כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכירו את מיזם "נאמני חולון"

כל הפרטים להצטרפות למיזם הכי מעניין בחולון
חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 458389206_923758516453627_7828696942020412625_n-1024x683.jpg

אתמול התקיים מפגש חניכה מרגש של מיזם "נאמני חולון", בהשתתפות ראש העירייה שי קינן והצוותים המקצועיים בעירייה.

למעלה מ-40 תושבות ותושבים אכפתיים נרתמו למיזם המיוחד הזה, שמטרתו לשמור על חולון נקייה, מסודרת ומזמינה. היוזמה נולדה מתוך צורך ברור לשפר את ניקיון וחזות העיר שלנו, ולתת לתושבים הזדמנות לקחת חלק פעיל בשמירה על סביבתם.

במפגש, נאמני חולון הכירו את מובילי המיזם מהאגפים שפ"ע, גנים ונוף, תשתיות, פיקוח עירוני ועוד, ושמעו ממקור ראשון על האתגרים והפרויקטים השונים בהם ישולבו בשיתוף פעולה עם העירייה.

ראש העירייה שי קינן: "שיתוף הפעולה עם הקהילה הוא המפתח לשינוי אמיתי. ניקיון העיר הוא לא רק עניין אסתטי – הוא חלק משמעותי מאיכות החיים של כולנו. מרגש לראות איך תוך שלושה שבועות הצלחנו לגייס עשרות תושבים מחויבים למטרה הזו. אלו אנשים אכפתיים, שמוכנים להשקיע מזמנם כדי לוודא שחולון תישאר נקייה, ירוקה ומזמינה לכולנו. הישג מרשים ומעורר גאווה! אני מזמין כל אחת ואחד להצטרף ליוזמה הנפלאה הזו ולהיות חלק מהשינוי."

תודה ענקית לכל המתנדבים המדהימים! בזכותכם, העיר שלנו תהיה מקום נעים ומזמין יותר.


מעוניינים להצטרף?פנו לדוא”ל [email protected]

קרדיט :עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן