כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מכבי פותחת מרפאת בריאות נפש חדשה במרכז המכונים בראשון לציון

ד"ר אלכסנדר למברג, מנהל המרפאה החדשה במרכז המכונים, ציין: "אנו במכבי ממשיכים לעבות ולהגדיל את מערך בריאות הנפש במחוז כנגזרת מהביקוש הגובר על רקע התקופה האחרונה.

מכבי פותחת מרפאת בריאות נפש חדשה במרכז המכונים בראשון לציון

מכבי שירותי בריאות הודיעה השבוע על פתיחתה של מרפאת בריאות הנפש החדשה במרכז המכונים בראשון לציון. המרפאה החדשה מחליפה את המרפאה ברחוב שרירא ועברה למשכנה החדש בבניין החדשני והגדול של מרכז המכונים של מכבי.

פתיחת המרפאה היא חלק מהרחבה ושדרוג משמעותיים שנעשו בתחום בריאות הנפש במכבי שירותי

בריאות, כפועל יוצא מהביקוש הגובר לשירותי בריאות הנפש בכל רחבי הארץ.

המרפאה בראשל"צ הגדילה את שטחה והכפילה את כמות חדרי הטיפולים. כמו כן מכבי הרחיבה ועדיין מרחיבה המערך הרפואי בתחום, גייסה וממשיכה לגייס מטפלים חדשים אשר הצטרפו לצוות הרפואי המקצועי והמנוסה של המרפאה הכולל פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומרפאים בעיסוק.


בשבועות הקרובים יתווספו למרפאה גם שירותי רפואה משלימה של מכבי טבעי, שילוב אשר יהפוך את המרפאה החדשה רשמית למרפאת "גוף ונפש "הראשונה במחוז. המטפלים במרפאה יעברו הכשרה ברפואה טבעית, כך שיוכלו לשלב פן נוסף במסגרות הטיפול ולהפנות ישירות גם לטיפולים הניתנים במכבי טבעי.

המרפאה החדשה ושירותי בריאות הנפש מצטרפים לשירותים הנרחבים המוענקים במרכז המכונים של מכבי, אשר נחנך לפני כמה חודשים וכולל בתוכו מגוון מכונים המספקים שירותי רפואה לחברות וחברי מכבי, כמו גם מרכז בריאות האישה הכולל ליווי תהליכי פריון, צוות מיילדות ומחלקת הריון בסיכון, מכון לב, מכון שמיעה ודיבור מתקדם, מכון סוכרת, מרפאת פצעים קשיי ריפוי ומכון להתפתחות הילד.

ד"ר אלכסנדר למברג, מנהל המרפאה החדשה במרכז המכונים, ציין: "אנו במכבי ממשיכים לעבות ולהגדיל את מערך בריאות הנפש במחוז כנגזרת מהביקוש הגובר על רקע התקופה האחרונה.

המגמה של חיבור הגוף והנפש במסגרת הטיפולים היא בעלת משמעות רבה, והיום יותר מתמיד אנו מבינים עד כמה השילוב הזה קריטי גם ברמת התשתיות. לשמחתנו יש לנו את ההזדמנות לשלב כוחות עם חברות בקבוצה כמו "מכבי טבעי" ולהעניק לחברינו את הטיפול הטוב ביותר, שייתן מענה מהיר, נוח ויקל עליהם במהירות."

כאמור, המרפאה החדשה במרכז המכונים מחליפה את מרפאת בריאות הנפש למבוגרים ברחוב שרירא בראשון לציון, אשר מתועדת להפוך בקרוב למרפאת בריאות נפש ייעודית לילדים ונוער.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן