כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראש עיריית חולון שי קינן בעדכונים בענייני ביטחון עירוני

בנוסף עוד בשורות בנושא התחבורה והספורט ופעילות מרגשת במיוחד

תושבות ותושבי חולון היקרים, שבוע נוסף עמוס בעשייה חלף לו, הנה כמה עדכונים קצרים וגם הפעם, לא מעט ענייני ביטחון עירוני בליבת העשייה:

✅ מוציאים את השב״חים מחולון – בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל אנחנו ממשיכים בפעילות אכיפה נגד עסקים אשר מעסיקים שוהים בלתי חוקיים מהשטחים, בבתי העסק שלהם. השבוע נסגר בית עסק מוכר בעיר בתחום הבשר בצו מינהלי למשך 30 יום. זה לא המקרה היחיד – מדובר בתופעה חמורה המסכנת את ביטחון ילדינו. נמשיך גם בימים הקרובים בפעולות אכיפה משותפות עם המשטרה, במטרה להגן על תושבי העיר ולהוציא את השב״חים מחולון.

✅ מקדמים את מוקד הביטחון המבצעי – השבוע קיימתי סיור עבודה יחד עם הגורמים המקצועיים בעירייה במוקד הביטחון העירוני של עיריית אשדוד, במטרה ללמוד את מודל ההפעלה של המוקד המבצעי, שנחשב לאחד מהמתקדמים ביותר מסוגו בישראל עם טכנולוגיות שליטה וניהול משמעותיים של אירועי חירום בזמן אמת. התרשמנו מאוד מהיכולות והידע שנחשפנו אליהם ואנחנו נפעל לאמץ אותן בתהליך ההקמה של המוקד החדש בעיר חולון.

✅ מתחדשים בתרבות ובספורט – בפגישת עבודה שקיימתי עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר, דנו בפרויקטים המרכזיים שאנו מבקשים לקדם בחולון. קידום הספורט בעיר דורש השקעה משמעותית בתשתיות, בשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ברמת התקצוב והתכנון ואנו נמצאים בעיצומו של תהליך מקצועי מול משרד התרבות והספורט, במטרה להביא לבשורות חדשות לחולון גם בתחום זה.

✅ מקדמים תחבורה ירוקה – חנכנו השבוע יחד עם שרת התחבורה מירי רגב ובכירי חברת ״דן״ את מסוף האוטובוסים החשמלי החדש של החברה – ״לוחמים״. במהלך השנה הקרובה ייפתחו עוד 2 מסופים דומים בעיר ב-״תמנע״ וב-״בן גוריון״, מה שיאפשר לתחבורה הציבורית בחולון להיות שקטה וירוקה יותר וכמובן נגישה ונוחה יותר לנסיעה.


✅ מתחדשים למען החינוך המיוחד – ילדות וילדי החינוך המיוחד במוקד העשייה החינוכית של העיר. ביום חמישי אחר הצהריים התקיים אירוע מרגש לילדים ולבוגרים של החינוך המיוחד, בהובלת העירייה ובשיתוף עם ״הכוח המיוחד״ ועמותת אקים חולון. מאות ילדים הגיעו עם משפחותיהם להפנינג חווייתי בהיכל הספורט קריית שרת, שכלל מתקנים מתנפחים, פינות יצירה, מתחם חוף ים עם חול ומופעים ופעילויות מיוחדות עם חברי נבחרת הרובוטיקה של בית ספר ״קציר״. נמשיך את ייזום האירועים לחינוך המיוחד ובעיקר נדאג להרחיב את סל השירותים החינוכי לתלמידים, על מנת שכולם ירגישו שווים ושייכים.

✅ מתפללים יחד לחזרתה של אגם ברגר וכל החטופות והחטופים – אתמול קיימנו אירוע אחדות מרגש ליום הולדתה ה-20 של אגם ברגר וטקס הפרשת חלה שהובילה מירב, אמה של אגם, בהשתתפות רבים מתושבות ותושבי העיר. אנחנו לא שוכחים לרגע את אגם ברגר ובר קופרשטיין, בני עירנו, וכל החטופות והחטופים, שכולנו מייחלים שישובו במהרה ובשלום לביתם.

קרדיט:מתוך הפייסבוק של שי קינן

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת ווטסאפ פתוחה לתושבי חולון-לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק בחולון: קבוצת הדיונים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת תל גיבורים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי קרית עבודה-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ג'סי כהן-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת נאות שושנים-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא פוליטיקה בחולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן