כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קרב ברחוב הנגיד בראשון לציון

כל הפרטים על הנס שקרה לפני השבת

ראשון לציון: כלב ננעל ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום

היום (שישי) בשעה 11:08, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות כלב שננעל ברכב בשגגה לעיני בעליו, ברחוב הנגיד בראשון לציון.

שלו איבגי, מוקדן ידידים מפרויקט מעורבות חברתית שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע. ישראל קלפהולץ – מנהל צוות מערב ראשון לציון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ ישראל את הכלב בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

ישראל מספר: "הייתי בביתי באמצע כתיבת דבר תורה לשבת, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. מיד יצאתי לכתובת והגעתי בתוך מספר דקות. מתברר שבעל הכלב העביר מספר חפצים לרכב, ובחוסר שימת לב אחד החפצים נשאר על כפתור הנעילה. לאחר מספר ניסיונות פתיחה, שבכל אחד מהם הכפתור נשאר נעול, הורדתי את חלון הרכב וחילצתי את הכלב בשלום. בעל הכלב הודה לי רבות ואף ביקש להעביר תרומה לארגון והופנה לאתר של ידידים. זו תחושת סיפוק מדהימה כל פעם מחדש."

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית
קרדיט תיעוד: ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן