כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

37 שנים לאחר מותו זהר ארגוב: מלך המוזיקה הים תיכונית, חוזר לבמה בזכות בינה מלאכותית

הטור של מיכל ברוטפלד

הזמר המנוח יחזור לסדרת מופעים יחד עם ה"פרויקט של רביבו" ויעלה לסדרת הופעות "חיות" על בימת האנגר 11, תל אביב, החל מ-27 באוקטובר 2024.

במסיבת עיתונאים שנערכה אמש בהאנגר 11 בת"א הציג זוהר רבינוביץ', סמנכ"ל תוכן B.Y הפקות, יזם ובמאי המופע כי "מדובר בדור חדש של מופעים. לאחר שנים של עשייה ופיתוח, אנחנו יוצרים מציאות רבודה בימתית בה יופיעו אווטאר וירטואלי לצד אמנים חיים יחד לייב על הבמה".

שיתוף הפעולה, אפשר להחזיר לבמה את אחד הקולות הגדולים שהשפיעו ועדיין משפיעים על המוזיקה ועל התרבות בישראל, ולרגש המוני ישראלים. ארגוב (שהלך לעולמו בגיל 32) מגדולי הזמרים בתולדות המוזיקה הישראלית, השפיע רבות על התפתחות המוזיקה הים תיכונית, קולו וסגנונו הפכו אותו לאיקון תרבותי.  (ארגוב שם קיץ לחייו בשנת 1987 בתא המעצר בראשל"צ). כעת, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הוא שב לבמה באופן מדויק ומרשים ובפעם הראשונה מזה 37 שנים, זהר ארגוב יעלה בהופעה חיה על הבמה.

הטכנולוגיה החדשנית בה נבנה המודל הויזואלי והקולי של זהר ארגוב, אפשרה לבמאי המופע זוהר רבינוביץ' וצוות היוצרים, ליצור מופע חדש עם שירים שהאווטאר של זהר ארגוב יבצע בפעם הראשונה על במה, לצד להיטים בלתי נשכחים כמו "הפרח בגני" ו-"אלינור" בעיבודים חדשים ועדכניים. המופע החדש ישלב טכנולוגיות קצה של עולם הבמה והמולטימדיה ויביא לקהל הישראלי חדשנות שלא נראתה בארץ עד היום.

האווטאר של זהר ארגוב נוצר בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, בתהליך טכנולוגי מורכב המשלב מידול קולי וויזואלי אשר משחזר באופן מדויק את תנועות גופו והבעות פניו של זהר ארגוב. הטכנולוגיה הוויזואלית נוצרה על ידי B.Y הפקות, וחברת Session42 יצרה את המודל הקולי.


מדובר בפעם הראשונה בישראל שבה נעשה שימוש בטכנולוגיית AI להפקה מוזיקלית חיה. Session42 השתמשה בפלטפורמה החדשנית שלה HitCraft להפקת חלקים מהמוזיקה, כאשר המפיק המוזיקלי טל פורר שילב בין הפקות מסורתיות ומבוססות AI ליצירת תמהיל ייחודי. B.Y הפקות אחראית על היצירה החזותית והחוויה האימרסיבית ויחד הם חברו ל"פרויקט של רביבו" להופעה המשלבת בין אמנים חיים ובין אוואטר אשר תעניק לקהל חוויה ייחודית ומעצימה שטרם נראתה בישראל.



המופע הייחודי יעלה בסוף חודש אוקטובר 2024, בבימויו של זוהר רבינוביץ' ובהפקתו המוזיקלית של טל פורר. המופע מסמן פרק חדש במוזיקה הישראלית, משלב מורשת יחד עם חדשנות טכנולוגית, ומבטיח לא רק להנציח את זכרו של ארגוב, אלא גם לפתוח צוהר לעתיד תעשיית המוזיקה והבידור.

הפרויקט של רביבו מציינים כבר מעל עשור של פעילות מוצלחת במהלכה נתנו למוזיקה הישראלית הישנה והטובה מקום של כבוד. הלהיטים של זהר ארגוב הפכו עם השנים לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית ומהווים חלק משמעותי ברפרטואר המופע של הפרויקט. מכאן, החיבור הטבעי של אגדת הזמר הים תיכוני זהר ארגוב, והפרויקט של רביבו.

יוצרים: 

יצירת אווטאר: סטודיו B.Y הפקות ו-Session 42 

יזם ובמאי המופע: זוהר רבינוביץ'

הפקה מוזיקלית ועיבודים: טל פורר בשיתוף "הפרויקט של רביבו"

רכישת כרטיסים למופע – באתר לאן בלחיצה כאן

תאריכי המופעים: החל מ-27.10.24 (למספר מצומצם של מופעים)

מחיר כרטיס: החל מ-219 ₪


קרדיט תמונות זהר ארגוב – באדיבות ראובני מוזיקה ומשפחת ארגוב

קרדיט תמונות שצולמו במסיבת העיתונאים –  דנה קופל

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן