גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

פסטיבל ראשון לציון בסימן קלאסיקות ישראליות

פסטיבל המוזיקה הגדול והוותיק בישראל, שחרט על דגלו את שמירת המורשת המוזיקלית, יצדיע בשנתו ה-36 לקלאסיקות ישראליות ויארח אומנים שמהווים אבני היסוד של המוזיקה לדורותיה, להם שמור מקום של כבוד בהיכל התהילה של התרבות הישראלית.

אירועי חוצות בכניסה חופשית גן המושבה, רחבת בניין העירייה, רחבת בית העם ומופעים בהיכל התרבות מאיר ניצן, אמפי לייב פארק במערב העיר.

חוה"מ סוכות, 19-22 באוקטובר 2024

חמישה ימים של שכרון חושים מוזיקלי עם מיטב אומני הקלאסיקה הישראלית שיופיעו במגוון הפקות מקור ייחודיות, מופעים מסקרנים ושילובים ייחודיים:

השנה יציין הפסטיבל 60 שנות יצירה לבעז שרעבי, מהזמרים הגדולים והאהובים בארץ בעל הקול החד פעמי, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מפסקול חיינו. בזה אחר זה יעלו גלי עטרי, ישי ריבו, מוש בן ארי ויבצעו לצידו של בעז את להיטיו מכל הזמנים והתקופות בערב שכל כולו הפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל.


הפרויקט של עידן רייכל שהפך חלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי יקיים מופע שקיעה חגיגי לפתיחת הפסטיבל עם אנסמבל ייחודי של מוזיקאים מוכשרים בשילוב סגנונות מוזיקליים, מגוון שפות ושירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית.

למעלה מעשרים שנה ששרית חדד היא הזמרת של מדינה שלמה, כשחוגגים, כשעצוב, כשנזכרים בפס הקול של החיים, וכשרוצים מוסיקה עדכנית והופעות יוצאות דופן שמשלבות את כל מנעד הרגשות.

מילים לא יתארו את מה שמחכה לקהל, אבל אפשר לדמיין את כל שיריה הגדולים, האהובים והמפתיעים מכל השנים.

בהיכל התהילה  של הרוק הישראלי שמור ליהודה פוליקר ותיסלם מקום של כבוד. פסטיבל ראשון לציון יחתום את סיבוב מופעי הקיץ של פוליקר תיסלם במופע רוק עוצמתי וסוחף עם מאסת להיטים אדירה והמון אנרגיה וחברות על הבמה.

פסטיבל ראשון לציון ינעל את סיבוב הופעות הקיץ  של יהורם גאון, גדול זמרי ישראל, בהפקת ענק מרהיבה מלאה בביצועים מרגשים לרפרטואר שיריו האהובים שצרובים בפנתיאון המוזיקה הישראלית

לצד כל אלו מוסיף פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל להוביל עם מגוון רחב של מופעים משובחים עם חיבורים יוצאי דופן שיעלו על בימת היכל התרבות מאיר ניצן:

שלום חנוך, מהיוצרים המרתקים והאיכותיים בישראל, יגיע לבימת ההיכל מלווה בטובי המוזיקאים בארץ למופע בו ישיר את הרפרטואר המובחר של להיטיו ויארח את שלומי שבן

מירי מסיקה, מהזמרות הטובות והמובילות בישראל, במופע סוחף בו תארח את ריקי גל

דני סנדרסון מחלוצי הרוקנ'רול הישראלי, במופע אנרגטי, סוחף, מצחיק ומרגש בו יארח את מזי כהן

עוד בפסטיבל ראשון לציון:

מופעי חוצות פתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר!!

מופע שקיעה ברחבת בניין העירייה שיוקדש למשוררת הלאומית, נעמי שמר במלאות 20 שנה למותה!

 מופע שכולו חגיגה של זמר והומור ישראלי  עם השירים  והסיפורים מאחורי המשוררת והאגדה בהובלת בנה של שמר והמוזיקאי והיוצר המוערך, אריאל הורוביץ ובהשתתפות בנות שמר בגרסת 2024 ואורחים מיוחדים רוני דלומי ואסף אמדורסקי!

אלו רק חלק משמות האמנים שייקחו חלק השנה בפסטיבל המוסיקה הגדול ביותר בישראל – פסטיבל המוזיקה ראשון לציון!!

במיוחד לפסטיבל ראשון לציון!

מתחם "קוליבירה", השורה הראשונה של השפים בישראל:

אבי ביטון, גיא גמזו, תומר אגאי, אביב משה, עומר מילר, תמרה אהרוני  יגישו, במתחם ייחודי שיבנה במיוחד לפסטיבל וידמה מבשלת בירה מפוארת, מנות שף במחירים שווים לכל כיס לצד בירות ממבשלות מיוחדות!!

הפסטיבל יתפרש על חמישה מתחמי מופעים:

בתשלום (עם הנחה מיוחדת לתושבי ראשון לציון):

* לייב פארק * היכל התרבות *

מופעי חוצות פתוחים לקהל יתקיימו ב:

* גן המושבה * רחבת בניין העירייה * רחבת בית העם

19-22 באוקטובר 2024

ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך: "במיוחד בימים אלה, ראשון לציון ממשיכה במסורת וכמרכז התרבות של ישראל ממשיכה להפיח רוח בתרבות הישראלית עם פסטיבל ראשון לציון שהפך לשם דבר בתעשיית התרבות. הפסטיבל יתרכז השנה קלאסיקות ישראליות ויכלול מגוון רחב ומשובח של אומנים ומופעים, חלקם ללא כל תשלום,  שיתנו לנו מעט נחמה ומזור לנפש.  אני מזמין את כולם להצטרף אלינו בחול המועד סוכות הקרוב וליהנות ממוזיקה משובחת".

בואו להנות מפסטיבל שכולו מוקדש לסימני הדרך בתרבות של כולנו ובחיי המדינה!

 לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בהיכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון:

ראשון לציון עושה כבוד לבעז שערבי לרגל 60 שנות יצירה, 19.10.2024, מוצ"ש,   בשעה 21:00

מדי שנה מצדיע הפסטיבל, שחרט על דגלו את שמירת המורשת המוזיקלית, לאומנים המהווים אבני היסוד של המוזיקה הישראלית והשנה  יציין הפסטיבל 60 שנות יצירה לבעז שרעבי.

בעז שרעבי, גדול זמרי הנשמה, המלחין והיוצר שמציין 60 שנים של יצירה ושל מוזיקה עם אין ספור להיטים שהפכו כבר מזמן לפסקול חיינו.

במופע חגיגי ומרגש של מוזיקה משובחת עם השירים המוכרים והאהובים שהם כבר מזמן נכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית בפסטיבל ראשון לציון,

אורחים מיוחדים: גלי עטרי, ישי ריבו ומוש בן ארי.

דני סנדרסון מארח את מזי כהן,  20.10.2024, יום ראשון,  בשעה 20:30, אורחת: מזי כהן

דני סנדרסון מחלוצי הרוקנ'רול הישראלי, במופע אנרגטי, סוחף, מצחיק ומרגש  דני סנדרסון, מהזמרים והיוצרים הבולטים והאהובים בישראל, האיש שטביעות אצבעותיו ושפתו השנונה שזורות בתרבות הישראלית, כתב והלחין מעל 300 שירים מתוכם מעל 80!! הפכו ללהיטי ענק .

במופע הסוחף והקצבי הוא מבצע  את שיריו מכל הזמנים מהרפרטואר העצום שלו, של כוורת, גזוז ודודה.

שלום חנוך – "יציאה",  21.10.2024, יום שני,  בשעה 20:30 אורח: שלומי שבן

שלום חנוך בהופעה מיוחדת ואינטימית, אליו חובר שותפו המוזיקלי משכבר הימים משה לוי – על הקלידים וקולות הרקע – וחנוך על השירה והגיטרה האקוסטית.

הכימיה האמנותית המופלאה בין השניים מולידה הגשה מדהימה ומרגשת של הרפרטואר העשיר של שלום. כמות השירים העצומה, ודרך העבודה הייחודית על המופע, יוצרים כל פעם מופע חד פעמי וייחודי, שונה מקודמו – אך בכל מקרה, חוויה סוחפת ויפהפייה.

מירי מסיקה, 22.10.2024, יום שלישי,  בשעה 20:30 אורח: ריקי גל

כמעט 20 שנה מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי מסיקה שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה,עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הגדולות והמוערכות בישראל.

במופע תבצע מירי את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים אותם היא מבצעת במגוון סגנונות ובשפות שונות.

בין השירים במופע: יש לך אותך, לשם, עכשיו אתה חוזר בחזרה, באה אליכם, אף אחת, אישה חרסינה, ממי, מפחד עליך ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בהופעה עוצמתית ומרגשת.

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בלייב פארק:

הפרויקט של עידן רייכל "דווקא עכשיו. שרים יחד. כולם ביחד", 19.10.24, מוצ"ש  תחילת מופע:19:00

הפרויקט של עידן רייכל הופיע בשנים האחרונות על הבמות הכי גדולות בארץ ובעולם וכעת לאור הביקוש, חוזר למופע מיוחד במופע שקיעה חגיגי לפתיחת הפסטיבל בלייב פארק בראשל"צ! דווקא עכשיו, "הפרויקט של עידן רייכל" עם הקסם הייחודי בו, חוזר במופע מיוחד – כל הפרויקט יחד על במה אחת, שרים יחד, כולם ביחד.
כבר למעלה מ20- שנים שהפרויקט של עידן רייכל הוא חלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי עם שירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית. מופעי הפרויקט של עידן רייכל הם חוויה יוצאת דופן, אנסמבל ייחודי של מוזיקאים מוכשרים, בשילוב סגנונות מוזיקליים רבים ומגוון שפות והכל בניצוחו של עידן רייכל. המופע משלב את כל הקלאסיקות האהובות, השירים שפורטים על הלב ומרפאים את הנשמה, לצד השירים מתוך האלבום החדש של הפרויקט "מגדל של אור", עם כל הקסם והייחודיות במופע הפנומנלי של הפרויקט של עידן רייכל על הבמה.

שרית חדד, 20.10.24, יום ראשון , תחילת מופע: 21:00

למעלה מעשרים שנה ששרית חדד היא הזמרת של מדינה שלמה, כשחוגגים, כשעצוב, כשנזכרים בפס הקול של החיים, וכשרוצים מוסיקה עדכנית והופעות יוצאות דופן שמשלבות את כל מנעד הרגשות.

מילים לא יתארו את מה שמחכה לקהל, אבל אפשר לדמיין את כל שיריה הגדולים, האהובים והמפתיעים מכל השנים. שרית חדד יחד עם הלהקה שלה על בימת הלייב פארק בפסטיבל ראשון לציון.

יהודה פוליקר תיסלם יחד ולחוד, 21.10.24 , יום שני, תחילת מופע: 21:00 

בהיכל התהילה  של הרוק הישראלי שמור ליהודה פוליקר ותיסלם מקום של כבוד. תיסלם פרצה לתודעה הישראלית בשנת 1981 עם אלבומה ההיסטורי ״רדיו חזק״, ששינה את פני המוסיקה בישראל. שנה לאחר מכן יצא לאור באותה חברת תקליטים, "עשרים וארבע שעות״, אלבומה הראשון של להקת בנזין בהנהגתו של יהודה פוליקר, שהטביע חותם בפסקול המוסיקה הישראלית ומיצב אותה כאחת מלהקות הרוק המשפיעות ופורצות הדרך. שתי הלהקות המציאו סאונד רוק חדש שכבש את מצעדי הפזמונים ומהווה עד היום השראה למוזיקאי רוק צעירים.

השנים 1981-1982 היו ללא ספק של תיסלם ובנזין כשתיסלם כובשת את תחנות הרדיו עם הלהיטים ״רדיו חזק״, ״לראות אותה היום״, ו״תנו לי רוקנרול״  ובנזין מפציצה  עם ״יום שישי״, ״חופשי זה לגמרי לבד״.

להקת בנזין הספיקה, בזמן קצוב של פעילותה, להוציא שני אלבומים שהנפיקו מעל לעשרים שירים שהפכו לקלאסיקה ישראלית ממכרת. תיסלם הוציאה לאור אלבומי זהב ופלטינה, כבשה כל פסגה אפשרית, התפרקה וחזרה להופיע. שיריהם של שתי  הלהקות הפכו לנכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלית ("פרצופה של המדינה ", "עוד פגישה", "חצבים פורחים", "משמרת לילה", "פנים אל מול פנים", "התחלה חדשה").

עיתונות המוסיקה של התקופה יצרה איבה מלאכותית בין הלהקות אלא שבמציאות, שתי הלהקות שיתפו פעולה, הקליטו והופיעו יחד ושמרו על חברות נפלאה. הקשר בין תיסלם לבנזין של פוליקר הגיע לשיאו בשנת 1982 במופע משותף ענק בפארק הירקון מול מעל מאה אלף צופים.

הקשר המשיך גם אחרי פירוק הלהקות, כשיזהר אשדות מתיסלם הפיק שלושה שירים ליהודה פוליקר ופוליקר הלחין את השיר ״דברים שרציתי לומר״ לאלבום הסולו של דני בסן .

יחידי תיסלם פעלו במהלך השנים בקריירות סולו ויצרו אלבומים ושירים שהם נכסי צאן ברזל, כשתיסלם ממשיכה כל השנים להופיע עם ששת חברי ההרכב המקורי.

פוליקר פרץ בקריירת סולו כמלחין ומבצע אדיר והוא מהחשובים שבין מוזיקאי הדור.

כעת כארבעים וכמה שנים אחרי חוזרים פוליקר ותיסלם לשתף פעולה בסדרת מופעי רוק עוצמתיים וסוחפים עם מאסת להיטים אדירה והמון אנרגיה וחברות על הבמה.

יהורם גאון, 22.10.24, יום שלישי, תחילת מופע: 21:00     

עוד אני פוסע- סיפור חיי, מופע חדש של יהורם גאון, אולי הגדול ביותר שהופק עד היום. מופע הכולל את השירים הגדולים של יהורם גאון, אלה שכבשו את לב הקהל הישראלי והפכו לחלק מפס הקול הישראלי.  מופע שמעניק כבוד לקריירה המפוארת של מי שקיבל את התואר "הזמר הלאומי" ו"גדול זמרי ישראל" עם השירים שהפכו להמנונים ישראלים ולשירי עם השגורים בפי כל, מאז ועד היום ואף נלמדים בבתי הספר.  זוהי הפקה רבת משתתפים בהרכב של 18 נגנים וזמרי ליווי ובשילוב סיפורים מתחנות חייו אותם יספר לראשונה על הבמה.

יהורם גאון שהוא חתן פרס ישראל, יקיר העיר ירושלים ומי שהשיא משואה בשנת ה- 69 לעצמאות ישראל , נוכח כמעט בכל צומת תרבותית משמעותית של מדינת ישראל: בסרטים, בהצגות, בסדרות טלוויזיה מצליחות וכמובן כזמר אהוב ומוערך ששיריו (כ- 700 במספר) הפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי.  בשנה החולפת, בעקבות אירועי אוקטובר הקשים הקליט יהורם ביצוע מחודש לשירו "לא תנצחו אותי" עם חברי הלהקות הצבאיות. השיר התקבל בחיבוק אדיר, כבש את הרשת והרדיו, השיר הגיע למקום הראשון במצעד הנצפים ביותר בYouTube, ריגש מדינה שלמה והזכיר לכולנו את עוצמתו והחיבור שלו לרוח החברה הישראלית.

במופע יבצע יהורם שירים שאת חלקם לא ביצע מעולם על הבמה לצד הלהיטים הגדולים הרבים שלו.  מוטי רז ועמית שקד, מפיקי המופע (חברים הפקות):

"נרגשים ומלאי כבוד להפיק את המופע הכי גדול ומשמעותי של יהורם גאון שהופק עד היום ביחד עם יוצרים, מוסיקאים ומפיקים מהשורה הראשונה ובראשם: לואי להב."

מופעי הפסטיבל שיתקיימו רחבת בניין העירייה (ללא תשלום):

"כשאמא באה הנה" אריאל הורוביץ והאחיות שמר מארחים את רוני דלומי ואסף אמדורסקי שרים ומספרים נעמי שמר –  21.10 , יום שני, בשעה 19:00 :

לציון שנת ה-20 לפטירתה יוצא המוזיקאי והיוצר אריאל הורוביץ למסע מוזיקלי מרגש מלא באהבה, געגוע ואופטימיות במחוזות היצירה של אימו המלחינה והמשוררת נעמי שמר, בסדרת מופעים משיריה שעיצבו את פס הקול הישראלי המשותף לכולנו. במופע יתארחו האמנים אסף אמדורסקי ורוני דלומי.
בני אמדורסקי ז"ל, אביו של אסף היה אחראי לביצועי הבכורה של כמה הקלאסיקות המופע ״כשאימא באה הנה״ מאפשר לנו להתרפק על שמר היוצרת ובאותו הזמן להכיר את נעמי הפרטית. השם "האחיות שמר 24" מהדהד את הרכב הנשים החלוצי שהקימה שמר באמצע שנות השישים.  אור אדרי, דניאל רובין, מעיין ליניק, נילי פינק ועינת הראל, הן מהזמרות היוצרות והמוזיקאיות הצעירות הבולטות והמקוריות בדורן ויחד – כלהקת הבית של המופע, הן מביאות לבמה את הרוח הנשית המהפכנית והרעננה שהביאה נעמי שמר בזמנה למוזיקה הישראלית כולה.  המופע  הינו חלק מסדרה של מופעים מיוחדים  שירוצו ברחבי הארץ לאורך לציון השנה המיוחדת הזו הציבור מוזמן  לשיר -לצחוק-להתגעגע ולהתרגש .

זהבה בן וטיפקס שני מופעים בערב אחד  22.10 , יום שלישי, בשעה 19:00:

זהבה בן:

הזמרת האייקונית זהבה בן במופע חדש עם עיבודים מיוחדים עם אורח מיוחד בהפתעה.מופע בו תבצע את כל הקלאסיקות האהובות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי.

טיפקס:

הלהקה האגדית שפרצה לתודעתנו בתחילת שנות התשעים ומאז שיבצה בחיינו עשרות להיטים אהובים, חווה רנסאנס של אהבה בכל הארץ ובכל הגילאים.

חגיגה של כל הלהיטים הענקיים "בתוך נייר עיתון","יש לי חברה", "מה עשית", "איזה עולם", "סמי וסומו" "התחנה הישנה" ודואטים אלמותיים כמו "והפעם שיר אהבה",  "מי הפרובינציאל?" ו"כשאני איתך אני כמו דג", טיפקס גם מפתיעה לפעמים בגרסאות כיסוי טיפקסיות ל"אהלן וסאהלן" "יאללה לך הביתה מוטי", "מה איתי" "להשתטות לפעמים" ועוד… ההרכב המהודק ביותר של טיפקס בכל הזמנים: שבעה נגנים וירטו-אוזים שמצלצלים היטב, ביניהם שלושה מההרכב המקורי וארבעה מוסיקאים נוספים ובהם הזמרת המופלאה שני יצהרי. בקיצור, טיפקס מרימה לכם מסיבה ישראלית שאין כמוה.

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בגן המושבה (ללא תשלום):

אליעד, 21.10, יום שני, בשעה 21:00

אליעד יופי בליווי נגנים ויבצע על הבמה את להיטיו הרבים מהעשור החולף, הקלאסיקות הגדולות לצד שירים בביצועים מיוחדים. בין השירים שיבוצעו במופע:

"מסע" , "אור", "מתוק כשמר לי", "תמיד חלמתי", "מאמאסיטה" , "מיאמי", "רוחות", "נוסע", "לנשום", "כתובה בספרים" ועוד.

אליעד ציין לאחרונה עשור של קריירה מוזיקלית, כשבמהלכה הוציא את אלבומו החמישי "בין עולמות" וחגג על הבמה במופע עשור. בגילו הצעיר יש מאחוריו כבר חמישה אלבומים מצליחים עם מכירות של למעלה ממאות אלפי עותקים ועשרות מיליוני האזנות בספוטיפיי ואפל מיוזיק, שורת להיטי ענק אהובים שכבשו בסערה את תחנות הרדיו, יש לפסגת מצעדי ההשמעות ברדיו ובניו מדיה (ספוטיפיי ואפל), זכו במאות מיליוני צפיות ביו. לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי.

אודיה, 21.10, יום שני,  בשעה 22:00

אודיה שיחררה את אלבום הבכורה שלה בשבועות האחרונים, כשהשנה היא מועמדת לפריצת השנה במוזיקה וכיוצרת המבטיחה של השנה, תגלית חמה ומרתקת עם סינגלים שכבשו את הרדיו והשטח בשנה האחרונה "אור" שנכנס לפלייליסט של גלגלצ וכבש את 10 השירים המובילים במצעד השבועי, זכה לביקורות מעולות ופתח את הדלת ללהיטים רבים נוספים מהאלבום: "מה אשיב לך", "האהבה שלנו", "רק שיישאר" , "אור" (שיר הנושא של אלבום הבכורה ואחד הלהיטים הבולטים של השנה החולפת), "כפיים" (שכבר חצה את מיליון הצפיות ביו טיוב), "נצנצים" המקפיץ, והלהיט הנוכחי שלה "הביתה לחזור" מפרויקט 'יעלה ויבוא'מחווה ליורם טהרלב גם הוא עבר פלייליסט בגלגלצ ומיתג אותה כזמרת נשית בולטת בשנה החולפת ברדיו.

עכשיו אודיה יוצאת במופע חדש, שיכלול את שירי האלבום – שירי אהבה עם מטאפורות חכמות ופשוטות. שקטים לצד קצביים, עם טקסטים בועטים.

ענבל ביבי,  22.10, יום שלישי, בשעה 21:00

ענבל ביבי בהופעה

עדן בן זקן, יום שלישי, בשעה 22:00

עדן בן זקן היא זמרת-יוצרת ומלחינה ישראלית. התפרסמה בעקבות השתתפותה בעונתה הראשונה של תוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור ישראל", בה הגיעה למקום השני. בן זקן הייתה גם שופטת אורחת בעונה השלישית.אלבומה הראשון, מלכת השושנים, קיבל מעמד של אלבום פלטינה כפולה וזיכה אותה בתואר "זמרת השנה" לשנת 2015, במצעד השנתי שנערך בשיתוף פעולה בין מאקו, ערוץ 24 ותחנות רדיו אזוריות, תואר בו זכתה 4 שנים ברציפות גם במצעד השנתי של רשת כאן גימל בקול ישראל וגם בתואר "אשת השנה" במצעד השנתי של גלגלצ לשנים תשע"ז ותשע"ח. בשנת 2018, זכתה במצעד השנתי של מאקו, בתואר "זמרת השנה", בפעם הרביעית ברציפות. בספטמבר 2019, זכתה בן זקן בתואר "זמרת העשור" במסגרת מצעד העשור: פרויקט משותף של רדיו תל אביב ומאקו. בנוסף לכך זכתה בן זקן בתואר "זמרת העשור" ב״מצעד העשור״ של כאן גימל. במרץ 2020, זכתה בן זקן בתואר "הזמרת הפופולרית בישראל" בקרב משתמשי שירות הסטרימינג Yandex.Music.

הסגנון המוזיקלי הייחודי של בן זקן הוא מוזיקה ים-תיכונית לצד השפעות של מוזיקת נשמה, מוזיקת פופ ורית'ם אנד בלוז. בראיון שנתנה בן-זקן ל-ynet בדצמבר 2015 היא אמרה כי האמנים שהשפיעו עליה הם אייל גולן, שרית חדד, עמיר בניון. לאורך השנים עדן בן זקן הוציאה להיטים רבים :  "מנגינה" , "מלכה השושנים" , "שיכורים מאהבה" , "שורף לי בעיניים", "כמה רזית" , "פיסה מזכרוני" , "אלבינה", "תאמין לי" , "כל העיר שלנו" – דואט עם פאר טסי, "תזיזו", "כשאתפרק" , "צוללת" , "אף אחד" , "אין לי אותך" ו"הייתי חוזרת", "לזאת שניצחה" , "רציתי" , "כולם באילת" ו"צועקת", "תל אביב בלילה" , "בא לי לחבק אותך", "חיים שלי" , "מקסיקו", "מילה של גבר" , "יאסו" עם סטטיק ובן אל , "תגיד לי Je t'aime" , "חצי מדינה", "אגרוף", "מועבט" ועוד רבים וטובים

מופעי הפסטיבל שיתקיימו ברחבת בית העם (ללא תשלום) :

חבורת זמר שחפים, 21.10, יום שני, בשעה 21:00

טל סונדק, 21.10, יום שני, בשעה 21:45

פס-חול ישראלי
הזמר טל סונדק שר ואילנה יהב מציירת בחול
פס הקול המרגש שכתבו מיטב היוצרים שכבר לא איתנו בוקע מהאדמה ומקבל חיים חדשים במופע סוחף ויוצא דופן. 

השירים האהובים שכתבו יורם טהרלב, אהוד מנור, נעמי שמר, נתן יונתן, מאיר אריאל, אריק איינשטיין, יהונתן גפן, 

עוזי חיטמן, יאיר רוזנבלום, יגאל בשן, יוסי בנאי ויצחק קלפטר.

שילוב מרגש בין שני יוצרים במופע שחודר אל הלב

קלידים: גלעד שפירא | כלי נשיפה: עופר שפירא

דניאל וייס ודורון רפאלי, "מירושלים עד בארי",  22.10, יום שלישי, בשעה 21:45

שירים ישראלים, מוזיקה מקורית וסיפורי השראה.
לצד השירים המוכרים, כמו ימים של שקט (לולה), אני גיטרה (בני אמדורסקי), שום דבר לא יפגע בי (כנסיית השכל),
דורון רפאלי ודניאל וייס משלבים במופע שירים מקוריים ומרגשים.

דניאל וייס , יליד קיבוץ בארי ששרד את התופת ב7 באוקטובר, אך איבד שם את הוריו, הוא זמר בעל קול עמוק ונוגע. מוזיקאי צעיר ומוכשר, שאלבומו הראשון יצא בספטמבר 2023.

דורון רפאלי, מאסטר תופים מלחין ומפיק. מייסד ויוצר להקת טררם, מתופף של להקת "אטרף" המיתולוגית ולהקת הג'אז "מינואט". ניגן עם אמנים רבים ברחבי העולם, ביניהם להקת "הג'יפסי קינגס" האגדיים.

חברי ההרכב:
דורון רפאלי – שירה, תופים וכלי הקשה | דניאל וייס – שירה וגיטרה
עינב זהרה – שירה | יאיר סתוי – פסנתר | יונתן כהן – בס

צילומים – חוצות היוצר, אילן בשור, ערן לוי

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

Exit mobile version