כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נס גדול לפני השבת בחולון

כל הפרטים על הדרמה הגדולה שאירעה בשעות הבוקר

היום (שישי) בשעה 10:32, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל ברכב בשגגה לעיני אימו, ברחוב גולומוב בחולון.

ליאור לוי – אחראי מתנדבים סניף חולון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ ליאור את הפעוט בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

ליאור מספר: "מדובר בפעוט שאימו חגרה אותו במושב הבטיחות, וברגע שיצאה מהרכב הופעלה נעילה מרכזית. מכר ממתפללי בית הכנסת בו אני מתפלל שעבר בסמוך למקום, נתקל באם הלחוצה ומיד חייג אליי לדווח על הקריאה, כשבמקביל הוא מחייג למוקד ידידים. הגעתי לכתובת במספר דקות ספורות וללא קושי רב חילצתי את הפעוט. האם התרגשה ממהירות ההגעה והחילוץ, ואף סיפרה לי שהיא מקפידה לשמור אצלה את מפתח הרכב תמיד, אך הפעם בחוסר שימת לב המפתח נפל אצל הפעוט בתוך הרכב."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

ישראל פרנקפורט – דוברות ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן