כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הורוסקופ שבועי לכל המזלות

התחזית באדיבות עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 16/08/24 ועד –  22/08/24

טלה: פריצת דרך, התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!    

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

שור: האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד בשבוע זה למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את טו' באב כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!


תאומים: מצב רוח קרבי, יוצר שבוע בעל נפיצות גבוהה ויהיה עליכם להיזהר ממריבה וסכסוך שיכולים לשבש את שגרת יומכם. באופן כללי: נפשם של רבים מבני מזל תאומים אינה יודעת מנוח. מאבקים פנימיים יוצרים סביבכם אווירה מתוחה שמפירה את שלוות נפשכם. מצב זה שבו אתם נתונים בלחץ נפשי עשוי להביל אתכם בשבוע זה למריבות, חיכוכים, וויכוחים עם הסובבים אתכם לכן יש להיזהר ולהימנע עד כמה שניתן מלהיגרר למצבים שכאלו. נושא או עשייה שלקחתם על עצמכם מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות ואין זה הזמן להרפות ידיים. במקביל, עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם. בעבודה: יש נטייה להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. כספים: מסתמנת מגמת שיפור אך יחד עם זאת אתם עדיין חשים שאין לכם את הביטחון המספיק למימוש רעיונותיכם. בדיקה עניינית של יכולותיכם הכספיות תאפשר לכם לתכננן את צעדיכם הכלכליים בתבונה. זוגיות: כתוב לכם שבוע לוחמני בזוגיות אך אין זה חייב להיות כך. שימוש נבון ברשות הנתונה וויתור על עקשנות ואגו, יש בכוחם להפוך את הקערה על פיה. מי מכם שימצאו בלבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימנעו זאת מעצמם כמו כן נצלו את טו' באב כדי להעניק לזוגיות שלכם קצת יותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכוונה רוחנית: האושר נובע מאתגר גדול הדורש את היכולת האישית הגדולה ביותר שלנו. מצב של חוסר אתגר הדורש חלק זעום מהיכולת שלנו, יוצר מצב של אדישות. מצב של אתגר גדול שבו אנחנו מסוגלים להפעיל רק יכולת מועטה, יוצר חרדה. צירוף של אתגר קטן ויכולת גבוהה יוצר שעמום. ואילו אתגר גדול ויכולת גבוהה יוצרים יחד צמיחה וזרימה. כדי שהזרימה המאושרת הזו תימשך, צרכים האתגרים לגדול כל הזמן והיכולת האישית להשתפר כל הזמן.

סרטן: המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני מזל סרטן יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן זוגנו וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם, לכן הקפידו תמיד להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם. שינוי צורת המחשבה שלכם יוביל לשינוי ההרגשה שלכם. התמקדות בטוב תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו. זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש. לפנויים: רומן שהחל לא מזמן נקלע לקשיים עקב מתאם ציפיות שונה. עמידה על קוצו של יוד והתעקשות מיותרת הם הגורמים שהביאו עליכם את הדבר. בריאות: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. טיפ לשבוע טוב: לימדו כיצד להתנסח בצורה חיובית בכול נושא ובכול עניין. כמו כן,  הקפידו לבצע את מלאכתכם בשמחה ומתוך תחושה של עצמאות ולא מתוך תחושה של חובה או קורבנות. שבוע מוצלח  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בעיני הקב"ה, מעשיו הטובים של אדם וחסרונותיו, נשפטים בצורה איכותית ולא כמותית. חטא נורא אחד עלול לדון לכף חובה חיים שלמים של מעשים טובים, כפי שמעשה טוב אחד מיוחד יכול למחוק חטאים רבים. רק אלוקים יודע באמת מה נמצא בלבו של כל אדם ורק הוא יודע את ערכם האמיתי של מעשיו.

אריה: שבוע של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל תאומים ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם נצלו את טו' באב כדי לקדם את עצמכם לעבר זוגיות. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

בתולה: זהו זמן טוב לפיוס, השלמה ריפוי וחיבור. תהליכים רגשיים נושאים בשבוע זה פרי כמו למשל: קשר רגשי שמעניק תחושה טובה או למשל, הכרות חדשה שנוסחת תקווה, או תהליך רוחני שעובר עליכם ויוצר מצב של צמיחה רוחנית שטובה מאוד לנשמתכם. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל בתולה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. כמו כן זה שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. שבוע מבורך למפגש עם תרבות, אומנות ויצירה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בני אדם זקוקים למשמעות בחייהם ממש כפי שהם זקוקים למזון ולמשקה. או כפי שהיהדות מנסחת זאת: "לא על הלחם לבדו יחיה האדם."

מאזניים: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

עקרב: המהות של השבוע מלמדת על צורך בחשיבה מקורית, חדשנית ופרצת גבולות. רבים מבני מזל עקרב ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את גבולות הפחדים הקיימים בכם ומונעים מכם לבצע את השינוי המבוקש. דעו!! רק התחברות לאמונה שבכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, תסיר את הקיבעונות שמקשים עליכם להתקדם לעבר סיפוק יציבות. בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות. זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. ענייניים שקשורים בהריון, לידה וכדומה עולים על הפרק.  שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

קשת: שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל קשת, גזלו מהם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה שמה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים שישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. נצלו את טו' באב כדי לעשות זאת.. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: במדרש על קהלת יש ביטוי של חז"ל: "אין אדם מת וחצי תאוותו בידו". כלומר, כבני אדם אנו תמיד רוצים עוד, תמיד יש משהו שחסר. זה מצב טבעי ונורמלי. חלק מהרצון שלנו להתקדם, לצמוח, ללכת קדימה. מצד שני, יש ביטוי בפרקי אבות: "איזהו עשיר? השמח בחלקו". הכרת תודה היא, אם כן, מצב של בחירה. זו בחירה לראות בכל מצב גם את מה שטוב בו. בכל מצב, גם הקשה ביותר, יש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי- האנשים שיש לנו בחיים, משפחה, חברים, בריאות פיזית ונפשית, הרווחה היחסית, ההתקדמות שאנו עושים בכל תחומי החיים. כל "מתנה" שאנו מקבלים מהיקום או נותנים לעצמנו היא סיבה לחגיגה. הכרת תודה מחזירה אותנו לפרופורציות, נותנת שקט נפשי, ומעניקה תחושה שבסך הכל החיים שלנו בסדר, אם לא יותר מכך.

גדי: הכרה על עשייתכם, מובילה ב"ה לשיפור ולפתיחת המזל שלכם.  הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם אפשרות לפצות על כך. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. כמו כן, זהו שבוע טוב למפגש עם אומנות ויצירה ולהרחבת אופקים רוחנית. טיפ לשבוע טוב יותר: לעיתים אנו צרכים לעשות החלטות לא פשוטות כמו למשל: להתפטר מהעבודה ולחפש מקום תעסוקה חדש או לשנות כיוון בחיים. להיפרד מבן הזוג, החבר, לעזוב את הקבוצה ולעבור ועוד ועוד… נכון, זה מפחיד לצאת לדרך חדשה, לצעוד לקראת הלא נודע, לבחור באי הוודאות על פני המוכר והידוע, אבל חשוב לזכור שאם המוכר והידוע רע – אין שום סיבה שתמשיכו להחזיק בו. שבוע רוגע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד. החיים הם הבחירה שלכם. אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם.

דלי: השבוע הקלפים מזמינים אתכם להתנתק מעט מהחלק השכלתני שלכם ולהתחבר לחלק הרוחני שבכם. תהליך זה של התחברות רוחנית יסייע בידכם לפתור דילמה שמקשה עליכם להתקדם לעבר ייעודכם. בעבודה: אתם דמות חיובית שעוזרת לאנשים הסובבים אתכם מתוך בחירה. השבוע יתכן ותדרשו להביע דעה ולפסוק במחלוקת – היו הוגנים. כספים: עכשיו זה הזמן לחשוב על העתיד. הקלפים ממליצים לכם להתחיל ולחסוך כסף שיסייע בידכם בעתיד הרחוק. בריאות: הקלפים מצביעים על כך שהתזונה שלכם אינה מאוזנת והדבר יכול לגרום לכם לבעיות שונות. רצוי מאוד לשים לב לכך. לסובלים מכאבים שונים, ממליץ הקלף השבועי להיעזר גם בשרותייה של הרפואה האלטרנטיבית השילוב של רפואה משלימה ביחד עם הרפואה הקונבנציונלית יכול להביא מזור והקלה. שווה לנסות. זוגיות: רוחניות ורומנטיקה אלו הן מילות המפתח של שבוע זה. הקלפים מצביעים על כך שבעזרת כלים אלו תוכלו השבוע לפתור ולקדם דברים קטנים ומעצבנים שהעיבו במעט על רגשותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: רק כשהרעיון מגיע אל תוך הלב, אנחנו נכנסים לפעולה. וזאת משום שרק כשהראש מבין והלב יודע, מותרים הספקות ואז אנחנו מסוגלים לקבל את ההחלטות הנכונות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את החלום, תחילה יש קודם כל להתעורר.

דגים: זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – בשגרת היומיום שלכם, אתם נוטים לעשות דברים שאתם מאמינים בהם או דברים שאתם מסתפקים בהם? שבוע דבש והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית:היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן