כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אלפים השתתפו בהלווייתה של רינה דניב שנרצחה אתמול בבוקר בפיגוע בחולון

בעלה שמעון והבן עוז בהספדים מרגשים

אלפים השתתפו בהלווייתה של רינה דניב שנרצחה אתמול בבוקר בפיגוע בחולון.

דניב הי”ד, בסך הכל בת 66, נרצחה בדקירות על ידי המחבל המתועב סמוך לביתה והובאה למנוחות בבית העלמין בעירה.

בעלה שמעון, שנפצע באורח בינוני עד קשה, הגיע על כיסא גלגלים מבית החולים לבית הלוויות וספד לאהובתו:

“באנו להיפרד מאישה יקרה ואהובה, דמות מאוד כריזמטית. רינה היתה הבוסית של משפחת דניב. הייתה סבתא שידעה להעניק אהבה לנכדים. כל בוקר הייתה יוצאת איתי לצעידות, יחד היינו צועדים ושברנו שיאים. ניצלנו כל רגע בחיים. היא ידעה להתאים ארוחה לכל אחד ואחד במשפחה בארוחות שישי. האובדן שלך קשה ועמוק. המורשת שלך היא הזכרונות הטובים שהשארת לנו. תנוחי על משכבך בשלום”.

בנם עוז דניב: “למה דווקא את, אמא שלי. אני אדבר על אמא בלשון הווה, קשה לדבר עליה בלשון עבר. אמא הכי טובה בעולם, הלב הכי גדול בעולם, אוהבת לתרום ולהתנדב, תמיד שם כשצריך. אמא ואבא אוהבים ללכת לעשות כושר. יוצאים והולכים. הם קמו היום כמו בכל בוקר ויצאו להליכה סמוך לבית. רצחו את אמא בדם קר ופצעו את אבא. אמא שלי את גיבורה. לפי מה שאבא מספר, ראתה ראשונה מחבל שהגיח מאחוריהם, זינקה לעבר אבא והגנה עליו בגופה. אמא שלי את מודל לחיקוי, מודל להערצה בשבילי, את תחסרי לנו. אני רוצה להודות לכוחות הביטחון שנטרלו את המחבל והצילו חיים. אמא שלי אני אוהב אותך מאוד”.


המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האשה מבכה את הירצחה בדם קר של רינה דניב הבוקר בפיגוע בעיר חולון. רינה הייתה אזרחית ותיקה פעילה ונמרצת שהשתתפה בפעילות מרכז אפ 60+ חולון שהמשרד מפעיל לטובת ציבור הוותיקים ולקחה חלק בסדנאות ובפעילויות הקבוצתיות.

רינה הביאה עימה למרכז את ערכיה החברתיים ויוצאי הדופן, כמי שהייתה סמל לנתינה ולהתנדבות למען הזולת – ובכך השפיעה לטובה על יתר הפעילים והמשתתפים שהיו לצידה.

אנו שולחים לבעלה שמעון איחולי רפואה שלמה.

יהי זכרה ברוך.

לסיכום פיגוע הדקירה במשולש הגבולות של חולון, בת ים וראשון לציוןלחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן