כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פצועים רבים סמוך לחולון

כוחות הצלה ובטחון במקום

פצועים רבים סמוך לחולון

בשעה האחרונה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ת.ד עם מעורבות מספר כלי רכב ו-2 הולכי רגל ברחוב דרך לח"י בתל אביב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב וולפסון 2 הולכי רגל (ככל הנראה מקבצי נדבות) כבני 45 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ו- 2 נשים כבנות 40 במצב בינוני וקל מהרכב עם חבלות בפלג גופן העליון.

פראמדיק מד"א עמית שושן וחובש רפואת חירום במד"א שי בכר סיפרו: "מדובר בזירת תאונה מורכבת עם מעורבות מספר כלי רכב ו-2 הולכי רגל ששכבו על הכביש. מיד התחלנו בטיפול רפואי על מנת לייצב את מצבם של הולכי הרגל שנפצעו באורח קשה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות. הם היו בהכרה ופונו במהירות תוך כדי טיפול רפואי בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים איכילוב וולפסון. צוותים נוספים של מד"א שבדקו את נוסעי הרכבים העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב 2 נשים כבנות 40 שנפגעו באורח בינוני וקל וסבלו מחבלות בפלג גופן העליון".

קרדיט:מד"א


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן