כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שי קינן ראש עיריית חולון בסיכום שבועי

כל מה שהתחדש בחולון בספורט, בנדל"ן ,בחינוך ועוד...

שי קינן ראש עיריית חולון בסיכום שבועי

תושבות ותושבים יקרים,

אני גאה ושמח לסכם שבוע מוצלח נוסף של עשייה עם בשורות מרגשות ומשמעותיות בתחום הספורט וההתחדשות העירונית:

✅ הופכים את חולון לעיר אולימפית מובילה!

אנו פועלים לקידום בניית אולם קרח אולימפי (נוסף על הקיים) והקמת כיתה אולימפית שתכלול 5 ענפים מובילים בענפים האישיים, בליווי הוועד האולימפי. בימים אלה אנו דנים בהקמת כיתה קדם אולימפית, החל מכיתה ב’. בנוסף, מתוכננות בניית אצטדיון אתלטיקה בסטנדרט בינלאומי והוספת מגרשי כדורגל עם דשא סינטטי ואולמות ספורט.


✅ שותפות אמיצה עם אגודות הספורט!

מכניסתי לתפקיד, סימנתי את הספורט כתחום בו נחולל מהפכה אמיתית. הגדלתי את תקציב הספורט ב-20% – ומתוכננת הגדלה משמעותית נוספת. אנו פועלים להכנסת ענפי ספורט נוספים לעיר חולון, לאירוח כלל תחרויות הספורט בחולון, בכלל הענפים, במחיר עלות, ולהחזרת אגף הספורט העירוני לעירייה. השבוע איחדנו לראשונה את כל אגודות הספורט בעיר לטקס הרמת כוסית חגיגי לקראת השנה החדשה, במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר. זאת לאחר שבשבוע שעבר אגודות הספורט נכנסו לראשונה לבתי הספר בעיר עם חוברת ייחודית שמרכזת את כל ענפי הספורט – כדי לחשוף את התלמידים לעולמות חדשים של בריאות, מצוינות ושאיפה להצלחה. ההשקעה באגודות הספורט בעיר, הגנה על זכויותיהן וחיבורן באופן ישיר עם מוסדות החינוך יעניקו לילדות וילדי חולון הזדמנות לבחור בענף הספורט המועדף עליהם ולספוג ערכים חשובים שיכינו אותם לחיים.

✅ ממכון – לאוניברסיטה טכנולוגית יישומית!

אנו פועלים לקידום שינוי הסטטוס של המכון הטכנולוגי HIT לאוניברסיטה טכנולוגית יישומית. במפגש מיוחד שנערך השבוע במכון יחד עם שר החינוך יואב קיש, נחשפנו ליכולות המחקר המתקדמות של המכון אשר מוביל בפרסום מחקרים בעיתונות הבינלאומית ובקשר מחקרי-יישומי מובהק בתעשיית ההייטק ומגוון תעשיות נוספות, עם בוגרים רבים המכהנים בתפקידי מפתח בחברות מובילות. התרגשנו לשמוע מנשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, כיצד הם התגייסו בכל דרך כדי לסייע לתלמידיהם משרתי המילואים לנצח בשדה האקדמי ולהצליח בלימודיהם, למרות המלחמה. כחלק מכך, שנת הלימודים נפתחה במכון 3 פעמים והוקמה מערכת מיוחדת לטיפול אישי בכל משרתי המילואים.

✅ 2 פרויקטים מדהימים של התחדשות עירונית יוצאים לדרך!

אנחנו בעיצומו של תהליך התחדשות עירונית מואץ בכלל חלקי העיר. השבוע חנכנו 2 פרויקטים מרכזיים שישפרו משמעותית את איכות החיים בחולון – אחד ברחוב שנקר והשני ברחוב ויצמן. בשני המקומות יוקמו בנייני מגורים ואזורי מסחר ותעסוקה חדשניים ומודרנים. רגע לפני הריסת הבניינים ברחוב שנקר, אני מזמין אתכם לבקר בתערוכת פופ ארט המתקיימת במקום, במסגרתה 12 אמנים מוכשרים השתלטו על הדירות המיועדות להריסה ועיצבו אותן בשלל דרכים יפהפיות. התערוכה מסתיימת ב-26.9. אל תפספסו!

✅ חגגנו את פתיחת השנה החדשה!

לאורך השבוע, ערכנו טקסי הרמת כוסית חגיגיים שהיוו עבורי הזדמנות לפגוש מקרוב את יקירות ויקירי העיר, במלוא מובן המילה, החל מהרמת הכוסית במרכז היום לקשיש, דרך הטקס עם גמלאות וגמלאי צה״ל תושבי חולון וכן גמלאות וגמלאי העירייה – עובדות ועובדים לשעבר שהעניקו שירות מסור לתושבי העיר במשך עשרות שנים.

שבת שלום 💜

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת ווטסאפ פתוחה לתושבי חולון-לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת אגרובנק בחולון: קבוצת הדיונים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת תל גיבורים-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי קרית עבודה-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ג'סי כהן-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת נאות שושנים-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא פוליטיקה בחולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן