כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מהנדס העיר חולון אדריכל אביעד מור הודיע על סיום תפקידו

ראש העירייה, שי קינן: "אדריכל אביעד מור הוא שותף מרכזי להובלת העשייה העירונית, והתוצאות ניכרות בשטח

מהנדס העיר חולון, אדריכל אביעד מור , הודיע על סיום תפקידו, לאחר שמונה שנים בעיריית חולון,

אביעד כיהן תחילה כאדריכל העיר ובשלוש השנים האחרונות כמהנדס העיר

אדריכל אביעד מור: ״ההתלבטות היתה משמעותית, במיוחד לאור קידומן של תכניות רבות בהובלת ראש העירייה בשנה החולפת, והפיתוח המואץ שצפוי בעיר. נהניתי מהעבודה עם הנהלת העיר והצוות המקצועי. אני מביט לאחור בסיפוק רב על התרומה הציבורית והזכות שניתנה לי להשפיע ולדאוג לדורות הבאים".

בשנות עבודתו בחולון התמקד אדריכל מור בהקמת אגף תכנון יוזם, הבניית תהליכים ארגוניים מורכבים, גיבוש אסטרטגיה להשבחת הנכסים הציבוריים, הסכמי פיתוח וכן נתן דגש לנושאי סביבה וקיימות. בתקופתו של מור אושרה להפקדה תכנית המתאר לשנת 2040, אושרה תכנית ההתחדשות העירונית (ח/619) שהינה תכנית פורצת דרך שהעבודות עליה כבר החלו בשטח וכן תכניות רבות אחרות לעשרות אלפי יח״ד ומאות אלפי מ״ר לתעסוקה ומסחר.

״אני משאיר אחרי מינהל הנדסה שמורכב מאנשי ונשות מקצוע מהמדרגה הראשונה, איתם הלכתי דרך ארוכה. למדתי רבות והשקעתי את מיטב מרצי, מתוך אמונה כנה בפוטנציאל שגלום בעיר ובחוסנה ומתוך תחושת שליחות לרווחת הציבור״, ציין מור.


ראש העירייה, שי קינן: "אדריכל אביעד מור הוא שותף מרכזי להובלת העשייה העירונית, והתוצאות ניכרות בשטח – חולון נמצאת היום בתנופת פיתוח משמעותית. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך. לחולון יש תשתית תכנונית יציבה שתאפשר לנו להמשיך לקדם את פיתוח העיר, לצד השקעה בתשתיות תחבורה, תעסוקה ופנאי."

צילום :עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן