כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מקשקשים: מדור הרכילות של חולון, בת ים וראשון לציון

מי בא לחגוג עם סקאזי יום הולדת 49? למה עדן גולן נאלצה לברוח מקניון הזהב? איזה אירוע מרגש התקיים השבוע בסופרלנד? ומה הקשר בין קניון עזריאלי בחולון למשחקי היורו?

מקשקשים: מדור הרכילות של חולון, בת ים וראשון לציון

מי בא לחגוג עם סקאזי יום הולדת 49? למה עדן גולן נאלצה לברוח מקניון הזהב? איזה אירוע מרגש התקיים השבוע בסופרלנד? ומה הקשר בין קניון עזריאלי בחולון למשחקי היורו?

סקאזי חוגג בעמדה ועם בת הזוג שיר. יום הולדת שמח. (צילום: מתוך האינסטגרם)

די ג'י סקאזי, או בשמו אשר סוויסה, חגג יום הולדת בשלוותה בנמל תל אביב במסיבה ענקית. סקאזי, שמתגורר עם ארוסתו שיר בראשון לציון, הוא כבר אבא ל-2. השניים הגיעו למסיבת יום ההולדת לבושים בצהוב כאות הזדהות לחטופים. הגיעו לפרגן לילד יום ההולדת: איתי לוי, אליאב זוהר, אושרי כהן, סתיו סטרשקו ועוד.

עדן גולן. מרעיפים עליה אהבה. (צילום: מתוך האינסטגרם).

שבוע שעבר, קניון הזהב בראשל"צ. עדן גולן מגיעה לקניון עם פמלייתה כדי לראות את יצירת האומנות שעשו לתמונתה העשויה כולה קוביות הונגריות. הבעיה? המון האדם שמזהה את עדן בקניון לא נותן לה להגיע לתערוכת הקובייה ההונגרית. עדן מתקשה לפלס דרך בתוך הקניון ונאלצת לשוב על עקבותיה אחרי גיחה קצרה מאוד. "לא הצלחנו לצאת משם", מספרת המנהלת האישית רייצ'ל ברכה. "כבר אי אפשר ללכת איתה ברחוב".


הופעה בסופרלנד. מוקירים תודה. (צילום: יח"צ)


השבוע התקיים בסופרלנד בראשון יום הוקרה לעובדות ועובדי ישיבות ואולפנות עקיבא ומשפחותיהם בהשתתפות למעלה מ-4,000 איש שהגיעו מכל קצוות הארץ. לאורך שנת לימודים האינטנסיבית האחרונה בצל המלחמה, צוותי החינוך של הרשת ומשפחותיהם התנדבו בחברה, נקראו למילואים, הקימו מסגרות חינוך לתלמידים שפונו מבתיהם ועוד. היום כלל דוכני מזון ועמדות ממותגות בהם ילדים יכלו לענות על חידות ולזכות בפרסים. האירוע הגיע לשיאו בטקס בו הוזכרו אנשי צוות ומוסדות שתרמו בשלושה תחומים: במילואים, בהתנדבות ובשגרת לימודים תחת מצב חירום. האירוע הגיע לסיומו במופע של האומן בניה ברבי. אלחנן גלט, מנכ״ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא: "תפקידנו המרכזי והעיקרי במהלך השנה כולה היא להאיר את תורתנו, את תורת תלמידנו, תורת ארץ ישראל. בשנה האחרונה עם ישראל בכלל ומערכת החינוך מתמודדים עם אתגרים רבים, ואנו משתהים ממש מנוכח ההקרבה וההתמודדות של הצוותים שלנו ושל התלמידים שלנו".

שלומי סרנגה ויוסי שוורץ. על הרגליים. (צילום: יח"צ).


יוסי שוורץ, מבעלי רשת 'סיטי מרקט', רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, חגג השבוע לתאומים שלו לירוי ואורי בר מצווה חגיגית במיוחד שנערכה במסעדת השף "ציפי פרימו" בחולון. לאירוע החגיגי הגיעו רבים מבכירי המשק הישראלי בענף הקמעונאות ונהנו מארוחת שף עשירה. לאחר הארוחה המוזמנים זכו להופעה אינטימית ושמחה במיוחד של הזמר שלומי סנרגה והפרויקט של רביבו שהעמידו את כל האורחים על הרגליים.

מרים פרץ, חניתה קמראן, שר הבריאות יצחק בוסו ואנסטסיה מולדבסקי. כל הכבוד. (צילום: באדיבות מאוחדת).

גאווה לבת – ים: אות מגן שר הבריאות להתנדבות הוענק לאנסטסיה מולדבסקי, מתנדבת במרפאת מאוחדת בעיר. מולדובסקי, תושבת העיר שנולדה עם שדרה שסועה (ספינה ביפידה) ומתניידת בכיסא גלגלים, מתנדבת כבר יותר משלוש שנים במרפאת מאוחדת יוספטל בת ים. השבוע בטקס חגיגי שהתקיים במעמד שר הבריאות הוענק לה אות המגן להתנדבות. שר הבריאות, אוריאל בוסו ומנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב, העניקו את מגן שר הבריאות להתנדבות, בשיתוף המועצה הישראלית להתנדבות, לאנסטסיה בת ה- 29. השנה הוגשו 100 מועמדים ומועמדות, מהם בחרו חברי הועדה 14 יחידים וארגונים שקיבלו את מגן שר הבריאות. מולדבסקי המתניידת בכיסא גלגלים ומתנדבת בקופת חולים מאוחדת בבת ים, היא בין היחידים שקיבלו את מגן שר הבריאות תחת הקטגוריה להתנדבות יחידים.

חזי דין עם אשתו והילדים. הוא מבין באשליות. (צילום: ענת מוסברג).

בסופ"ש האחרון התקיים אירוע פתיחת עונת הקיץ של מוזיאון האשליות בנמל תל אביב. ברחו מגל החום הכבד ונהנו מאשליות במזגן עם המשפחה: חזי דין, שאמנם מתגורר היום ביבנה עם משפחתו, אבל גדל ברחובות תחת השם יחזקאל מזרחי, אורן חזן שדיגמן גיזרה חטובה (פחות 30 קילו) עם אשתו שנמצאת בהיריון רביעי במספר, אברי גלעד, דפנה ליאל, מירי מיכאלי והמשפחה, ג'ני צ'ארווני והבנות, דוד דביר והנכדים, תמיר ורדי, מאיה זיו וולף ועוד.

פעילות יורו עזריאלי חולון. ליאב פז תושב פעיל במרכז קהילתי נאות שושנים תומר פרחי יו"ר אקי"ם חולון אנה פרחי-תושבת פעילה ציאלה נפתלי-מנהלת שיווק קניון עזראילי חולון מימי מור-מנכלית קניון עזריאלי חולון שירה ירדן ג'רבי-רכזת קהילה מרכז נאות שושנים. (צילום: יפית כחלון).


ביום חמישי האחרון התקיים בקניון עזריאלי חולון, אירוע 'יורו לכל ילד" בשיתוף מרכז קהילתי נאות שושנים בהובלת רכזת הקהילה, שירה ירדן ג'רבי, קניון עזריאלי חולון ואשת שיווק הקניון צאלה נפתלי, אקים חולון בהובלת תומר פרחי יו"ר, "עוצמה חולון" והמאמן כדורגל אלי יונה שעזר ונרתם מתנדבי הכוח המיוחד שהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע ותושב ליאב פז שדואג תמיד לחינוך המיוחד בעיר הלב של העשייה. האירוע היה מיועד לילדי החינוך המיוחד בנושא היורו, היו מתנפחים, עמדות משחק, עמדות מולטימדיה, יצירה ומופע מרכזי של ליאור סיני. ראש העיר שי קינן הגיע גם הוא לראות ולהכיר את ילדי החינוך המיוחד. הילדים נהנו, שחקו ועודדו. מימי מנכ"לית קניון חולון: "קניון עזריאלי חולון שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת קהילה ופנאי, ולארח את הקהל המדהים והמיוחד שהגיע אלינו היום. זהו רק תחילתו של שיתוף הפעולה שכן אנחנו, כקניון העיר חולון, שואפים לתת מענה לכלל הקהל המגוון בעיר".

ויהי ערב ויהי בוקר. תערוכת צילומי ים. (צילום: יח"צ).

מפונת נחל עוז אצרה לראשונה בדיור מוגן בבת ים תערוכת 'שקיעות וזריחות' בה הוצגו צילומים שצולמו ע"י חברי הקיבוץ. השבוע נפתחה לראשונה תערוכת "שקיעות וזריחות" במגדלי הים התיכון בת ים. את התערוכה אצרה תמר לויתן מקיבוץ נחל, אשר ביתה ונכדתה נחטפו ב-7 באוקטובר בידי חמאס ושוחררו בסבב הראשון של השבת החטופים. לויתן מתגוררת היום במגדלי הים התיכון בת ים יחד עם חבריה לקיבוץ, וכחלק מההשתקעות שלהם והחיבור לדיור המוגן, אצרה לראשונה תערוכה ייחודית בה לקחו חלק חברי הקיבוץ ודיירי הבית. מתחילת המלחמה משפחות רבות מקיבוץ נחל עוז מתגוררת בדיור מוגן מגדלי הים התיכון בת ים. הדיור המוגן ממוקם מול הים ומהווה נוכחות משמעותית ובילוי של כלל דיירי הבית לאורך ימות השבוע. על כן, הוחלט שהתערוכה תעסוק בשקיעות וזריחות בים. חברי הקיבוץ ושאר הדיירים הציגו עשרות צילומים של שקיעות וזריחות שצילמו בים בטלפון הנייד בים. בפתיחת התערוכה לקלחה חלק תזמורת הקמפוס שכללה למעלה מ-40 זמרים שליוותה את במנגינות נעימות.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן