כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אוהבים אמנות, עושים אמנות: אירוע האמנות השנתי של עיריית תל אביב-יפו חוזר

יצירות אמנות במרחב הציבורי | אירועי חוצות | סיורים ועוד עשרות אירועים

האירוע המרכזי יתקיים ברחבי פארק החורשות, אחת הריאות הירוקות הגדולות של העיר עם עבר מרתק ועתיד מתחדש

חמישי- שבת, 14-12 בספטמבר 2024

הכניסה חופשית!

"אוהבים אמנות. עושים אמנות." אירוע האמנות השנתי הגדול של עיריית תל אביב-יפו, יציג כמידי שנה את האמנות המובילה והמגוונת ביותר בתל אביב-יפו. במהלך שלושה ימים (12 – 14 בספטמבר),יתקיימו ויוצגו שלל פרוייקטים אמנותיים שרובם נוצרו במיוחד לאירוע של ״אוהבים ואוהבות אומנות. עושים ועושות אמנות".  

התערוכה המרכזית השנה, ״רגשות מעורבים״, שאוצרות טלי קיים והגר רבן, תתקיים ברחבי פארק החורשות. במקביל אליה יתקיימו פרויקטים חד-פעמיים וייחודיים ברחבת סוזן דלל, במתחם התחייה 14, במסגרת אבץ – אוסף האמנות העירוני במרחב הציבורי, בארבעת ת"אי התרבות ברחבי העיר, במרכזים קהילתיים ובמרכזי תרבות ברחבי העיר.


כמו בכל שנה, לצד האירועים הגדולים, מעל 120 אמנים ואמניות יפתחו את חללי היצירה שלהם לקהל הרחב, לצד 20 גלריות ו-4 מוזיאונים, שיהיו פתוחים בחלק מהזמן ללא תשלום ועם פעילויות מיוחדות לסופ"ש.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו:  "עדיין מלחמה. עדיין חטופים. עדיין משבר כלכלי וחברתי. ובכל זאת העיר שלנו ממשיכה להיות מרחב פתוח ליצירה ואומנות. גם השנה יתקיימו אירועי "אוהבים אומנות. עושים אומנות" ויהוו הזדמנות נהדרת לחשוף את הציבור הרחב לאמנות איכותית ומגוונת, שמספקת גם מרחב להשראה ולהרהור. זוהי שיאה של פעילות אמנותית ענפה שרוחשת בתל-אביב-יפו כל השנה, ופורחת במאות בתי סטודיו, בעשרות גלריות וחללי תצוגה, בשלל מוזיאונים ומרכזי תרבות ועתה יוצאת אל המרחב הציבורי. אני מזמין  את תושבי העיר ומבקרים מכל רחבי הארץ להגיע וליהנות מהעושר התרבותי שיש לנו להציע, כי גם בזמנים קשים, האומנות היא מקור לאופטימיות ולחיבור בין אנשים."

חן אריאלי, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק התרבות: "בתקופה מאתגרת זו, האמנות והתרבות הן מקור של כוח, השראה וחיבור קהילתי. אירוע 'אוהבים אמנות. עושים אמנות.' מדגיש את המחויבות שלנו בתל אביב יפו להנגיש אמנות איכותית ומגוונת לכל תושבי העיר.זוהי הזדמנות ייחודית לראות כיצד אמנות יכולה לשקף את המציאות המורכבת שלנו, ובו זמנית להציע נקודת מבט רעננה ומלאת תקווה על העתיד שלנו כחברה. מפארק החורשות, דרך רחבת סוזן דלל, ועד לסטודיות של 120 אמנים שנפתחות לקהל – אנחנו מנגישים אמנות בכל פינה. זה לא רק על צפייה פסיבית; זו הזמנה להשתתף ביצירת הנרטיב העירוני שלנו והזמנה לכולנו לצאת מהבועה הדיגיטלית ולהתחבר מחדש – לאמנות, לטבע, זה לזו.   זה אירוע שהוא הזדמנות לדיאלוג, להתבוננות מחודשת, ולבניית גשרים בין קהילות. בעידן של פילוג ובידוד חברתי, אנחנו מציעים חוויה אנושית, מוחשית ומשותפת.  בישראל 2024 אמנות היא לא מותרות היא כלי קריטי לעיצוב עתיד משותף"

התערוכה המרכזית של אירועי "אוהבים אמנות, עושים אמנות" תתקיים השנה בפארק החורשות – אחת הריאות הירוקות הגדולות של העיר עם עבר מרתק ועתיד מתחדש. התערוכה בשם 'רגשות מעורבים'  – מאזכרת גם את מהדורת "אוהבים אמנות, עושים אמנות" שנועדה להיפתח באוקטובר 2023 ונגנזה. התערוכה במהדורתה הנוכחית הותאמה מחדש ומבקשת להציע מגוון דרכים להתבוננות במציאות דרך עבודות האמנות: החל ממרווח נשימה אסקפיסטי הנדרש לשם חיזוק הנפש, ועד לאפשרות לצלול אל עומק המורכבויות, המתחים והקשיים ששזורים במציאות חיינו. התערוכה תכלול עבודות מקור של כ-35 אמניות ואמנים ישראליים ותהיה פתוחה לקהל בכניסה חופשית, כולן וכולם מוזמנים!

משתתפות ומשתתפים: שני אביבי, יובל אצילי, שי אריק, הילה בן ארי, דיוי בראל וקרן זלץ, מילי ברזילאי, נור ג'בארין, טל גפני, הדס דוכן, ליאת דניאלי, אניעם דרעי, שיראל הורוויץ, רותי הלביץ כהן, נעם ונקרט, מאיה ז"ק, אסתר כהן, אריאן ליטמן, סיגלית לנדאו, הדר מיץ, חנה אנושיק מנהיימר, מאלק מנצור, רועי מעין וארז מעין, יהודית סספורטס, שי-לי עוזיאל, נוי עזורי, דניאל פלאי, דוד פיין, דורית פלדמן, לימור צרור, שירה ריימן, מעיין שחר, דפנה שלום, אמיר תומשוב

בנוסף, יתקיימו עשרות פרויקטים מיוחדים ברחבי העיר, בת"אי התרבות, במרכזים הקהילתיים במרכזי תרבות, ביניהם:

ת"אי התרבות

בשלוש השנים האחרונות קמו בעיר ארבעה מרכזים עירוניים חדשים תחת השם "ת"א תרבות" – המרכזים יוצרים יחד מערך של מרכזי מפגש, יצירה ופעולה בתוך הקהילות האמנותיות הפועלות בעיר. במסגרת ארועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות. 2024" יתקיימו פעילויות בכניסה חופשית בכל ארבעת תא"י התרבות:

ת"א תרבות קריית המלאכה | רחוב שביל המרץ 6 |  שישי-שבת 17:00-10:00

נקודות פתיחה – אמנים מציעים דרכי שיטוט חדשות בקריית המלאכה באמצעות עבודות אמנות

שני אמנים פורשים מסלולי שוטטות אפשריים בקריית המלאכה, דרך עבודות מקור חדשות. המבקרים מוזמנים לגשת לת"א תרבות קריית המלאכה, להצטייד במפה ולצאת לחיפוש בעקבות עבודות פרפורמנס, פיסול וצילום במרחב הציבורי של קריית המלאכה. בהשתתפות: לי נבו, עמרי חפץ

סאבלט – אמנים בכירים מארחים אמנים צעירים לתערוכות פופ אפ בסטודיו

לסוף שבוע אחד, אמניות ואמנים מקריית המלאכה יפנו מקום בחללי העבודה שלהם לטובת אירוח יצירות של אמניות ואמנים צעירים שהם מאמינים בהם. המבקרים יחשפו לקשר הבין־דורי שנוצר בין האמנים בתוך חלל הסטודיו, הנפתח לקהל לעיתים נדירות.

יערה צח תארח את עדן יונה | טלי בן בסט תארח את חלי יוזביץ | ורוניק ענבר תארח את נטע מוזס | רועי קופר יארח את קורס עיבוד ספרותי של שנקר, המחלקה לאמנות רב תחומית

סטודיו קיץ – סטודיו פתוח

תכנית התמחות למעצבים ומעצבות בקריית המלאכה  בשיתוף מרכז אדמונד דה רוטשילד

בקיץ האחרון התקיימה תוכנית למידה של מעצבים/ות בבתי מלאכה בקריית המלאכה. במהלך חמישה שבועות בחודשים אוגוסט – ספטמבר 8 מעצבים/ות נבחרים/ות למדו ועבדו במפעלים זעירים ובחלל סטודיו משותף בת"א תרבות קריית המלאכה.

את התוכנית הובילו שירה שובל ואבי בן שושן.

באירועי "אוהבים אמנות עושים אמנות" יציגו המעצבים את התהליכים שלהם ויפתחו את חלל העבודה המשותף לקהל הרחב. בנוסף יציעו המעצבים מוצרים למכירת פופ אפ לפני החגים

משתתפים: אמיר כהן, דניאל נחום, טל רום, יעל אופיר, מור תמיר רפפורט, נטלי יצחק, רועי בן יהודה, רחלי דרור

13.09 | יום שישי | 10:00 – 17:00

14.09 | יום שבת | 10:00 – 17:00

סיורים עם דנה חרס

במהלך סוף השבוע יוצגו עבודות אמנות חדשות וזמניות בחללי סטודיו ובמרחב הציבורי ברחבי קריית המלאכה, במקביל לעשרות אמנים שיפתחו את חללי העבודה למבקרים.  מוזמנים להצטרף לסיורים עם דנה חרס בין נקודות עניין בקריית המלאכה.

הסיור בהרשמה מראש | מספר המקומות מוגבל

13.9 | יום שישי | 10:30, 12:30

14.9 | יום שבת | 10:30, 12:30

ת"א תרבות המחוגה | רחוב המחוגה 13

ריזומטיק | סופש של אמנות עצמאית מודפסת

פסטיבל ריזומטיק הוא פסטיבל לאמנות עצמאית מודפסת במחוגה. במהלך סופש אחד יבואו מיטב הסטודיואים, הקולקטיבים, הפנזינים וכתבי העת מכל המדינה למחוגה לסדנאות, הרצאות, הקרנות של סרטים ויריד פרינט במקביל לשידורים מיוחדים של רדיו המחוגה.

בין המשתתפים: סטודיו דוג'ו, הפירמידה, אקספורט  פארגו,טראש אדיקשן, ועוד

סדנא בעקבות פסלים | ברחבת מרכז סוזן דלל

תא תרבות המחוגה מזמין אתכם לסדנת יצירה בנייר בעקבות הפסלים העירוניים החדשים. ערכות יצירה לילדים להרכבה, הדסקה חיתוך וצביעה בהן ניצור בעזרת המדריכים עבודות בעקבות הפסלים.

13.9 | יום שישי | 16:00-13:00

14.9 | יום שבת | 14:00-10:00

ת"א תרבות דה וינצ'י | רחוב דה וינצ'י 12

שנה לת"א תרבות דה וינצ'י | אירוע לקהילת האמניות והיוצרים

שישי, 13 בספטמבר | 2:00-21:30 | כניסה חופשית בהרשמה מראש

באירוע השנה לת"א תרבות דה וינצ'י נמלא את כל חללי הבית ביצירות שפותחו במרכז, באמניות שעובדות בו וברעיונות שיוגשמו תחת קורת גגו. בנוסף, נחנוך את שלוש הסדנאות של דה וינצ'י (טקסטיל, עץ ואלקטרוניקה) ונציג את מנהלי הסדנאות ואת הפעילות שמתוכננת בהן

משתתפים: דינה גולדשטיין, עומר הרשמן, לילך שטיאט, DJ נדב רביד, אייל תלמודי, אסף רוט, ריג׳ויסר, ניתאי הרשקוביץ, מאיה שקל, סטודיו Mela, עומרי הכהן, אור בוטבול, קובי ווגמן, אורי לוטן, טמיר אהרוני ועוד

יום שבת, פעילות ילדים בסדנאות

שבת, 14 בספטמבר | 13:00-10:00 | כניסה חופשית על בסיס מקום פנוי

ת"א תרבות דה וינצ'י חונך את הסדנאות המקצועיות ומזמין ילדים ומשפחות להרכיב לעצמם לוח שנה המשלב חומרים וטכניקות בין סדנת העץ, מעבדת הטקסטיל וסדנת האלקטרוניקה.

במהלך האירוע הקהל הרחב יוכל להחשף באופן חד פעמי לסדנאות, שייפתחו בקרוב לקהל מקצועי.

הכניסה והשתתפות בפעילות היא על בסיס מקום פנוי ועד גמר המלאי, ומתאימה לגילאי 5 ומעלה בליווי מבוגר

ת"א תרבות פייטלוביץ' | רחוב ויתקין 10

טקסטיל,אמנות ואופנה באפריקה – אתיופיה | הרצאה של טנאת וורקנה

יום חמישי 12/9, 17:00-16:00

טאנט וורקנה

תדמיתנית, מעצבת אופנה ותופרת. בעלת עסק לשירותי תדמיתנות לחברות אופנה, מעצבת ללקוחות פרטיים ומורה לשיעורי תפירה.

"קול עצמותי" הרוח מאחורי המחול האתיופי | שם המציגה: סאומהון טגבה

יום חמישי 12/9, 18:00-17:00

מופע מחול ושיח עם האמנית סאומהון טגבה בהנחייתה של אליה מהרט, מנהלת ת"א תרבות על מחול האתיופי והערכים שהאמנית מצאה במפגש שלה מול המחול, ביניהם: חוזק וחוסן נפשי, שמחה, חיבור רוחני ומלכותיות.

בנוסף חיבור לתרבות ולשפה – מתוך המפגש העוצמתי מול המחול האתיופי ופיתוח של השפה התנועתית כחוקרת תנועה עניין אותה להבין את תפקיד מרכז בית החזה על המבנה הגופני והשלדי והשפעתו על יציבה נכונה ומהי השפעתו בהיבט הרגשי נפשי.

בנוסף יוקרנו בחללים שונים בבית מספר עבודות וידאו ארט של רקדנים מסורתיים שיובילו לקומה של הספרייה ששם יתקיים המופע המרכזי, מופע הריקוד של סאומהון.

סיור בת"א תרבות פיטלוביץ׳- מורשת פיטלוביץ׳

מדריכה: רחל איילו

יום שישי 13/9, 12:00-11:00

סיור בבית פייטלוביץ', מבנה מגורים מודרניסטי מאמצע המאה ה־20, ששימש את ד"ר פייטלוביץ', מזרחן ישראלי וחוקר של יהדות אתיופיה ותרבותה, ואת אשתו מארה (מרים).המבנה שופץ במהלך 2024 ויהפוך לתא תרבות המיועד לאמנים ויוצרים מהקהילה האתיופית בישראל. בסיור תסופר ההיסטוריה של הבית ומאפייניו האדריכליים ויוצג שימושו המחודש.

סוזן דלל:

نتحرك بين الشّاشات / Framing Movements / נעים בין מסכים

תערוכת וידאו ומדיה ארט ברחבת הפרדס של מרכז סוזן דלל

12-14.9.2024 | מרכז סוזן דלל | רחוב יחיאלי 5

אוצרים: תמיר אטינג ובן ליבנה ויצמן

התערוכה ”נעים בין מסכים" חוזרת בין 12 ל 14 בספטמבר למרכז סוזן דלל במהדורה מעודכנת, שמבקשת ליצור מרחבים של מפגש בזמנים קשים אלה של פילוג ואלימות. על רקע הקטסטרופה המתגלגלת של המלחמה, התערוכה מציגה עבודות וידאו וסאונד של אמנים מקומיים בחיפוש אחר מקצבים והרמוניות משותפים או סותרים. התערוכה נפרשת בין מחשבות על כוריאוגרפיה כתנועה וכפוליטיקה, חקר הגוף, תנועות חברתיות והדים היסטוריים קרובים ורחוקים, וטווה יחדו מארג של תנועות סולידריות וחתרניות בתווך שבין צעדים אישיים לתנועות קולקטיביות.

אמנים.ות משתתפים.ות:

נועה אשכול, רפאת חטאב, מוחמד טוחי, נרדין סרוג'י, מרגלית עובד ואלגרה פולר סניידר, נירה פרג ותאי רונה.

שעות פתיחה:

יום חמישי 12.9: 19:00-23:00

יום שישי 13.9: 10:00-17:00

יום שבת 14.9: 11:00-23:00

* ברחבת הפרדס של מרכז סוזן דלל

אבץ – אמנות במרחב הציבורי

אבץ, אוסף האמנות במרחב הציבורי של עיריית תל-אביב יפו, התרחב בשנתיים האחרונות ב-28 פסלי חוצות חדשים של אמניות ואמנים ישראליים שהוצבו בכל רחבי העיר. במסגרת אירועים "אוהבים אמנות. עושים אמנות", יתקיימו סיורים מבית TALKING ART בין הפסלים הוותיקים והחדשים בפארק המדרון ביפו, במרכז העיר, בשפך הירקון וסיורים עם חיות אמנות בפארק גני יהושע צפון – פרטים והרשמה באתר העירייה

מדרון החוף – תערוכה פרפורמטיבית ביפו במסגרת פסטיבל צוללן

נפגש בצומת ערים ודתות, בבי״ס תיכון ערבי ממלכתי ביפו, ונצא בשעת הדמדומים למסע רגלי בתערוכה פרפורמטיבית בפארק המדרון. נפגוש בפארק פסלים ציבוריים, גופים חיים, נופי ערים, סמלים דתיים ואיתני טבע. בכוח פיסול, ריקוד, מוזיקה ופרפורמנס נתעקש על עולם האמנות גם כמרחב סקטוריאלי ורוחני עבורנו. כך, למרות שאנו בודדים במערכה, נופיע בעדינות את פועלנו במרחב שאולי דוחה אותנו. כמובן שהסובבים מוזמנים להצטרף אלינו, אך לא נתעקש וזו גם לא מטרתנו. עם פנים מערבה, למרגלות הים התיכון, נחוש את עוצמת כאב המקום ונתפלל עבור ועם האמנות.

יום שישי 13.9 16:30 (20 ש״ח דמי רישום במסגרת אוהבים אמנות)

יום שישי 13.9 17:30 (20 ש״ח דמי רישום במסגרת אוהבים אמנות)

הרשמה באתר פסטיבל צוללן | מקום המפגש: בי״ס חסן ערפה, רחוב קדם 40 יפו

הופעה בסמוך לפסל "אין מציל" של גיא זגורסקי | שבת 14.09 בשעה 17:00

גיטרה: אבשלום ברתל | בס: זוהר גבעון | קלידים: יונתן שבולת | תופים: מיכאל זגורסקי

באווירת וינטג׳ ובהשראת המגפון הגדול של גיא זגורסקי תתקיים בסמוך לפסל הופעת ג׳אז צעירה ומשמחת. הרכב נגנים ממגמת הג׳אז של תיכון עירוני א׳ יבצעו עיבודים קלאסיים משנות החמישים.

מצולות | יצירה מוזיקה לצד הפסל "שמועות" של ניב גפני | שבת 14.09 בשעה 18:00

בר ערן, מאיה פנינגטון ואור סיני

השלישייה מבצעת סקור אימפרוביזציה בקול, קונטרבס, מתכות ופעמונים לצד חוף הים בצמוד לפסל שמועות.  יחד הן מפרקות מרחבים הרמוניים אל פרקים מופשטים שבהם, כמו תנועת הגלים, ההתחלה היא הסוף והסוף הוא ההתחלה.  צלילי גלי הים נוכחים והופכים לחלק פעיל ביצירה.

היצירה מבוצעת לצד הפסל שמועות שמגביר באופן אקוסטי את צלילי הים ובמקרה זה יגביר גם את צלילי היצירה שתבוצע למולו ותציף בצלילים את המבקר/ת בפסל.

התחייה 14| | רחוב התחייה 14 | שישי 114:00-10:00 | שבת 15:00-11:00

במרחב המלאכה והיצירה הצמוד לאצטדיון בלומפילד תיפתח התערוכה הקבוצתית ״עבודת ידיים״ בסטודיו 212, ויתקיימו בה סיורים בכל שעה עגולה. התערוכה מציגה יצירות שנוצרו על ידי מעצבים עכשוויים בשיתוף פעולה עם בעלי מלאכה מסורתיים במהלך תכנית רדיזנסי של חודשיים.

בנוסף- סטודיו 207 יפתח לפופ אפ קולינרי ייחודי!

סטודיו אנט | רחוב שביל המרץ 2

שירי אהבה ומולדת | יום שישי 13.09 בשעות 11:00 | 12:00 | 13:00

תום בן ישי, סופרן | תמרה נבות, מצו סופרן | אחינועם קיסר לוי, פסנתר

שלש מוזיקאיות מחפשות את הקשר בין אהבה, מולדת , ואהבה למולדת. בתוכנית – קטעי אופרה מוכרים, מחזות זמר אהובים, ושירים של מרדכי זעירא, יוני רכטר ועוד.

הבית של התוף | יום שבת בשעות 10:00 | 11:00 | 12:00

מופע מקורי לילדים ולהורים המבוסס על סיפור בחרוזים מעורר דמיון, שבמהלכו הילדים פוגשים את משפחת כלי ההקשה, אשר מתעוררים לחיים כדמויות במשפחה וכחפצים בסלון הבית.

המרץ 2 | רחוב שביל המרץ 2

חומר זול | יום שישי 13.09.24 בשעה 16:30 | כניסה חופשית בהרשמה מראש באתר

כוראוגרפיה: עדי שוורץ מוזיקה: זהר וגנר, עדי שוורץ עם קטעים מוקלטים של יונה וולך

היצירה "חומר זול" מבקשת לבחון את הקו הדק המפריד בין מיניות נשית לבין הטאבו שמלווה אותה. במהלך העבודה, היוצר והרקדניות משחקים בין המושגים של "טהור" ו"אסור," תוך חקירת המתח ביניהם. המוזיקה, מאת זהר וגנר ועדי שוורץ, יחד עם טקסטים מוקראים בקולה של יונה וולך, מהווים חלק בלתי נפרד מהדימויים והאסתטיקה שהיצירה מבקשת להעביר.

בנוסף סדנאות ואירועים מיוחדים לכל המשפחה במרכזים הקהילתיים הגר"א, נווה אליעזר, בית הבאר בחורשה ובבית ליבלינג

האירוע בתמיכת משרד התרבות הספורט

מצ"ב תמונות לשימוש חופשי במתן קרדיט צילום: דור קדמי

פירוט האירועים מתעדכן באתר העירייה

סיורים בלעדיים למחזיקי ומחזיקות דיגיתל ההרשמה בחינם, ביישומון "דיגיתל שלי", או באתר העירייה

עמוד הפייסבוק של אוהבים אמנות עושים אמנות

צילומים – דור קדמי

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן