כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מגזין סוף השבוע של האתר גואייטם

כל החדשות והעדכונים שאסור לכם לפספס: הרכילות העסיסית, המסעדה שאסור להחמיץ ורגע לפני סוף החופש הגדול - איפה כדאי לבלות עם הילדים?

מידי שבוע נגיש לכם מגזין לסוף השבוע בו תקבלו את כל החדשות והעדכונים שאסור לכם לפספס: הרכילות העסיסית, המסעדה שאסור להחמיץ ורגע לפני סוף החופש הגדול – איפה כדאי לבלות עם הילדים?ועוד דברים שכדאי לדעת ולקרוא.

נתחיל עם קצת רכילות

עידן מזרחי והמשפחה. הגיעו להירטב. (צילום: רפי דלויה).

בשישי האחרון הושקה פעילות ה water fun ב"חי כיף" ראשון לציון. הגיעו להירטב וליהנות עם הילדים: אורן חזן, שסגר מעגל כשסיפר שבצעירותו עבד ב"חי כיף", חני נחמיאס עם הנכדים, קובי מאור והמשפחה, מירי מיכאלי והילדים, לירון זייד והילדים שתיפקד כאבא למופת, דין פישר והמשפחה, מאיר סוויסה והמשפחה, רותם ישראל שדיגמנה חודש חמישי, יונה קאפח והמשפחה, מאיה זיו וולף, דנה לפידות והילדים כולל התינוקת. כיבד בנוכחותו גם סגן ראש העירייה עידן מזרחי.

יובל סער, מיה דבש וליאורה רוזין, האוצרים בפתיחת תערוכת צבע. גאווה לאומית. (צילום: לנס הפקות).

המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון ערכו את אירוע הפתיחה לתערוכת העיצוב החדשה "צבע" – תערוכת קיץ מרגשת, צבעונית, יפהפייה ומלאת אופטימיות וגאווה לאומית, על טהרת המעצבים הישראליים, המציגה עשרות עבודות ויצירות מקוריות, וחוקרות את מושג ה'צבע' ומשמעויותיו התרבותיות, החברתיות והסביבתיות. את התערוכה אצרו יובל סער וליאורה רוזין. בערב הפתיחה נערכה קבלת פנים במעמדו של ראש עיריית חולון מר שי קינן, בנוכחות מאות אמנים אנשי תרבות ואנשי עסקים. עוד היו: אודליה פרידמן מ"מ מנכ"ל המדיטק, מיה דבש האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב, פרופ' עדי שטרן נשיא בצלאל, ד"ר אורן טנא ראש המערך הפסיכיאטרי והמכון לבריאות הנפש בביה"ח איכילוב, ורד רמון ריבלין מייסדת פורום "המנהיגות הנשית" בישראל, ועוד.


עומרי בר נתן. סגנון בריטי. (צילום: לנס הפקות 58).

מותג האופנה הבריטי HACKETT LONDON הגיע לישראל ופתח סניף ראשון בקניון TLV. מדובר במותג גברים יוקרתי הידוע באפשרויות הלבוש הנצחיות שלו בהשראת הסגנון הבריטי, וביכולת לשלבם יחד טרנדיות אופנתית עכשווית. המותג מחובר היטב לעולם הספורט ומכוניות היוקרה, בעבר אף שיתף פעולה עם “אסטון מרטין” הבריטי, וזכה להיות המלביש הרשמי של פורמולה E בשנת 2024 עם קולקציית ספורט מיוחד שנוצרה עבור התחרות. המדור קפץ להתמנגל באירוע, מדד את הבגדים והצטער שאי אפשר לייבא גם את מזג האוויר מלונדון. באירוע נכחו: לירן שטראובר, חזי דין, עומרי בר נתן שסיפר שלקח לו שעה להגיע מראשל"צ בגלל פקקים כבדים, מוטי בן משה בעלים אלון הריבוע הכחול, שי לוי בעלים ומנכ"ל משותף G.U.S Marketing, דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, אורי מונרוב בעלים ומנכ"ל משותף G.U.S Marketing ועוד.

חסות מועדון הפועל חולון נוער. שותפה לדרך. (צילום: אופיר ולדמן).

רשת סיטי מרקט תעניק חסות למועדון הפועל חולון נוער זו השנה השנייה ברציפות, ומאפשרת להעניק לשחקני המועדון הזדמנות לפתח את כישוריהם, להגשים את חלומותיהם ולחוות את ערכי הספורט על כל גוניהם. הבעלים יוסי שוורץ וחזי חדיו מבעלי מרשת סיטי מרקט מסרו: "אנו מברכים על השותפות עם מועדון הפועל חולון נוער ובטוחים ששיתוף הפעולה בינינו יימשך עוד שנים רבות ויהווה מודל לחיקוי לשיתופי פעולה רבים בין קהילה ועסקים מתוך חזוננו להעניק ולתרום למען הקהילה". ממועדון הפועל חולון נוער נמסר: "תמיכתה הנדיבה של סיטי מרקט מאפשרת לנו להמשיך ולקיים את חזוננו: לקדם ערכים של ספורט, חינוך, קהילתיות ועבודת צוות בקרב ילדי חולון. סיטי מרקט אינה רק ספונסר, אלא שותפה אמיתית לדרך".  

רז צורי, נעמה הלוי פאר וטלי ארז. תומכים. (צילום: אביבי גוטליב).

בנק הפועלים תומך בניידת חדשה בבת ים: קרן פועלים בקהילה במרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים העניקה תרומה לטובת העמותה אשר מפעילה 19 ניידות רחוב ברחבי הארץ ופועלת בשעות לילה מאוחרות למען איתור נוער בסיכון ומתן סיוע לנערים ולנערות.

בני נוער וצעירים משוטטים ברחובות, חלקם נשרו ממסגרות חינוכיות או נפלטו מסיבות שונות מתוך משפחותיהם. מי שרואה את הצעירים בשעות קשות אלה, הם עובדי ומתנדבי עמותת עלם שיוצאים לפעילות איתור של אותם נערות ונערים, וכן מקימים מתחמים במקומות שכבר מזוהים איתם והנוער רואים בהם כתובת. באירוע מרגש שנערך ביום ראשון השיקו בנק הפועלים ועלם – העמותה לנוער במצבי סיכון, את אימוצן של שתי ניידות הרחוב של עלם באשדוד ובת ים על ידי בנק הפועלים. אירוע ההשקה התקיים בבת ים, בהשתתפות טלי ארז, מנכ"לית עמותת עלם, נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה במרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, רז צורי, מנהל סניף בת ים של בנק הפועלים, נציגים נוספים מעמותת עלם ועובדי הסניפים.

מסעדה אחת בשבוע

טעמים חדשים בתחנה

מתחם התחנה בת"א נפתח בקול תרועה ודי ננטש, אבל מדי פעם יוצא לנו לבקר בו בזכות פסטיבל יין שמתקיים או תערוכה חדשה ומסקרנת. יש קסם בשילוב של אתר היסטורי עם סממנים מודרניים, ולמרות החום של אוגוסט, הקרבה לים מביאה איתה קצת בריזה שהופכת את הסיבוב בחוץ לנסבל.

ועכשיו הסיבה שבגינה התכנסנו כאן: מסעדת רג'ינה בתחנה משיקה תפריט חדש. אין כמעט מי שלא מכיר את רג'ינה (הכשרה), משום שמדובר באחת המסעדות הוותיקות במתחם. היא שוכנת במבנה ערבי עתיק שעבר שימור ושחזור, שהוא אחד המבנים במתחם תחנת הרכבת של יפו, (מנשייה), תחנה היסטורית שהוקמה על ידי העות'מאנים. התפריט החדש מציע מנות המתבססות על פיוז'ן ישראלי ומנות גריל. השף קונדיטור החדש שמעון אטיאס, בוגר מכללת הולידיי אין לאמנות הבישול ובעל ניסיון של 27 שנים, מוביל את התפריט והכניס מגוון מנות חדשות כמו: ברוסקטת אסאדו – אסאדו מפורק מונח על טוסטונים ואיולי שיפקה, קרפצ'יו סלק – עם בצל סגול, צנונית, עלים ירוקים, ואגוזי מלך ברוטב לימון ושמן זית, מאפה פרגית – בצק מלאווח במילוי פרגית בטטה ונענע. בעיקריות תוכלו למצוא שוק טלה בצליה איטית, מוגש לצד תפו"א, ומטבלי השף על מצע עשבי תיבול. המבורגר 3 קומות, תבשיל אסאדו או נתחי הודו "שווארמה סטייל".

רג'ינה היא בהחלט שונה בנוף המסעדות הישראליות. היא כשרה למהדרין, ואולי היחידה בארץ בסגנונה בכשרות חב"ד. היא בבעלות אברהם ארבוב, חבד"ניק, תל אביבי שורשי, ורב לשעבר בתפוצות, שממוקמת במרכז תל אביב ומציעה חווית בילוי נוסטלגית ונעימה, לקהל הדתי והחילוני כאחד.

מסעדת רג'ינה בתחנה, מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב, שעות פתיחה: א'-ה': 14:00-24:00; טל': 03-7367474.

צילום – גליה אבירם

צאו לטייל

שבוע האוכל השני של נחל שורק יוצא לדרך. ועד ה 26.8 תוכלו ליהנות ממחירים מיוחדים במגוון רחב של פודטראקים ומסעדות מגוונות, טעימות וכשרות, המעניקות למבקרים חוויה קולינרית איכותית באווירה פסטורלית, בין שדות היישובים ובמרחק נסיעה של פחות מחצי שעה מהבית.

מה מחכה לכם שם?

חוות הקפה מטעים- חוות הקפה היחידה בארץ המגדלת פולי קפה ומציעה טעימות מגוונות בין מטעי האבוקדו בגני טל

התאילנדית הכשרה- מסעדה תאילנדית מקורית וכשרה הממוקמת בחצר ביתית קסומה הפונה לשטחים החקלאיים של בני ראם

קפה רוחמה הפסטורלי הממוקם ליד גת גדעון – אתר ארכיאולוגי יפיפה

פלורה- בין הפרחים של משתלת מרמלשטיין מתחבא פודטראק מדהים עם אוכל המותאם גם לאלרגנים (ובעיקר לצליאקים) והכל באווירה פסטורלית.

ואם אתם כבר שם, תעשו סיבוב בין המושבים של נחל שורק (יש 7 כאלה), הרבה אטרקציות מחכות לכם, כמו החווה של חוה בחפץ חיים, לייזר קלאב בגני טל, חוויה בשטח בבית חלקיה ועוד.

החווה של חווה. צילום – קרן חמיאל

רכב גולף נחל שורק. צילום – קרן חמיאל

ומשהו לקטנטנים

פסטיבל סרטי הילדים לסוף החופש הגדול מבית FRIENDS יוצא לדרך. המועדון מבית ההסתדרות חשב על ההורים המותשים בסוף החופש הגדול, וסידר חמישה ימים ימים של חגיגת סרטי ילדים חדשים בדיבוב לעברית עם 2 הקרנות ביום במחיר מוזל של 10 ₪ בלבד לכרטיס. מבין הסרטים: הנסיכה הקסומה, קונג פו פנדה 4, הערפד הראשון שלי, התיבה של נוח, מעלה קרחות ועוד. באי הפסטיבל ייהנו מ"ניידות חינוכיות", שיקיימו בין ההקרנות פעילויות מהנות לכל המשפחה בנושאי סביבה, ציונות, טבע והיסטוריה.
לכרטיסים לחצו כאן

עוד נושאים שכדאי לכם לדעת:

חום יולי אוגוסט-תחזית מזג האוויר לימים הקרובים בישראל-לקריאה לחצו כאן

זמני כניסת שבת, יציאת שבת והדלקת נרות לפרשת עקב-לקריאה לחצו כאן

תחזית הורוסקופ שבועית לכל המזלות-לקריאה לחצו כאן


כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן