כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פרשיה חמורה של חטיפה והתעללות באדם בראשון לציון

נעצרו 3 חשודים תושבי ראשל"צ בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות בחטיפה, תקיפה והתעללות קשה בקורבן.

היחידה המרכזית במחוז מרכז פענחה פרשיה חמורה של חטיפה והתעללות באדם על רקע סכסוך כספי ובהתאם לממצאי החקירה, יוגש הבוקר לבימ"ש כתב אשום נגד 3 חשודים במעורבות

היחידה המרכזית של מחוז מרכז פתחה לפני 3 שבועות בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח מאת אמו של צעיר בשנות ה 20 לחייו מראשל"צ , בדבר שיחת וידאו שביצעה עם בנה במהלכה ראתה אותו קשור ומאוים באמצעות כלי חד.

בתוך כך, חוקרי הימ"ר בשת"פ תחנת ראשל"צ ניהלו סריקות והפעילו אמצעים שונים עד לאיתור הקורבן ובהמשך מעצר 3 החשודים- תושבי ראשל"צ בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות בחטיפה, תקיפה והתעללות קשה בקורבן.

עפ"י ממצאי החקירה עלה כי הקורבן שהיה מעורב עפי החשד בסכסוך כספי עם אנשים במקום עבודתו, הוזמן למסיבה במועדון בעיר ראשון לציון, שם הותקף ע"י מספר אנשים במשך מספר שעות.

כאמור, חוקרי הימ"ר עצרו בו ביום את 3 החשודים ומעצרם הוארך בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, לרבות עדויות וראיות פורנזיות וטכנולוגיות והיום יוגש נגדם עי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום חמור, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן