כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מוזיאון הילדים הישראלי

מבחר פעילויות להורים ולילדים

במהלך הקיץ, מוזיאון הילדים מציע מסע קסום ומסתורי עם הביטלס, תערוכת תקשורת מיוחדת ועוד שורת פעילויות מלהיבות לילדים ולכל המשפחה!

​​​​​​​​​​​​​​​בחודשים יולי ואוגוסט, כל המשפחה מוזמנת ליהנות מחוויות ערכיות, חינוכיות ומרגשות ב​מוזיאו​ן הילדים הישראלי​.​​​​​ בנוסף, לכבוד 12 שנה לתערוכה דיאלוג עם הזמןמוזמנות לשלוח צילומי בת מצווה ותמונות מגיל 12נפתח בחלון חדש לתערוכת בת מצווה שתיפתח בקרוב במוזיאון.

הפע​ילויות:

טיול עם ינ​שול

מיועד לגילי שנתיים וחצי עד 4. ה"ינשול" (חצי ינשוף חצי חתול) הקטן אך בקע מן הביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקס​​ום. אבל הוא מתבייש. אז מה עושים כשמתביישים?

​בפעילות לילדים – טיול עם ינשול, יוצאים הילדים עם הינשול למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלוים) חוויות משעשעות ומפתיעות.​

בעקב​​ות ה​​פרפרים

מיועד ל​גילי ​שנתיים וחצי עד 4. הילדים לומדים להכיר את חיות היער מזווית שונה – דרך מחזור החיים שלהם. הילדים מתלווים לצמד זחלים, שהופכים לפרפרים, ויוצאים איתם למסע ברחבי היער.


הביט​לס – מסע הקסם ​​המסתורי

מיועד למש​​​פחות וילדים מגיל 5 ומעלה. מסע הקסם של הביטלס, הוא מסע מופלא ויוצא דופן אחר הלהקה ששינתה את העולם ואת פני מוסיקת הפופ העולמית.

הצטרפו אלינו למסע בו תגלו מקרוב את סיפורה של הלהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם, את כוחה של המוזיקה והשפעתה התרבותית וגם תתנסו במגוון פעילויות שונות המחכות לכם לאורך המסלול: אולפן הקלטות, עריכת ווידאו קליפ אוניברסלי, גלריה המוקדשת ללהקה ועוד.

איפה מיש

מיועד ל​גילי ​2.5 עד 5. הצגה פעילה, בה הילדים הופכים לחלק מההצגה.

מיש היא בובת החיבוק הישנה של דני. אבא של דני קורא לה "מיש הקשיש" החבר הוותיק של דני עוד מהיום שנולד. ביום בו קיבל דני בובת קופיף חדשה הוא לרגע שכח חברות ישנה. מיש הנעלב יוצא למסע בת​​וך ארגז הצעצועים ודני וכל המשתתפים בעקבותיו.

היער​​ הקסום

מיועד ל​גילי ​8-6. מסע עלילתי, העוסק בגילוי עולם הרגשות שלנו. הילדים מגלים תיבה מסתורית, מתוך סקרנות וללא כוונה – הם משחררים מתוכה שדון תעלול, המכריז בחדווה שכעת שהוא חופשי לעשות ככל העולה על רוחו. הילדים מנסים להשיב את המצב לקדמותו ולתפוס את השדון.

במהלך המרדף הם חווים הרפתקה משעשעת.

הז​​מנה לשקט

מיועד למבוגרים ול​גילי 9​ ומעלה. תערוכה מבית הי​וצר של "דיאלוג בחשיכה": מסע תקשורתי למחוזות של שקט, בהנחיית מדריכים חירשים.

בתערוכה זו לא שומעים דבר אך מדברים בלי סוף, שומעים באמצעות העיניים ומדברים באמצעות הידיים. זוהי הזמנה למסע בערוץ תקשורת חלופי אך זמין (של תנועות ידיים ושפת גוף), בהנחיית מדריך חרש, ששפת הסימנים היא ערוץ התקשורת העיקרי ולפעמים גם היחיד בחייו.

דיאלוג בחשיכה

מיועד למבוגרים ול​גילי 9​ ומעלה. ​סיור שמתקיים בחושך מוחלט ומודרך על-ידי מדריכים עיוורים. בתערוכה בלתי שגרתית זו לא רואים בעצם דבר, אך מגלים עולם ומלואו, ואולי בעיקר את עצמנו.

במהלך הסיור, מדריכים עיוו​​​רים מובילים את המבקרים דרך חללים חשוכים ונוטלים חלק פעיל במשימה העיקרית: לפקוח את עיני המבקרים בחושך, במטרה להוכיח כי עולמם אינו דל ומוגבל יותר – הוא רק שונה. "דיאלוג בחשכה" מבוסס על יצירתיות חברתית, הוא משמש במה למגעים אנושיים הדדים בעלי משמעות. הסיור בתערוכה הוא חוויה ייחודית, שבמרכזה שיעור חברתי חשוב – כיצד מוגבלות יכולה להפוך לכוח.

דיאלוג ע​​​ם הזמן

מיועד למבוגרים ול​גילי 10​ ומעלה. ​תערוכה ​מבית היוצר של "דיאלוג בחשכה" ו-"הזמנה לשקט". מסע בין תחנות אינטראקטיביות, מהנות ומרגשות, בהדרכתו של מדריך מבוגר (מעל גיל 70). כל תחנה, בדרך של שעשוע ומשחק, מוסיפה רובד​ לאלמנט הזמן.

מחירים והזמנת כרטיסים – באתר המוזיאון >>​נפתח בחלון חדש

קרדיט:עיריית חולון

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת ווטסאפ פתוחה לתושבי חולון-לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק בחולון: קבוצת הדיונים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת תל גיבורים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי קרית עבודה-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ג'סי כהן-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת נאות שושנים-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא פוליטיקה בחולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן