית יאפשרו לכם לחצות גבולות ולהשפיע בחיוב על גורלכם. רבים מבני מזל מאזניים ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם ולהתחבר לאמונה שיש בכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, נתיב אשר אמור להוביל אתכם לשלווה, לסיפוק וליציבות. בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות. זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. לאלו מכם המתכננים את הרחבת המשפחה מראים הקלפים כי הכיוון הוא חיובי וניתן לראות שהריון ולידה עולים על הפרק. יחד עם זאת, למי שאינו מעוניין בהרחבת המשפחה כדאי להיזהר ולהישמר מהריון בלתי צפוי או רצוי.  כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן, שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

עקרב: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. ירידה בערך עצמי, שחיקה בדימוי העצמי, אכזבה. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה נכון וכדאי לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. היהדות מלמדת, שכשהראש מבין והלב יודע- מתקבלת בחירה נכונה. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק נחלשת. השבוע יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. לאלו מכם שאיבדו את מקום העבודה כדי ומומלץ לא להסתגר אלה להיעזר במשהו שיכול להקשיב לכם ולסייע בעצה טובה. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם!. תחושת הביטחון בקשר הזוגי פוחתת והעדר שיחות משמעותיות גורמות לשעמום. חשוב לפנות לעזרה… בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. איזור רגיש: בית החזה, הלב והריאות. טיול או חופשה בחיק הטבע ב"ה ישפרו את הרגשתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

קשת: משהו לא ברור עובר עליכם בשבוע זה והדבר גורם ללבכם לחוש בודד ולעיתים אף נבגד. התמודדות אל מול חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות מדירה שינה מעיניכם. באופן כללי: בשבוע זה רובצת עננה של דאגה מעל ראשיהם של רבים מבני מזל מאזניים. תהליך הדאגה מתיש אתכם ורבים מכם חשים בדידות וחוסר שמחת חיים. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. במידה ואתם מתקשים להתחבר אל האמונה לבד ובכוחות עצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה להבין איך הכי נכון בעבורכם להתנהג בעת הזו ואיך יש בכוחכם להפוך את החושך לאור. בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם. זוגיות: רבים מבני מזל קשת מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות וגם כאן לפנות לעזרה ממקור חיצוני. כספים: אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם בהתאם למצב הקיים.. בריאות: חוסר באנרגיות חיוביות מציב את מערכת החיסון שלכם במצב עדין לכן בשבוע זה מומלץ מאוד לשמור על על הבריאות בכלל. לסובלים מאלרגיה או גרד כלשהו בגוף, דעו דהם נגרמים נגרמים כתוצאה מלחץ רגשי וממתח נפשי. שיחה, הקשבה ודיבור יעזרו לכם להתמודד עם הדבר. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שאו ברכה, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה – תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

גדי: הקלף השבועי שלכם מלמד שזהו זמן טוב להגשמה עצמית והוצאה לאור של יוזמות, רעינות ותוכניות לעתיד הקרוב והן לעתיד הרחוק. באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: יתכנו בעיות/תקלות שקשורות במים ואינסטלציה כגון: נזילות, סתימות, אין מים חמים וכדומה. תחזוקה מונעת יכולה בהחלט לחסוך לכם עבודה רבה. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי לקחת פסק זמן קצר להפוגה ומנוחה ולא למהר ולחזור למעגל העשייה מתוך לחץ או חובת הוכחה. זוגיות: האופציות שטמונות בזוגיות שלכם לא באות לידי מימוש והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת, לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. למרות אווירת המלחמה טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. איזור רגיש בגוף: ברכיים וגב תחתון אצל חלקכם ניתן לראות בעיות שקשורות בהתרוקנות הכיבה, ביציאות ובטחורים. ועוד משהו קטן,  בשבוע זה, מומלץ להשקיע ולקחת חלק באופן צנוע במשחקי מזל כל שהם. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

דלי: חוסר ודאות מערער את משקלכם הרגשי. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על הפנים שלכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. כמו כן מומלץ להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם וזאת על מנת שתוכלו להכיל בצורה נכונה את הדברים שאתם חשים בלבכם. באופן כללי: התמקדות ובחירה בדרך אחת מתוך כמה דרכים, תשחרר אתכם מבלבול רגשי.  כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. האתגר השבועי: להתמודד אל מול הפחד. הפחד מזיק רק כאשר אתם בורחים ממנו במקום להתייצב מולו. התגברות על הפחד, ועשיית הדבר הנכון, הם ההנאה האמיתית !! טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

דגים: עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך ולהיחלץ ממבואי סתום או מתקיעות. באופן כללי: חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל דגים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור "אנא בכוח" יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. טיפ לשבוע טוב יותר: מה דעתכם, לקבל כול בוקר ישר לנייד וללא עלות מסר יומי קצרצר והדרכה רוחנית שב"ה יאפשרו לכם לנהל את יומכם ממקום בטוח יותר ומואר יותר. אם זה מעניין אתכם הקישו על הקישור המצורף והצטרפו  אלינו לקבוצה של הקלף היומי . מטרתו של הקלף היומי היא לא לנחש את העתיד אלא לתת לכם את היכולת לעצב ולהשפיע על יומכם לחיוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן