כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון פותחת את העונה ה-36 בקונצרט מיוחד

בעיצומה של הלחימה ולצד הרצון לחזק את הרוח הישראלית, מכריזה התזמורת הסימפונית הישראלית על תכניתה הייחודית לעונתה ה-36, הכוללת בתוכה מקום של כבוד ליצירה הישראלית

בעיצומה של הלחימה המתמשכת בגזרות השונות ולצד הרצון לחזק את הרוח הישראלית, מכריזה התזמורת הסימפונית הישראלית על תכניתה הייחודית לעונתה ה-36, הכוללת בתוכה מקום של כבוד ליצירה הישראלית. לאורך העונה ארבע מיניאטורות שהולחנו על ידי סטודנטים לתארים מתקדמים במוזיקה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים יבוצעו לראשונה על ידי התזמורת.

העונה תיקרא בשם 'פנים חדשות', המסמל את הרפרטואר הסימפוני המרתק שיאפיין את העונה הקרובה ויכלול אמנים ישראליים ובינלאומיים שזוהי הופעתם הראשונה עם התזמורת

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון צפויה לפתוח בתחילת אוקטובר את עונתה ה-36, בקונצרט מיוחד במינו שיסמל את תחילתה של עונה מוסיקלית ייחודית, שונה מכל מה שהכרנו, ממש בדומה למציאות של ימינו.

השנה, תפתח התזמורת את העונה החדשה בקונצרט שייערך בתחילת אוקטובר, והוא יסמל את השבר הגדול שהחל ב7.10 ואת הדרך לתקומה מחודשת של אומה כואבת. הקונצרט יכלול ביצוע בכורה עולמי ליצירה 'בארי' של חיים פרמונט, ששואבת את כוחה ועוצמתה מאירועי ה7.10.

בעונה הקרובה, תחת השם 'פנים חדשות', תעניק התזמורת לקהל הרחב הזדמנות ליהנות מרפרטואר סימפוני מפואר ומרתק, הכולל בתוכו את הופעותיהם הראשונות של אמנים רבים- ישראליים ובינלאומיים עם התזמורת.
שלל סולנים וסולניות, מנצחים ומנצחות, ישראלים ובינלאומיים, שזוהי הופעתם הראשונה עם התזמורת יתארחו בסדרה הסימפונית: המנצחת המצליחה בר אבני, הפסנתרן ינון ברנתן, הכנרלינוס רוט, הצ׳לנית קאמיל תומס ועוד.לצידם, יחזרו להופיע עם התזמורת אמנים דוגמת אריאל צוקרמן, אלה ויסילביצקי, דויד גריילסאמר ועוד.


התזמורת ממשיכה בתהליך ההתחדשות שלה ומקבלת לשורות נגניה פנים חדשות ויחד ימשיכו להעשיר את פעילותה גם בסדרה הקאמרית הזוכה להצלחה רבה, בקונצרטים למשפחה ובפעילות החינוך הענפה בעיר.

במהלך העונה, תעניק התזמורת מקום של כבוד ליצירה המוסיקלית הישראלית, כשבתכניתה ישולבו יצירות ישראליות חדשות שהוזמנו ונכתבו במיוחד עבור התזמורתוביניהן גם ארבע מיניאטורות, שהוזמנו במסגרת פרוייקט משותף עם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים,ומתכתבות ישירות עם התכניות הסימפוניות העשירות של התזמורת.

במקביל, תמשיך התזמורת – כפי שעשתה לאורך השנה הזו כולה- להופיע בהרכבים שונים בפני אוכלוסיות המפונים, הפצועים והנפגעים והקהילות השונות בכל רחבי הארץ, במטרה להעניק כח ועידוד לאלה הזקוקים להם. 

דן אטינגר, מנהלה המוזיקלי של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון: "הרפטואר העשיר המתוכנן לעונתה ה-36 של התזמורת מציע הזדמנות ליהנות מכל הטוב שיש ליצירה הסימפונית להעניק- הן ביצירות הבינלאומיות המוכרות, והן בעשייה מוזיקלית כחול לבן. האיזון החשוב בין הישראליות והבינלאומיות, לצד 'הפנים החדשות' שיעלו על הבמה לצד התזמורת בקונצרטים השונים מבטיחים חוויה חד פעמית, ייחודית ומרגשת".

עופר סלע, מנכ"ל התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון: "העונה ה-36 של התזמורת תעמוד ברובה בסימן של יצירה ישראלית, כחול – לבן, במטרה לעודד ולחזק את רוח היצירה הישראלית ולקרב את הקהל הרב אל העשייה התרבותית של ישראל. יותר מתמיד, אני מאמין שהשנה יש מקום לחזק את התרבות והרוח הישראלית, להעניק לה מקום של כבוד ולהשמיע לקהל הישראלי הנפלא צלילים מעט אחרים, ייחודיים וחדשים, שמחזקים ומעודדים את הרוח בימים מאתגרים אלה. לצד העשייה הרבה, נמשיך כולנו לקוות ולייחל לקונצרט ייחודי, שלא נכלל בתכניה עדיין, שנערוך עם שובם של כל החטופים הביתה בקרוב מאוד".

ליאל אבן-זהר, מ"מ וסגנית ראש העיר: "התזמורת הסימפונית הישראלית תכננה לחגוג לאורך העונה הקודמת את העונה ה-35, שהיתה גדושה באירועים מרגשים וייחודיים, אבל המציאות הכתיבה אחרת. התזמורת, החל מהמנכ"ל ועד אחרון אנשי הלוגיסטיקה, פעלו לאורך השנה החולפת לרומם את הרוח הישראלית בהתנדבות במוקדים השונים, ממוסדות החינוך ועד מפוני הדרום והצפון, ולצערנו לפעמים גם בלוויות, בליווי מוזיקלי אחרון, לבקשת כמה מהמשפחות השכולות. כל זאת לצד המשך פעילותה של התזמורת  בקונצרטים- כי את המנגינה הזאת, אי אפשר ואסור להפסיק. זו הזדמנות להודות לרז קינסטליך, ראש העירייה, ולכל הנהלת העיר, על הרוח הגבית והתמיכה העקבית בתזמורת, מתוך ראית החשיבות של האומנות והתרבות, הנותנות לציבור קצת הפוגה וקצת אופטימיות, גם בימים הקשים של המלחמה".

לתכניה המלאה לחצו כאן

צילום – בוריס שכנוביץ

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן