כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגית שבועית

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-30/08/24 ועד ה- 05/09/24 של עוזי הכוהן

תחזית אסטרולוגית שבועית

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-30/08/24 ועד ה- 05/09/24 של עוזי הכוהן

מזל טלה:

קלף שני המטות מלמד על מספר דברים שחשוב לכם לדעת. האחד: שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. הנושא השני: אתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקרירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. קטיפת פרות בעזרת השם עד החודש השני – פברואר.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו"ל עולים על הפרק.


זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על ליבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב"ה לשינוי המתבקש. חומר למחשבה: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ"ה לשנה חיובית בעבורכם. שבוע נעים, חודש אלול מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

מזל שור:

שבוע לא פשוט בפתח. התמודדות עם כישלון או עם מפח נפש כגון שכול, חולי, פיטורים, גירושים, נפילה עסקית או מהלומה רגשית יוצרים בשבוע זה טלטלה רגשית. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם תחושות אלו היא התחברות לראייה רוחנית שבבסיסה האמונה שהכול בעזרת השם הוא לטובה וכגודל הקושי, כך גם גודל השכר. רק ראייה רוחנית שכזו שמתמקדת במציאת החיובי בכול דבר ודבר תבטיח לכם ב"ה את היכולת להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק. לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית.

בבית: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שנפגע מהתנהגותכם.

עבודה: התחושה שמקום עבודתכם כבר אינו מובטח ואינו יציב כבעבר, גורמת לחשש בליבכם. הקלפים מראים שיש מקום לדאגה ועליכם להיות דרוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא.

זוגיות: לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור לו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שהאנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם. טיול או חופשה עשויים להשתבש וחשוב לגלות סבלנות.  שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין "שהכול כתוב" ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם.  יחד עם זאת, יש לזכור ש-"הרשות נתונה" וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ולעצב את גורלכם.

מזל תאומים:

שחיקה בדימוי העצמי שלכם מובילה לרפיון. חוסר יכולת לסמוך על אחרים יוצר תחושת בדידות ולחץ. השבוע הקרוב מתאפיין בעומס רגשי ודאגה (בעיקר על רקע תעסוקתי) חשש מפני פגיעה יוצר דריכות. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו דאגה כזו או אחרת יוצרת לחץ וצורך בהגנה וכול זה מחדד אצלכם את הרצון לאסוף ולשמור קרוב אליכם את הדברים שבעת הזו חשובים לכם ביותר. על קצה המזלג, ניתן לומר שהפחד מלאבד דבר כזה או אחר, גורם לכם להתנהגות שיש בה פגם רוחני ושיש עליכם לתקן. 

עבודה: חוסר יכולת לסמוך על אחרים, גורם לכך שאתם נוטים לקחת את הכול על עצמכם מתוך הבנה שגויה "שאם אין אני לי מי לי", ורק אתם תדאגו הכי טוב לבצע את העבודה. יחד עם זאת, יש לכם השבוע המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר עלול לפוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלף השבועי ממליץ לכם בחום כן לחלוק וללא פחד את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. וכן לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. לדורשי העבודה: נצלו את התקופה הזו של "בין עבודות" לשיפור/שיפוץ ועשיית סדר בקורות החיים שאתם שולחים למקומות עבודה פוטנציאלים.

זוגיות: לחץ נפשי פוגם בזוגיות. אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע טוב, חודש מבורך  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם.

מזל סרטן:

שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. אצל רבים מבני מזל סרטן ניתן להבחין ברצון וכמיהה לחיבה, לקרבה, לאינטימיות ולבחום אנושי. לאו דווקא על רקע מיני (אף על פי שגם זה רצוי) אלה יותר ממקום רגשי שמספק תחושת שייכות וביטחון.

באופן כללי: זהו שבוע טוב להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים שעד עתה גרמו לכם לעיכוב. הפתעה או בשורה משמחת מגיעים.

בעבודה: יהיה עליכם לקבל החלטות שונות. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו. למחפשי העבודה: בשורה משמחת או היזדמנות חיובית לחזור למעגל העשייה והעבודה באות ועולות יש לשקול את אותן הצעות בחיוב גם אם הן לא בדיוק מה שאתם מחפשים. לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אמונה ומיסטיקה אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת – צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות וחוגים שעוסקים ברוחניות, בשילוב עם חשיבה חיובית, גם באמצעות הזום, יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכל הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם.

זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות. לרווקים שביניכם: זהו זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שבמידה ויצאו אל הנפועל הן יתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. חומר למחשבה: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ"ה לשנה חיובית בעבורכם. שבוע מוצלח, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בקשת עזרה היא סימן לכוח ולא לחולשה. ניעזר בחברים, ניעזר בבני הזוג ולא נשכח גם לבקש עזרה מהקב"ה. הוא לבטח רוצה לעזור לנו.

מזל אריה:

שעת מבחן! פחד משתק, תחושת הלם או חוסר אונים, ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד סיעודי. זהו שבוע  לא פשוט ורבים מכם, עוברים השבוע רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ואם רק תבחרו לדבוק באמונה, תגלו עד מהרה שאתם מסוגלים בהחלט להתמודד מול כול אתגרי החיים.

בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לשקף בעבורכם את איכות הקשר הזוגי שלכם ולתת מענה על שאלות נוספות שקשורות בניהול נכון של מערכות יחסים. לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר.

בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. שבוע טוב אהוביי, חודש אלול מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

מזל בתולה:

יכולת להשתלב ולעבוד ביחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב ראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת כיוון התעסוקתי. חלקכם מנסים לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי.

טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שאיכות חיינו נמדדת על פי הבחירות שלנו.. בחירות נכונות מעניקות לנו את היכולת לשנות את הגורל ולעצב את העתיד ואילו בחירות לא נכונות מובילות תמיד לתסכול, צער וחיסרון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, פרגנו לעצמכם דקה למחשבה ושאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון" – ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

מזל מאזניים:

בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית, אמיצה ונחושה. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם. בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. באפן כללי רבים אינם מוצאים ביטחון ונחת בעבודתכם והדבר גורם לתחושת מועקה. התפתחות מחוץ לשעות העבודה היא התרופה לשיפור מצבכם.

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר.

זוגיות: בני מאזניים שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. לנמצאים בזוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר. הרצון לידע מעמיק ולימודים או העשרה עולים העל הפרק.

התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם. ואמרו את המשפט הבא כול בוקר מול המראה : "אני מקבל את עצמי ואוהב את עצמי כפי שאני". חודש טוב, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שייקספיר אמר, "הפחדן מת פעמים רבות אך האמיץ מת פעם אחת בלבד". כולנו נמות בסופו של דבר, השאלה היא האם אתם רוצים לחיות? אם ברצונכם לחיות, היו אמיתיים. דעו למען איזו מטרה אתם מוכנים להקריב את חייכם ואז חייכם יהיו חיים ותוכלו להפיק את ההנאה הנשגבת ביותר מעצם קיומכם.

מזל עקרב:

השבוע אין לכם הרבה חשק לכלום. התמודדות עם חששות ודאגות גורמים לכם למועקה רגשית. ורבים מכם חווים רגשי נחיתות.

באופן כללי: משהו מטריד אתכם וראשכם מלא בדאגה ובהמון מחשבות שמקשות עליכם לעצום עין. חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות גרמים לכם להיגרר ללא כול צורך למרה שחורה. הפחדים (שמקורם בראשכם בלבד!!!) נגרמים כתוצאה של מספר דברים כמו למשל: דימוי עצמי נמוך, פחד מזיקנה וערך עצמי לוקה בחסר, פחד מעוני, שינוי פתאומי במצב הקיים או תקופה לא ברורה שניצבת בפניכם. כדי להיחלץ מהמצב שבו אתם הם אלו שיוצרים את הפחדים שמולם אתם ניצבים, יהיה עליכם לדבוק בחשיבה חיובית ובאמונה שיש לכם את כול מה שצריך כדי שהכול ב"ה יהיה בסדר! ואז… הכול באמת יהיה בסדר. במידה ואתם מתקשים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו ללא היסוס לייעוץ ולעזרתו של איש מקצוע שיאפשר לכם במהירות לעלות על נתיב של חשיבה חיובית ואמונה.

בעבודה: השבוע אינכם במיטבכם. ניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר, דבר שגורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו על כך, בדרך זו לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם.

בינו לבינה: שחיקה וקרירות במערכת הזוגית מעלה אצל חלק מהשוורים מחשבות שאולי יהיה להם יותר טוב מחוץ למסגרת הקיימת. הקלפים מצביעים על כך שפריצת המסגרת הקיימת איננה בחירה נכונה לטפל בבעיה ובזמן כזה או אחר יהיה עליכם להתמודד עם ההשלכות שכרוכות בבחירה שכזו.

בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. אל תזלזלו בחשיבות המנוחה ונצלו את חופשת השבת לעשות זאת., כמו כן, ארגנו לעצמכם יום חופש עם אדם אהוב, עשו הילינג או כול טיפול משיב אנרגיות וכמובן השתדלו להימנע מלחצים מיותרים בעת הצורך פנו לרופא. טיול או חופשה עלוללים להשתבש לכן גלו סבלנות. שבוע מבורך, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה אסיר תודה על הדברים שיש לך, יהיו לך יותר דברים להכיר תודה בגינם.

מזל קשת:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על כך שרבים מבני מזל קשת חווים כעת הליך רגשי ברמה כזו או אחרת. בשבוע זה כדאי מאוד להימנע משטחיות בכול נושא או עניין. לחצים חיצוניים יוצרים שבוע לא שקט מבחינה רגשית. השבוע הנוכחי משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים אווירה דחוסה שמהולה במעט עצב. בתוך הבית הדברים לא כל כך מסתדרים ויש מתחים עם בן הזוג או בני הנעורים. סבלנות ונכונות להקשיב ימנעו משברים ותחושות לא נעימות.

בעבודה: אתם ממלאים את תפקידכם נאמנה ויש מי שסומך עליכם בשבוע זה יש להימנע מלקחת חלק ברכילות ופטפוטי סרק. חברה/חברים: בשבוע זה יש מי שמרכל עליכם מאחורי הגב, השתדלו להימנע מוויכוחים והקפידו לא לשתף אנשים אחרים בתוכניותיכם או בהרגשתכם.

כספים: יש לגלות ערנות ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. בכל הנוגע להחלטה שאתם צריכים לקבל, רצוי לשתף את הסובבים אתכם בלבטים בהם אתם מתחבטים. שיתוף פעולה הרמוני עם הסובבים אתכם יוביל לתוצאות טובות.

זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר ע"י הסכמה, נישואין ואפילו הבאת ילד לעולם. שבוע מבורך, חודש שמח והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות שואבת את הגדרת הטוב מן התורה אשר מתארת לנו כיצד צריך לנהוג האדם הטוב כלפי חבריו, משפחתו והחברה בכלל. טוב-לב הוא אדיבות, הגינות, יושר ונאמנות לקב"ה ולעצמכם. זכרו! דרך ארץ קדמה לתורה.

מזל גדי:

שבוע חיובי בפתח.. זמן טוב להתחברות רוחנית. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם אפשרות לפצות על כך.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. כמו כן, זהו שבוע טוב למפגש עם אומנות ויצירה ולהרחבת אופקים רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע רוגע, חודש שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד. החיים הם הבחירה שלכם. אף אחד

מזל דלי:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. מצד אחד התמודדות אל מול שקרים שאתם מספרים לעצמכם מידי יום, ומצד שני התמודדות עם התחושה שמישהו משקר לכם או שאינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שבשבוע זה, אינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית.

בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב,טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד.

זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשו. טיול או חופשה עשויים להשתבש ויש להכיל עיכובים בסבלנות. חודש אלול מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

מזל דגים:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה.

כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב למרות המלחמה להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד.

בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את הסופ"ש כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פיקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. בריאות: הליך בריאותי/קוסמטי/רפואי כמו למשל ניתוח כזה או אחר עוברים ב"ה בהצלחה.. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן