כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פינוי בינוי בחולון

קבלו את השכונות החדשות שישנו את פניהם לאחר שראש העיר שי קינן אישר את התוכניות שלהם

פינוי בינוי בחולון-קבלו את השכונות החדשות שישנו את פניהם לאחר שראש העיר שי קינן אישר את התוכניות שלהם

חולון מתחדשת בדיור, בתחבורה, במסחר ובתעסוקה!

כחלק מיישום החזון העירוני להתחדשות מערב העיר חולון, ראש העירייה אישר היום למתן תוקף 2 תוכניות פינוי-בינוי בשכונות ג׳סי כהן ותל גיבורים.

ראש העירייה שי קינן: ״התחייבתי לשינוי – ואנו פועלים למימושו בכל הכוח. בשורת ההתחדשות תגיע לכל השכונות בעיר, ותיקות כחדשות. נמשיך לשפר את המרחב הציבורי באמצעות התחדשות עירונית מואצת וייצור מגוון פתרונות מגורים, תעסוקה ומסחר. התוכניות שאושרו על ידי היום ישפיעו משמעותית על פני השכונות ויאפשרו לנו להעניק לתושביהן שירות מיטבי ואיכותי יותר״.

מה מתוכנן בג׳סי כהן?


– הריסת 2 מבני מגורים בעלי 36 יחידות דיור – ובמקומם יוקמו: מגדל מגורים עם 154 יחידות דיור חדשות, מתחם מסחר ותעסוקה שיתפרש על פני כ-2,900 מ״ר וכ-920 מ״ר שטחים לצרכי ציבור.

– הקמת קו המטרו העתידי שיעבור בתת-קרקע ברחוב אילת ומעליו נת״צ של ׳מהיר לעיר׳ שיחבר את השכונה צפונה.

מה מתוכנן בתל גיבורים?

הריסת 4 בניינים בעלי 74 יחידות דיור – ובמקומם יוקמו: 2 מגדלי מגורים עם 316 יחידות דיור חדשות, מתחם תעסוקה ומסחר שיתפרש על פני כ-5,000 מ״ר וכ-2,000 מ״ר שטחים לצרכי ציבור.

שתי התוכניות שאושרו מצטרפות לתוכנית ההתחדשות בשדרות קוגל, 2 תוכניות פינוי-בינוי ברחובות ויצמן ושנקר שייכנסו לשלב העבודה בקרוב, ותוכניות נוספות שמתוכננות במטרה לייצר מרחבים ציבוריים מתקדמים, מגורים איכותיים, מקומות תעסוקה חדשים ודרכי תחבורה יעילות לתושבים. בזכותן, העיר תתקדם לעתיד של חדשנות ושגשוג, תוך שמירה על המרקם החברתי הייחודי של חולון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן