כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פיצוץ עז אירע הלילה בחולון

כוחות הבטחון מבצעים סריקות

פיצוץ עז אירע הלילה בחולון

גולשים רבים דיווחו למערכת על פיצוץ עז שאירע הלילה סמוך לתיאטרון חולון.

בחודשים האחרונים אירעו מספר אירועים של זריקות רימונים בשכונה זו ולא נתפס אף אחד כחשוד במעשים אלו.

תושבים דיווחו למערכת על סיורים רבים של כוחות הבטחון לאחר שמיעת הפיצוץ.

על פי הידוע הכוחות סרקו את האיזור ואספו ממצאים.


ממשטרת ישראל אישרו את פרטי האירוע שאכן נזרק רימון באיזור המצויין

ראש עיריית חולון הודיע ברשתות החברתיות:

קיימתי סיור עבודה יחד עם הגורמים המקצועיים בעירייה במוקד הביטחון העירוני של עיריית אשדוד, במטרה ללמוד את מודל ההפעלה של המוקד המבצעי, שנחשב לאחד מהמתקדמים ביותר מסוגו בישראל עם טכנולוגיות שליטה וניהול משמעותיים של אירועי חירום בזמן אמת. התרשמנו מאוד מהיכולות והידע שנחשפנו אליהם ואנחנו נפעל לאמץ אותן בתהליך ההקמה של המוקד החדש בעיר חולון.

בהמשך לפגישה עם מפקד מרחב איילון תנ״צ חיים בובליל. דנו באתגרי הביטחון האישי, בשגרה ובחירום, וסיכמנו על דרכי הפעולה אותן נקדם באופן מיידי לטובת תושבות ותושבי העיר חולון:

✅ איוש התקנים בתחנת חולון: משטרת המרחב ועיריית חולון ייצאו בקמפיין משותף לגיוס תושבי העיר לתפקדי שיטור בתחנת חולון, במטרה למלא את התקנים הבלתי מאויישים ולהגביר את הביטחון בעיר.

✅מוקדי הזנות באזור התעשייה: מדובר בתופעה שהולכת ומחמירה בשנה האחרונה. פעולות האכיפה של המשטרה באזור התעשייה יתוגברו ותתבצע אכיפה מינהלית נגד צרכני זנות.

✅ תוקם מחדש סיירת הורים בעיר חולון בהובלתו של קצין המתנדבים של מרחב איילון.

✅ העירייה, בשיתוף פעולה עם משטרת המרחב, תקדם פרויקט עירוני: ״עיר ללא אלימות״. במסגרתו, מינהל החינוך בעירייה יקים פורום מנהלי בתי ספר במטרה לגבש תוכנית בה ישולבו מפקחי נוער של המרחב במוסדות החינוך למיגור האלימות הפיזית והאלימות ברשת.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן