כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגיה שבועית

באדיבות עוזי הכהן

טלה: הקלף השבועי מצביע על כך שרבים מכם בניי מזל טלה נמצאים בשבוע זה בתהליך של מעבר, תהליך של שינוי. בשפה פשוטה ניתן להגיד שאתם נמצאים בתהליך של הפנמה ומצליחים למרות הטלטלה הרגשית שאתם חווים, להסתגל למצב החדש הקיים בחייכם כעת. באופן כללי: דאגה לתא המשפחתי יוצרת מחשבות מרובות. צורך של שינוי במקום המגורים צף ועולה ונושאים שקשורים במעבר דירה או מעבר של עיר מעסקים אתכם. אצל חלקכם עולה דאגה לאנשים שנמצאים מעבר לים. דאגה זו מעיבה על מצב הרוח. עבודה: השבוע אתם נדרשים לקחת אחריות ולהגדיל ראש. היו מוכנים להתמודד אל מול עומס כזה או אחר מתוך תחושת שליחות והבנה שיש מי שסומך עליכם. אצל חלקכם ניתן לראות שיש מחשבות על הסבה מקצועית ולמידת מקצוע אחר וחדש. לאלו מכם שמחפשים עבודה: דווקא כעת, בימי אלו נפתחים בעבורכם אפשריות תעסוקה. היו ערניים ותוכלו לשוב במהרה למעגל העשייה. זוגיות: קושי בהבעת רגשות, יוצר בשבוע זה זוגיות קרה ושכלתנית. נכונות לויתור מתוך בגרות תאפשר לכם להימנע מוויכוחים זכרו אין זה מעשה נבון להוסיף מתיחות זוגית על המתיחות הרגשית הקיימת. בריאות: חולשה בריאותית מתפוגגת והדבר יוצר בעבורכם הזדמנות טובה לחזור ליציבות כזו או אחרת. שבוע טוב, חודש אב מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחקרים שנעשו ברחבי העולם מצאו קשר ישיר בין מערכת חיסון איתנה לבין מצב רוחו של האדם. ככול שהאדם נמצא שלם בדיברו נקי במחשבותיו ותמים במעשיו ישתקף הדבר במערכת החיסון איתנה שביכולתה להתמודד עם משברים\מחלות שהם למעלה מכול דמיון.

שור: התמודדות עם חוסר יציבות כזו או אחרת מצריך מכם לסגל התנהלות יותר מפוקחת. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

תאומים: השבוע אתם קצת עגמומיים, ללא שמחת חיים, עושים מה שאתם צריכים לעשות אך ורק משום שאתם צריכים לעשות זאת ולא מתוך התלהבות ושמחה. חולשה אנרגטית וחוסר שביעות רצון יוצרים בעבורכם שבוע אפרורי מלווה במצבי רוח ובחוסר סבלנות. לחץ כספי וחוסר יציבות כלכלית גורמים להרגשת חולשה וחשש. נטיית לבכם הראשונית היא להתרכז בחצי הכוס הריקה, במה שכואב ובמה שלא הצלחתם להשיג, לשפר או לשנות. תהליך זה של התמקדות בשלילי, יוצר תחושת אכזבה שאין בה כל ממש ובדיקה אמיתית וכנה, תעיד שלמרות הקשיים שטורדים את מנוחתכם, המצב הכללי שלכם בסך הכול די בסדר. המוטיב המרכזי השבוע יהיה בנושאים הקשורים בכסף, חומר וברכוש. התעסקות זו נובעת מכך שבשלב זה מצבכם הכספי איננו משביע רצון והדבר מעורר את דאגתכם ומעורר את פחד העוני שקיים בלבבכם.. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לדאגה ובמידה ותתחברו לאופטימיות, להתמדה ולנחישות תוכלו לעבור את התקופה הזו בקלות. בעבודה: אתם לא כל כך מרוצים מהעבודה, ולא רק בגלל השכר. תחושת השגרה גורמת לעייפות ולחוסר מוטיבציה והדבר מוביל לירידה באיכות עבודתכם. אל חשש! זו תופעה זמנית והיא תחלוף במהרה.. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב למפגשים והיכרויות חדשות אשר עשוית להביא לסיומה של תקופת בדידות כדי ליצור זאת, הקפידו להסתכל על יתרונותיו של בן הזוג ולא על חסרונותיו. לזוגות שביניכם: לאחרונה חל ריחוק מסוים ובן הזוג שלכם אינו מגלה בכם עניין כבעבר והדבר מוביל למתחים ולחילוקי דעות. חשוב שתדעו שחילוקי דעות יכולים להיות הזדמנות נהדרת להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. הסוד האמיתי לשמירה על חיי זוגיות טובים ויציבים אינו טמון בהיעדר עימותים אלא באופן בו נפתרים העימותים בין בני הזוג. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!


הכוונה רוחנית: לעולם אל תגדירו את עצמכם כקורבנות. אינכם יכולים לשנות את העבר, אבל בידכם לשפר את הווה ולשנות את העתיד. תמיד יש בחירה, והמגייס את הכוחות לבחור נכון יכול להכניע את הגורל. איך בוחרים נכון אתם שאולים??

סרטן:  שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחבר אל יוזמה ועשייה מתוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם. באופן כללי: זהו שבוע שקורא לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. נצלו את חופשת הסופ"ש עלמנת להזרים מים חיים בזוגיות שלכם. התיקון השבועי: אל תיכנעו לייצר הרע. האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב, חודש נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף אדם אינו מסוגל לממש את הפוטנציאל האישי שלו, אם הוא לא בשמחה. לכן, הקפידו למצוא את הדרך שבה משתלבת שמחת החיים בהוויה היומית שלכם.

אריה: המהות של השבוע הקרוב היא עזיבה וסיום ובמקביל תחלה חדשה.. נטישה של מקומות, פרידה מאנשים, סיום של תפקידים ושינוי של רעיונות שסיימו בעבורכם את תפקידם. רבים מבני מזל אריה חשים בלבם כי הגיעה העת לשינוי, הגיעה העת להתחדשות, הגיעה העת לעזוב את איזור הנוחות להתקדם ולזוז באומץ הלאה. תהליך זה נוצר היות והמקום בו אתם נמצאים וניצבים כעת איננו מספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מתערערת. יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. תהליך זה יוצר אצל רבים מכם המון "רעש" בתוך הראש שמקשה עליכם להתרכז. האטת הקצב והימנעות מחיפזון יאפשרו לכם לשלוט בקצב העשייה ולהימנע מתקלות קטנות ומעצבנות. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם צפויה תקופה מאתגרת. רק התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להבין שלמרות הקשיים, הכול לטובה. חשיבה שכזו היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העשייה.  זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של "הכול בסדר"  אבל בתוך הבית פנימה יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. אלו מכם שנמצאים בזוגיות עם בני מזלות אריה עקרב או דגים חווים תקופה לא קלה והם אינם מוצאים בזוגיות שלהם נחמה. תהליך זה יוצר רצון שמוביל לניתוק ופרידה. לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות. טיול או חופשה נראים באופק בעזרת השם יצאו גם לפעול בעתיד הקרוב. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה – תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

בתולה: שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם. זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני הכשרה וכדומה. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי. הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. לכול מי מכם שהחלו בעסוק חדש צפויה הצלחה תוך זמן קצר. היזהרו שלא לקלקל איך? על ידי זה שתדבקו באמונתכם בכול עת. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל בתולה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב"ה לתוצאות חיוביות. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. רכישה של כלי תחבורה או טיפול בכלי תחבורה מעסקים אתכם. שבוע נפלא, חודש אב מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

מאזניים: המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. מצד אחד התמודדות אל מול שקרים שאתם מספרים לעצמכם מידי יום, ומצד שני התמודדות עם התחושה שמישהו משקר לכם או שאינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שבשבוע זה, אינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב,טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

עקרב: לחצים חומריים מחייבים אתכם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית. בשבוע זה רבים מכם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיקים אתכם. תהליך זה של חוסר שלמות והימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו לא קלות מטרתן אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתיר את הספקות ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בחוסר ודאות והונאה עצמית. בשבוע זה יש להיזהר מנפילות וממעידות גם בתחום החומר כמו למשל נפילה פיזית או כלכלית וגם בתחום הרוח כמו כניעה ליצר הרע. כספים: השבוע יש לחסוך. בעת האחרונה לא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: השבוע כדי להימנע ממשבר, יהיה עליכם להתנהל בזהירות בתוך הזוגיות שלכם. חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או חוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים. טיפ לשבוע טוב יותר: חז"ל מלמדים ש:"תורת השם תמימה ומשיבת נפש"! הכניסו לסדר יומכם גם לימודי תורה יומיים ברמה כזו או אחרת. נסו ולא תצטערו. שבוע מבורך, חודש נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

קשת: השבוע חיובי בעבורכם. וברוך השם, דברים מתחילים להסתדר לכם. בשבוע זה יש המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. בשבוע זה עליכם לפעול ולאמץ חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. בשבוע זה עליכם להפגין אופטימיות ואמונה, בשבוע זה יש אצל רבים מכם מעבר ושינוי חיובי ומבורך. ולכן, בשבוע זה חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. לסיכום: שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מכם מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. זוגיות: אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים.  השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. הציטוט השבועי: “בחיים אתם מקבלים רק את מה שיש לכם אומץ לבקש.” – אופרה ווינפרי. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לפעמים הבחירות הלא נכונות מביאות אותנו למקומות הנכונים.. הרבה אנשים לא מבינים את זה, אך הדבר שאתם חושבים שהוא הגרוע ביותר שיכל לקרות לכם, לפעמים מתגלה כדבר הכי טוב שיכל לקרות לכם. אף אחד לא יודע מה צופן העתיד, אז אל תחשבו על הגרוע מכל עד שתראו את התוצאות.

גדי: המהות של הקלף מבשרת על סיומה של תקופה כבדה ומעייפת ועל תחילתה של תקופה טובה יותר. יחד עם זאת, מלמד הקלף על עייפות נפשית ותשישות רוחנית משפיעות על מצב הרוח שלכם לרעה. היכולת שלכם בשבוע זה, להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק חיונית ביותר והיא זו שתשפיע על איך יראה עולמכם בזמן הקרוב לכן אל תהססו ללמוד בכל דרך איך עושים מלימון לימונדה. אצל חלקכם יש התמודדות מול הוצאת דיבה או לשון הרע ואו ניסיון לפגוע בשמכם הטוב עליכם לפעול במתינות ומבלי להיגרר למקומות נמוכים. באופן כללי: שבוע לא קל ממתין בפתח. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. חוסר יציבות, חוסר נחת ותחושת אכזבה יוצרים שבוע לא פשוט. אצל חלקכם יש להיערך לצמצום או לפיטורין. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. איזור רגיש – הגב, עמוד השדרה ומערכת העצבים השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן כדי ללמוד על מעלותיהם של "שש המצוות התמידיות" (חפשו בגוגל) ושלבו את המצוות הללו בסדר יומכם בכל עת וב"ה תראו שיש דרך להתחזק.. טיול או חופשה עלולים להשתבש כדי להימנע מעוגמת נפש ודאו את כול הפרטים הדרושים מראש. והצטידו בהמון סבלנות ואורך רוח. שבוע מוצלח חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן. 

דלי: המהות של שבוע זה היא כלכלית. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. באופן כללי: בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: מבחן התוצאה מעיד על כך שאתם בכיוון הנכון ותחושת הביטחון הכלכלי שאבדה לאחרונה, שבה ומתחזקת וככול שתשכילו להבין ותפנימו באמונה ובידיעה את העובדה שהכסף מגיע מעת השם, כך תזכו לממש את שאיפותיכם לביטחון כלכלי. לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. לאלו שכבר נמצאים בתוך זוגיות, זהו זמן טוב לעלות מדרגה בקשר כמו למשל לעבור לגור ביחד או למסד את הקשר על ידי חופה וקידושים. זוגיות לנישואין: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. נצלו את אווירת הסופ"ש כדי לתמוך בזוגיותכם. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

דגים: שבוע חיובי בפתח. תהליך ארוך שמסתיים בהצלחה, מציב אתכם בנקודה חדשה שמצריכה מכם לקבל על עצמכם אחריות ולהתחייב באמת לקראת העתיד לבוא.  אצל חלקכם יש סיום של הכרשה, סיום של למידה ויצאה לדרך חדשה של עשייה חיובית. הקלף השבועי 3 המטות מלמד שהגיע העת לסמן יעדים חדשים שניתן לכבוש אותם ושיש לכם את הכלים הדרושים ואת כול היכולות להצליח בפרק הבא שניצב בפתח. באופן כללי: המהות של השבוע מלמדת על סוף של דבר, סוף של פרק ותחילתו של דבר אחר, תחילתו של פרק חדש חיובי ומרגש. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר מהקלדות חפוזות על מקלדת המחשב ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח, חודש נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן