כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אירוע הטביעה בראשון לציון: עדכון מבית החולים וולפסון

מצורפות המלצות ארגון בטרם למניעת מקרים דומים

אירוע הטביעה בראשון לציון: עדכון מבית החולים וולפסון

בשעה 17:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פעוטה שטבעה בבריכת נוי בפארק בראשון לציון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ובצעו פעולות החייאה בפעוטה כבת שנה במצב אנוש.
חובשת מד"א נור חסונה סיפרה:

"הגענו למקום במהירות. סמוך לבריכת הנוי של הפארק שכבה הפעוטה מחוסרת הכרה כשעובר אורח מבצע פעולות החייאה בסיסיות בהנחיית מוקד 101 של מד"א, התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות ומאומצות שכללו עיסויי לב, הנשמות, חיבור למכשיר מפעם(דפיברילטור) ומתן שוק חשמלי באמצעותו, וטיפול תרופתי מתקדם ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א בדחיפות לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבה קריטי."

מבית החולים וולפסון נמסר:


התינוקת שהגיעה אלינו במצב אנוש-קשה, הצוותים הרפואיים בטיפול נמרץ נלחמים על חייה.

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, 13 ילדים טבעו למוות מתחילת השנה. עוד עולה מהנתונים כי בחמש השנים האחרונות (2019-2024) טבעו למוות 95 ילדים. מתוכם 44 פעוטות מתחת לגיל 4.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: טביעה מהווה את הגורם השני בשכיחותו בתאונות ילדים. חשוב לזכור שטביעה מתרחשת במהירות ובדממה, ברגע אחד של חוסר תשומת לב. ילד שטובע אינו יכול לקרוא לעזרה או להתריע שהוא בסכנה. אני קוראת להורים – אל תגידו לי זה לא יקרה. בסביבת מים, שומרים על הילדים קרוב, במרחק נגיעה וללא הסחות דעת. הקפדה על הנחיות הבטיחות בבית, בדרך ובמרחב הציבורי, מצילה חיים ויכולה למנוע את האסון הבא".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן