כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים

מאהל הגבורה הנודד הגיע לבת ים

"להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים": מאהל הגבורה הנודד הגיע לבת ים

כחלק מפעילות מאהל הגבורה הנודד שמפעילים בימים אלו משפחות שכולות הגיעו מאות מתושבי בת ים לשמוע את סיפורי הגבורה של הנופלים ולהתחבר לרוח הניצחון שמוביל הפורום.

עשרות משתתפים הגיעו אתמול (רביעי) לערב מיוחד שנערך בבת ים יחד עם משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במהלך המלחמה. הערב התקיים ביוזמת פורום הגבורה, המאגד מאות משפחות לחיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, כחלק ממיזם מאהל הגבורה הנודד שמפעיל הפורום בשבועות האחרונים בכל רחבי הארץ. האירוע נערך בברכתם של סגני ראש העיר אורי בוסקילה ורפאל ברנז וכן בהשתתפותו של יו"ר יד לבנים בעיר, אדיר בן משה.

במהלך הערב שמעו המשתתפים על סיפורי הנופלים וקרבות הגבורה שבהן הם נפלו. בערב השתתפו בני משפחתו של סמ"ר ישי פיטוסי הי"ד, שנפל בקרבות במוצב נחל עוז וכן בני משפחתו של עמית בונצל הי"ד, שנפל בקרבות ברצועת עזה. איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד, סיפר במהלך הערב: "אני שומע את הקול של עמית אומר לי 'אבא תמשיך – תעשו את הכל למען הניצחון'. רוב העם שלנו הוא עם מדהים, עם שרוצה ניצחון, עם אוהב ומחבק".

כאמור, בין המשתתפים היה גם אורי בוסקילה, סגן ראש העיר בת ים. במהלך דברים שנשא בוסקילה בערב הוא אמר, "באתי להתחזק, באתי לקבל כוח. מעולם לא קם גוף שבאמת דיבר על גבורה, באים ממקום של גבורה, של עוצמה, של כוח. אין את זה בשום מקום, רק בעם ישראל זה קיים". נציין כי פעילות מאהל הגבורה הנודד פועלת במקביל למאהל הגבורה המרכזי שפועל קרוב לארבעה חדשים סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים. מאהלים דומים התקיימו לאחרונה באשקלון, רחובות, כפר תבור, לוד, באר שבע, קרית מוצקין, פתח תקווה ומקומות נוספים רבים.


מנכ"ל פורום הגבורה, וולי וולפסטל, אומר: "בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים את התחושות מהשטח שמבקשות להעביר את הרוח החזקה הזאת גם לאזורים נוספים בארץ. לכן הקמנו לפני מספר שבועות את מאהל הגבורה הנודד במטרה להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים בישראל ולחבר את עם ישראל כולו לרוח הניצחון. אנו מודים לתושבי בת ים היקרים שהזמינו אותנו, שהגיעו והתחברו לסיפורם של הגיבורים שנפלו, וכן לחברי מועצת העיר ויו"ר יד לבנים שכיבדו אותנו בנוכחותם".

צילום: פורום הגבורה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן