גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

שי קינן ראש העיר חולון בהודעה לתושבים

שי קינן ראש העיר חולון בהודעה לתושבים

תושבות ותושבים יקרים,

אנחנו מסכמים שבוע נוסף של עשייה מאומצת לקידום ופיתוח העיר, עם בשורות חשובות ואירועים מרגשים – הנה כמה עדכונים קצרים:

תוכנית מקיפה לחיזוק הביטחון!

ערכתי פגישה עם בכירי משטרת מחוז תל אביב – מפקד המחוז ניצב פרץ עמר, מפקד תחנת חולון נצ״מ איציק כהן ומפקד ימ״ר תל אביב נצ״מ אסף צור, במסגרתה סוכם על תוכנית ביטחון הוליסטית, בשיתוף בכירי המטה הארצי של משטרת ישראל, אשר תכלול: הקמת מערך משמר שכונות, סיירות הורים ויחידת סיור חמושה, הגברת הנוכחות המשטרתית, התקנת מצלמות חדשות ואיכותיות ברחבי העיר ואיוש תקנים נוספים בשיטור העירוני ובפיקוח. אני מברך על שיתוף הפעולה ההדוק עם משטרת מחוז תל אביב והמטה הארצי ומודה להם על מעורבותם בבניית התכנית. יחד ננצח את האתגרים ונבטיח עתיד מוגן ובטוח יותר לכל אחד ואחת מאיתנו.


נותנים גב ללוחמים ולמילואימניקים

בטקס חגיגי שערכנו, חילקתי מלגות בסך 3,500 ש״ח לכל הסטודנטיות והסטודנטים ששירתו למעלה מ-100 ימים במילואים. אומץ ליבם ורוח ההתנדבות שלהם מאפשרים עורף איתן – אנו כאן בשבילם ולמענם! בקרוב תחל חלוקת שי לחג בשווי 250 ש״ח לחיילות וחיילים בסדיר ולבנות ובני השירות הלאומי. כמו כן, השבוע נחתם בהצלחה המחזור השני של ״גב ללוחם״ – מיזם מיוחד של מרכזי הצעירים העירוניים, המחבר בין לוחמים צעירים למנטורים בעלי עבר צבאי משמעותי. המנטורים, המחזיקים בתפקידי מפתח בחייהם האזרחיים, מלווים את הלוחמים ומעניקים להם כלים מנסיונם האישי שיסייעו להם באזרחות.

מתחדשים בתחבורה – לא על חשבון התושבים

השבוע נחנך בעיר נת״צ חדש כחלק מפרויקט הרשת המטרופולינית של נתיבי איילון שקודם מול משרד התחבורה עוד בשנת 2016. למרות הצבת שלטי ההכוונה וסימון הנת״צ, הנחייתי ברורה: לא נבצע אכיפה במקום לאורך כל שעות היממה – עד שחברת נתיבי איילון תעמיד נתיבי נסיעה חלופיים בשעות פעילות הנת״צ.

מסגרות ספורט לכולם!

לראשונה בחולון, השקנו חוברת הכוללת מגוון רחב של מסגרות ספורטיביות לכל גיל, רמת יכולת ותחום עניין, כדי לוודא שכל ילדה וילד בעיר יוכלו לבחור את המסגרת המתאימה להם בקלות ובנוחות. השבוע ערכתי ביקור בבית הספר גולדטק יחד עם נציגי אגודות הספורט, שם הוצגו בפני התלמידים מגוון פעילויות ספורט אליהן הם יכולים להצטרף – בשבועות הקרובים ייערכו ימי חשיפה דומים בכל בתי הספר בעיר. מסגרות הספורט השונות מעניקות לילדות וילדים הזדמנות לשמור על כושר, להכיר חברים חדשים ולחזק את תחושת השייכות לקהילה – זה הזמן לעודד את ילדיכם לבחור מסגרת ספורט, להתפתח וליהנות!

לחוברת > https://tinyurl.com/7npuwsne

משרדי הממשלה למען תושבי חולון

השבוע קיימתי שתי פגישות משמעותיות עם שר הפנים משה ארבל ושר החוץ ישראל כץ בהשתתפות בכירי המשרדים והגורמים המקצועיים בעירייה. בפגישה עם שר הפנים עסקנו בהרחבת השטחים הפתוחים בעיר, תגבור ההון האנושי האיכותי בעירייה, עידוד הבנייה בעיר ומתן מענה לצעירים וזוגות הרוצים להקים את ביתם בחולון. בפגישה עם שר החוץ הוחלט לקדם פתיחת מסלולים ייעודיים של תוכנית ״שגרירי העתיד״ – קורס ייחודי לעידוד בנות ובני נוער ליזמות וחדשנות בתחום הדיפלומטיה הציבורית וקידום יעדי הסברה ישראלית בחו״ל.

מאיצים את ההתחדשות העירונית!

חתמתי על אישור למתן תוקף ל-2 תוכניות פינוי-בינוי מקיפות ונרחבות בשכונות ג׳סי כהן ותל גיבורים. הן מצטרפות לתוכנית ההתחדשות בשדרות קוגל, 2 תוכניות פינוי-בינוי ברחובות ויצמן ושנקר שייכנסו לשלב העבודה בקרוב, ותוכניות נוספות שמתוכננות. התחייבתי לשינוי – ואנו פועלים למימושו בכל הכוח. נמשיך לשפר את המרחב הציבורי באמצעות התחדשות עירונית מואצת וייצור מגוון פתרונות מגורים, תעסוקה ומסחר. התוכניות שאושרו ישפיעו משמעותית על פני השכונות ובזכותן העיר תתקדם לעתיד של חדשנות ושגשוג, תוך שמירה על המרקם החברתי הייחודי של חולון.

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת ווטסאפ פתוחה לתושבי חולון-לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק בחולון: קבוצת הדיונים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת תל גיבורים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי קרית עבודה-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ג'סי כהן-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת נאות שושנים-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא פוליטיקה בחולון-לחצו כאן

Exit mobile version