כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

SHAKE SHACK ישראל מכריזה על תאריך פתיחת SHACK הדגל בראשון לציון

ה-SHACK החדש בראשון לציון ייפתח ב-28 באוגוסט

זה רשמי- SHAKE SHACK ישראל תשיק את SHACK הדגל שלה בראשון-לציון במתחם City G ב-28 באוגוסט בשעה 16:00. מתחם G City הוא אחד היעדים הפופולאריים בעיר המציע מגוון רחב של מסעדות, קניות ובידור, מה שהופך אותו לוקיישן האידיאלי עבור ה-SHACK החדש בישראל.

בשבוע הבא, אוהדי המותג הבינלאומי SHAKE SHACK יוכלו לראשונה לחוות ולהיחשף ל-SHACK ראשון-לציון. כפי שדווח לאחרונה, ה-SHACK החדש מציע קונספט חדשני וראשון מסוגו בעולם המתפרס על פני שתי קומות. הקומה השנייה של ה-SHACK תציע לאורחים מכונות משחק מתקדמות ומתוחכמות, בשילוב קיר וידאו ענק שישדר משחקי ספורט לאורך כל היום, זאת לצד החוויה האיכותית, הייחודית והידועה שהפכה את SHAKE SHACK למותג בינלאומי אייקוני.  בנוסף לעיצוב הייחודי, ה-SHACK בראשון לציון יציע לראשונה את COMBO MEALS כדרך חדשה ונוחה לחוות את התפריט של SHAKE SHACK. האורחים יוכלו לבחור מבין המנות הקלסיות: SHACKBURGER, המבורגר או נקניקייה, בתוספת צ'יפס ומשקה קל לבחירה. ה-COMBO MEALS מציעות ארוחה בחבילה אחת, אשר יהיו זמינות גם ב-SHACK דיזנגוף החל מה-28 באוגוסט.

SHAKE SHACK ישראל תעבוד עם ספקים, יצרנים ואמנים מקומיים, על מנת ליצור חוויה ייחודית לקהילת ראשון לציון המקומית והערים השכנות. התפריט יכלול את מנת הדגל של המותג ה- ShackBurger® העשוי מתערובת בקר אנגוס, ללא הורמונים וללא אנטיביוטיקה, יחד עם צ'יפס פריך קלאסי, שייקים שנעשים במקום, בירה, יין, קוקטיילים, גלידה תוצרת בית ועוד.

באפריל 2023 הודיעה SHAKE SHACK הבינלאומית על הסכם עם איש העסקים הראל ויזל וקבוצת ירזין-סלע מסעדות להקמת ותפעול המותג בישראל. ה-SHAKE הראשון בישראל נפתח ברחוב דיזנגוף בתל אביב בפברואר האחרון, והמותג צפוי לפתוח 15 מסעדות עד סוף 2033.

 SHAKE SHACK אודות


Shake Shack מגישה מנות 'קלאסיקות אמריקאיות' בגרסאות איכותיות באמצעות שימוש במרכיבים הטובים ביותר. המותג ידוע במנות ההמבורגרים הטעימים שלו, העוף הקריספי, מילקשייקים, לימונדה תוצרת בית, בירה, יין ועוד. בזכות שילוב של אוכל איכותי במחיר מצוין, אירוח ושירות ברמה גבוהה ומחויבות ליצירת חוויות קולינריות, Shake Shack הפכה במהירות למותג אייקוני נחשק.

המטרה המובילה של Shake Shack היא  Stand For Something Good®– מבחירת חומרי הגלם המובחרים ופיתוח עובדים, ועד עיצובים מעוררי השראה והשקעה בבניית ופיתוח הקהילה.

מאז שה-SHACK המקורי נפתח בשנת 2004 במדיסון סקוור פארק בניו יורק, החברה התרחבה ליותר מ-540 מיקומים ברחבי המערכת, כולל למעלה מ-350 ב-33 מדינות בארה"ב ובמחוז קולומביה, ו-190 מיקומים בינלאומיים ברחבי לונדון, הונג קונג, שנגחאי, סינגפור, מקסיקו סיטי, איסטנבול, דובאי, טוקיו, סיאול ועוד.

באדיבות שייק שאק ישראל

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן