כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נס גדול בראשון לציון

צפו בסרטון מתוך הדרמה הגדולה שכמעט ונגמרה באסון

במוקד ידידים התקבלה קריאה אודות פעוטה כבת שנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב הבה"דים בראשון לציון.

רונן וייל, מוקדן ידידים, קיבל את האירוע במוקד הוואצפ של הארגון והעביר את הפנייה למתנדבים. במקביל חיים קורלנסקי, ענה לשיחה במוקד הארגון ונשאר על הקו עד להגעת המתנדב. מנחם אביטבול, מתנדב סניף ראשל"צ, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ מנחם את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

מנחם מתאר: "לקראת סיום תפילת שחרית מכשיר הנייד התריע על אירוע חירום בקרבתי. התארגנתי ויצאתי במהירות. בזכות המוקדן שנשאר על הקו והסביר לי את המיקום המדויק, הגעתי לכתובת בזמן קצר. בתוך כדקה פתחתי את הרכב וחילצתי את הפעוטה. זו תחושת סיפוק לפתוח את השבוע בהצלת חיים. האמא ועוברי האורח הודו לי על החילוץ והרוגע".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

קרדיט תיעוד: ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן