כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מגזין סוף השבוע של גואייטם

כל מה שקרה השבוע ואסור לכם לפספס; הרכילות, הספר המומלץ ומקומות לבלות עם הילדים בסופ"ש רגע לפני תחילת שנת הלימודים

מגזין סוף השבוע של גואייטם-כל מה שקרה השבוע ואסור לכם לפספס; הרכילות, הספר המומלץ ומקומות לבלות עם הילדים בסופ"ש רגע לפני תחילת שנת הלימודים

נתחיל עם קצת רכילות

איימי ג'קסון ואד ווסטוויק / איימי והשמלה. לידיעת הקוראות המאוכזבות. (צילום: יח"צ חו"ל).


נתחיל ברשותכם, עם קצת אסקפיזם, וניקח אתכם לרגע לחופי איטליה. לידיעת הקוראות המאוכזבות: כוכב הסדרה "אחת שיודעת", אד ווסטוויק הבריטי, התחתן בגיל 37 עם השחקנית והדוגמנית הבריטית איימי ג'קסון ועם תוספת של ילד מתוק. החתונה המדוברת עוצבה בקונספט רומנטי ויוקרתי, במבצר רוקה לחופי איטליה. הכלה בחרה ללבוש שמלת ערב מבית האופנה האיטלקיALBERTA FERRETTI , ואמרה לכתבי האופנה שסיקרו את האירוע לכל רחבי העולם: "השמלה שיצרה עבורי אלברטה פראטי גרמה לי להרגיש כמו הגרסא הטובה ביותר של עצמי,
בכיתי כשראיתי את ההינומה שנרקמה ביד אמנות מוקפדת של המעצבת והקפדה על הפרטים הקטנים".

אסף גרניט ומיני אסף, אור תני. הצליחו להפתיע. (צילום: תמי בר שי).


וננחת חזרה בראשון לציון. עבדכם הנאמן שמע שאסף גרניט מגיע לאירוע השקת קולקציות חדשות למותג נעמן, מכל המקומות בעולם דווקא באולם תרין במערב ראשל"צ, והחליט שהוא חייב לקפוץ. באירוע, שהתקיים ביום ראשון בבוקר אחרי ליל שבת הסוער מול חיזבאללה, גילה לנו אסף מה חשוב לנו לדעת כשאנחנו בוחרים סירים הביתה, וגם עם אילו סירים הוא מבשל בעצמו. לאחר ההסבר מול סירים ריקים עבדכם הנאמן צעק: "אבל איפה האוכל?!" ואסף צחק וענה: "אתה יודע כמה פעמים שואלים אותי את השאלה הזאת..?"

מהאירוע בראשל"צ המשיך גרניט לפתח תקווה, לרחוב גרניט (!), שם התקיימו צילומים לקמפיין החדש של נעמן בכיכובו. כשהגיע, חיכתה לו על הסט הפתעה שהשאירה את גרניט ללא מילים: הגרסה שלו עצמו… בתור ילד. מדובר באור תני בן ה-8 המגלם את אסף-ילד. לאחר שהסדיר נשימה, אמר: "אני מודה כי הפעם נעמן, שמפתיעים כל חג מחדש בקמפיינים יוצאי דופן וקולקציות כלים מובילות, הצליחו להפתיע אותי גם על סט הצילומים ואני סקרן כבר לראות את התוצאה". הוא הרחיב והוסיף: "אנחנו מצלמים היום קמפיין לקראת ראש השנה, אך מאז ה-7.10 שום חג כבר לא יהיה אותו דבר. נכון, כולנו מנסים להמשיך בשגרה, יוצאים לבלות, הולכים למסעדות, אבל זו שגרת חיים בצל המלחמה והמחשבה על החטופים לא עוזבת לרגע".

איליי טוביה. לעבוד עם אמא. (צילום: באדיבות מאוחדת).

בצל המצב הביטחוני בו טיסות וחופשות רבות בוטלו, מצאו את עצמם בני נוער רבים ללא תעסוקה בקיץ. יוזמה מיוחדת של מאוחדת במחוז דרום, סיפקה לילדי העובדים אפשרויות תעסוקה במגוון רחב של תחומים, החל מסיוע בסידור תרופות בבתי המרקחת ועד לעבודה במחסן הלוגיסטי. "אנחנו מציעים לילדי העובדים בגילים 18-16 פעילות משמעותית וערכית בחופש הגדול כשהרווח הוא כפול, גם הזדמנות לעבוד עם ההורים ולהיחשף לעשייה של מאוחדת וגם לקבל על כך ימי תשלום מלאים", אומרת נטלי אפללו, מנהלת משאבי אנוש מחוז דרום במאוחדת. איליי טוביה בן ה-16, בנה של שרית טוביה, מנהלת מרפאת מאוחדת קוגל חולון, מספר על החוויה: "לעבוד עם אמא היה כיף, זאת הייתה חוויה שלא אשכח עוד הרבה זמן. זכיתי לעבוד עם צוות אחיות מקצועי שיודע לטפל ולהרים את מצב הרוח של המטופלים. בעיני זה השיעור הכי חשוב שלמדתי בזמן העבודה".

מכון טכנולוגי חולון (HIT). בין שגרה לחירום. (צילום: יח"צ).

מכון טכנולוגי חולון (HIT) קיבל מענק של 250,000 ₪ מקרן אדמונד דה רוטשילד, במטרה להקים מרכז חוסן שיעניק מענה לצרכים הנובעים מהמעברים התכופים בין תקופות שגרה לחירום בישראל. מרכז שמקבל את התמיכה מהקרן יציע שירותים מיידיים ולטווח ארוך, הכוללים תמיכה נפשית, חיזוק החוסן הקהילתי, והכנה למצבי חירום עתידיים. מטרת המרכז היא לשמור על תפקוד הסטודנטים בתקופות מלחמה, למנוע נשירה ולאפשר להם לסיים את לימודיהם בהצלחה ולהשתלב בשוק העבודה. ההכרה במכון הגיעה בעקבות הצעה שהוגשה ונתפסה כמרשימה במיוחד, בשל הפעילות הענפה שהמכון מוביל בתחום זה מאז פרוץ המלחמה. נציגי הקואליציה הישראלית לטראומה הביעו התפעלות מהמחויבות של HIT לתמוך בסטודנטים בצורה אישית וקבוצתית.

שחקני הפועל תל אביב נערים א'. מתנדבים. (צילום: יח"צ).

מצטיינים לא רק במגרש: שחקני הפועל תל אביב נערים א' מתנדבים בחסדי נעמי בת ים. השחקנים הצעירים, יחד עם הצוות המקצועי, הגיעו לסניף עמותת "חסדי נעמי" בבת ים כדי להתנדב ולסייע לניצולי שואה ולנזקקים. במהלך הביקור, השחקנים עסקו באריזת פירות וירקות עבור משפחות נזקקות וניצולי שואה הנתמכים על ידי העמותה. מירי יהודה, מנהלת סניף בת ים בחסדי נעמי: "שמחנו לארח את השחקנים, יוזמה זו מהווה דוגמה מעוררת השראה לאופן שבו צעירים יכולים לתרום לקהילה ולהשפיע לטובה. שתהיו תמיד בצד הנותן."

תקראו משהו

המלצה על ספר: אנחנו הגעגוע לעתיד

ברומן העדין והעמוק הזה מתחדדת התובנה שכל מי שחי בניכר תקופה, לעולם יהיה קרוע בין מקומות ובין זהויות. בין השתייכות ובין תחושת תלישות. על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחזוק במקביל של זוגיות.

נדב מציע ליסמין לנסוע איתו לגרמניה לחיות בקהילה רוחנית ויסמין נענית. גם היא מחפשת שינוי. נדב מוצא מזור לפצעיו אצל הנביאה בקהילה, אבל יסמין לא מוצאת את מקומה. בעודה עושה הכל כדי לקיים משפחה, להשתייך, לאתר את השורשים הפיזיים והנפשיים שלה– היא מוצאת את עצמה תוהה על אודות מערכת היחסים שבה היא כרוכה, על המרחק שאותו תגמע כדי להציל אותה, ועל מה וכמה תהיה מוכנה להתפשר.

הסיפור רוקם מסע אותנטי אל לב-ליבה של הישראליות, באמצעות דיאלוג בין בני הדור השני לשואה – בישראל ובגרמניה – ובין הוריהם שחוו את האימה, ונשבעו שלעולם לא עוד.

בספר מצליחה איריס הרדן לתת קול ייחודי ונדיר לגרמנים בני הדור השני, תוך תיאור השפעת המלחמה עליהם, על הדור שלהם, ועל ההשלכות שלה על הסובבים אותם. איריס נולדה וגדלה להורים שעברו את השואה, וירדה מהארץ להקים משפחה דווקא בגרמניה. הדיסוננסים שהתגלעו בתוכה ואל מול הוריה סביב בחירתה – היו הנבט ליצירה הזו.

איריס הרדן. קינמון הוצאה לאור

246 עמודים |98 ₪ | יוני 2024 | עריכה: גל אלגר

זה לא נגמר, זה רק הסוף

החופש הגדול עומד להסתיים, וההורים סופרים את השעות. נכון שחם פה, צפוף, דביק ורועש, אבל בחורף כששום חג לא יחכה באופק אתם תתגעגעו לזה. לטיולים כל המשפחה ביחד, להשפרצות בבריכה. שבת אחרונה של החופש הגדול זה זמן מצוין להיפרד ממקום שהיה לנו כמו בית שני בקיץ: ימית 2000, שעם כמה שהוא ותיק הוא לא מפסיק להתחדש. פארק המים משתרע על כ-70 דונמים וניתן ליהנות בו ממגוון בריכות, 26 מגלשות מים ואטרקציות לילדים ביניהם מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות – היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע, בריכת פעוטות ועוד. להורים העייפים: פארק המים מציע מתחם ספא גדול ומפנק הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה. דורון גבאי מנהל ימית 2000: "תודה ענקית לכל אחד ואחת מכם על האמון. אנחנו באמת משתדלים בכל הכוח לתת לכם חוויה מהנה. תכלס, השנה הייתה קצת משוגעת גם בשל העובדה שנאלצנו לסגור את הפארק מספר פעמים עקב עומס מבקרים. אנחנו מרגישים ברי מזל שאתם ממשיכים לבחור בנו שוב ושוב. זה אומר לנו הכל. ממליצים לכל מי שטרם היה בפארק השנה להגיע בחודש ספטמבר – הפארק פתוח עד 21.09". רחוב מפרץ שלמה 66, חולון – פארק פרס.

צילום – יח"צ

דווקא עכשיו

אם נשאר לכם כוח לטייל רחוק מהבית, תעשו טובה ותגיעו לצפון. חבל הארץ היפה והחבול הזה מלא בפינות חמד שלא ראו תיירים כבר 11 חודשים, וישמחו לכל אורח שמגיע. הפעם נמליץ על אבוקיאק – שייט משפחתי בירדן עד פאתי הכנרת, נהיגת שטח עצמית בטראק קלאב, מסלולי הליכה מסודרים וכניסה חינם לפארק הירדן. כל הכיף הזה באזור מוגדר "ירוק" על פי פיקוד העורף.

בניגוד למרבית פארקי הקיאקים שנמצאים בצפון הארץ על הגבול וסגורים לגמרי, אבוקיאק מספיק רחוק ומוגדר על פי פיקוד העורף באזור "ירוק" ויכול לפעול באופן חופשי. אזעקות לא נשמעו כאן מאז תחילת המלחמה. כאן תמצאו חוויה של שלווה באחד המקומות היפים בארץ. מסלול השייט באבוקיאק נפתח בנקודת השילוח, בפארק הירדן עד מבואות הכנרת. בקייק זוגי או בסירה משפחתית, בתוך צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק. השיט מתאים לזוגות ומשפחות עם ילדים (החל מגיל 3.5) והוא אורך בין 45 דקות ועד שעה ורבע (תלוי בקצב שלכם).

רוצים להעצים את החוויה? מוזמנים לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח בטראק קלאב. קלאב קאר שטח 4 על 4 שייקח אתכם לטיול מודרך בנהיגה עצמית לפינות החמד הנסתרות והיפות בפיתולי הסוואנה בצפון הכנרת. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך. הטיול בטראק קלאב יוצא מידי יום בשעות : 10:00, 12:00 , 14:00 מאתר אבוקיאק. יש להזמין מקום מראש. חשוב להצטייד ברישיון נהיגה בתוקף.

חובבי הקמפינג יכולים לשלב לינת שטח בלב שמורת פארק הירדן או בכנרת להעצמת החוויה.  

אבוקיאק שייט קיאקים וסירות בין הירדן לכנרת ממוקם בלב פארק הירדן, 15 דקות נסיעה מטבריה. פתוח בין השעות 09:00-15:00. שבת וחג האתר סגור. www.abukayak.co.il

 צילום – טל גליק

כי אי אפשר לסיים בלי נחמה:

את פיצה האט, המונה מעל ל-100 סניפים ברחבי הארץ, לא באמת צריך להכיר לכם. חובבי הפחמימות לא נשארים אדישים למגוון הרחב של הפיצות המיוחדות ברשת, כמו הפיצה הקלאסית מבצק דק, פיצת ה"צ'יזיקראסט" – מיוצרת מבצק דק והשוליים מלאים בגבינת מוצרלה ופיצת ה"קראון המלכותית" – פיצה דקה, מעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים.
ועכשיו פיצה האט מסדרת לכם גם סיום מתוק לפיצה, ומשיקה בכל סניפיה בשיתוף פעולה עם הבייקהאוס "The ShowRoom" עוגיות טעימות במיוחד שיסיימו כל ארוחה בטעם מתוק. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות, יאפו העוגיות בתנורי "פיצה האט". העוגיות בטעמי פאדג' שוקולד ושוקולד צ'יפס, נמכרות במארז זוגי של שתי עוגיות לבחירה ב- 29.90 ₪ בלבד. בנוסף, יש אפשרות להזמין את אחד מטעמי הגלידה האהובה של בן &ג'ריס ובכך ליצור עם זוג העוגיות את הקינוח המושלם .את המארז ניתן להזמין  באתר ובאפליקציה "פיצה האט"

צילום- יח"צ

לסיום עוד כמה נושאים:

לתחזית מזג האוויר-לחצו כאן

למועדי כניסת השבת והדלקת נרות- לחצו כאן

לתחזית האסטרולוגית לשבוע הקרוב לחצו כאן


כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן