גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

מגזין סוף השבוע של goitem

מגזין סוף השבוע של goitem-כל הרכילות, החדשות המעניינות וההמלצות שלא תרצו לפספס…

נתחיל עם קצת רכילות:

אסף לויבל, יוסי וליטל שוורץ. מזל טוב! (צילום: יח"צ)


יוסי שוורץ, בעלים ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט', רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, חגג יום הולדת 50 עגול במסיבת הפתעה מרגשת שנערכה לכבודו באולמי "ריין" בראשון לציון בנוכחות מאות משתתפים. לאירוע החגיגי הגיעו רבים מבכירי המשק הישראלי בענף הקמעונאות ונהנו מארוחת שף עשירה. לאחר הארוחה המוזמנים זכו להופעה שמחה במיוחד של אסף לויבל 'מלך הקסטות' עם תקלוטי קסטות בלתי נשכחים של שנות ה- 90 שלא השאירו אף אורח אדיש.

קאסט פרח השכונות. חי על הבמה. (צילום: ניר פקין).


בשלישי בערב התקיימה פרימיירה ל"פרח השכונות", מחזמר חדש שנכתב ע"י קובי אוז ובוים ע"י אודי גוטשלק, המשלב את שירי טיפקס עם להקה חיה על הבמה, בהפקת התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי. המחזה בכיכובם של: מוריס כהן הבת ימי, הילה סעדה, איציק כהן, סוזאנה פפיאן, שני ששון, עמית שושני, אביעד בנטוב, אבי גרייניק, שיפי אלוני, שרונה אלימלך, דניאל חסין ונועה כדריה. בסוף ההצגה הפתיע הקאסט את קובי אוז עם זר פרחים לרגל יום הולדתו ה-55. הגיעו לפרגן וליהנות מתרבות במיטבה: נלי תגר, ציפי פינס, טל מוסרי, חיים זנאתי, ליאור כלפון, טל גרושקה, דין הפנר, עודד מנסטר, אמירה בוזגלו, הצ'ייסר, אסף אשתר ורוני נדלר עם הארוס החדש.

סנה סוקול. צלקות ילדות. (צילום: יח"צ רייבנבך).

Evoto

כוכבת 'רוקדים עם כוכבים', הרקדנית סנה סוקול, שנבחרה כפרזנטורית רשתSCOOP , הגיעה השבוע לסטודיו תל-אביבי לרגל צילומי קמפיין סתיו חורף 2025 של  המותג. סוקול, שקטפה את המקום הרביעי בגמר רוקדים עם כוכבים יחד עם הרקדן הצמוד טל מורד, הגיעה לצילומים מלאת אנרגיה ונמרצת, והצהירה: "העשייה שלי בשיאה, זה שזכינו במקום הרביעי בגמר לא מעכב אותי, להיפך- אני יודעת שבעונה זו גילו אותי מחדש וקבלתי יותר מקום להתבטא". לדבריה: "אני מבטיחה לחזור למסך הקטן בוורסיות חדשות". על הקשר עם טל במהלך העונה אמרה סוקול: "אני רוצה אחת ולתמיד להסביר משהו חשוב, הצמידו לי מההפקה את טל, לא בחרתי אותו. הקשר בנינו מצוין וקרוב, הוא החבר הכי טוב שלי, הוא יודע עלי את כל מה שאחרים לא יודעים. אל תשכחו שיצאתי ממערכת יחסים איך שהתחילה התוכנית, עוד לפני שהכרתי את טל – והראש שלי בפרקים הראשונים בכלל לא עסק במערכת יחסים חדשה. אם יתפתח משהו אחרי התוכנית – אני לא שוללת. מבחנתי מערכת יחסים זו כימיה. אי אפשר להילחם עם זה". כשנשאלה על הסערה שמאחורי הקלעים, על החרם שמאיה קיי עושה על רומי פרנקל, השיבה: "אני לא חלק מזה, זה שלהן. אין לי עניין להיות צד בעניין. חרם זו מילה קשה מידי עבורי. יש לי מזה צלקות ילדות ואני לא מעוניינת לקדם דבר כזה".

הצצה לצילומים לחצו כאן

חיים בסרט


היכל התרבות ראשון לציון מזמין אתכם להקרנת טרום בכורה של הסרט "זוכים חסרי מזל״. בואו לצפות בסיפור על זוכי לוטו שהחלום שלהם מתנפץ במציאות מורכבת ומלאת הפתעות. קומדיה עדינה שתשאיר אתכם עם מחשבות על מזל, החלטות והחיים עצמם. הקרנת טרום בכורה לקומדיה צרפתית שתיגע בלבכם ותעלה חיוך קל. כרטיס ב-30 ₪.
יום חמישי | 26.9.24 | 20:00
לרכישת כרטיסים בקלות מהאתר לחצו כאן

או בטלפון 3701*

צילום – יח"צ

מה תבשלו לחג?

השף ויוצר התוכן רון יוחננוב מוציא לאור ספר מתכונים חדש: "מבשלים ואופים לחג"- המדריך המושלם לאירוח חגיגי. יוחננוב, אחד ממשפיעני הרשת המובילים בישראל, הוא בלוגר אוכל ומתכונאי אשר מומחה בפיתוח תוכן קולינרי ומנחה סדנאות בישול ואפייה. בספר המתכונים החדש, החמישי במספר, תוכלו למצוא מעל 100 מתכונים מסורתיים ומודרניים, קלים להכנה, מתכונים משפחתיים וטעימים במיוחד שפותחו עבור חגי ישראל.

המתכונים של יוחננוב מורכבים משזירה של מגוון מטבחים אותנטיים ומודרניים, בשילוב בישול מסורתי עם יסודות מקצועיים ונגיעות מהמטבח הישראלי עכשווי. המתכונים בספר הם מתכונים שמתאימים לכל מי שאוהב את המטבח ורוצה לבשל לאנשים שאותם הוא אוהב, מתכונים ישראלים ועממיים שמתאימים לכל העדות , מאכלים מנחמים שמאחדים את המשפחה כולה. מלבד מתכונים תוכלו למצוא בספר עצות מנצחות לאירוח מושלם, טיפים לעיצוב השולחן, מדריך למשקאות חגיגיים ועוד מגוון הפתעות שיהפכו אותכם למארחים מעולים. עוד בספר, סיפורים אישיים וזיכרונות משפחתיים: רון חולק את אהבתו לאוכל ולאירוח, ומזמין אתכם להצטרף למסע קולינרי חדש ומרגש.

את הספר ניתן יהיה לרכוש החל מה20.9 ברשתות הספרים סטימצקי וצומת ספרים. מחיר: 139.00 ₪ 

צילום – יח"צ

אמנות כגשר לקשר

תערוכה חדשה יוצאת לדרך ביום שישי הקרוב – 'נגיש להכיר' מבית עמותת 'לטם'. זוהי תערוכת אמנות פרי יצירותיהם של אנשים עם מוגבלויות, בעקבות מלחמת חרבות ברזל. התערוכה היא חלק מפרויקט גשר לקשר המשותף לגרמניה ולישראל שזכה בפרס שמעון פרס המכובד בשיתוף עם עמותת קרן שלם וקרן עתיד.

הרעיון מאחורי התערוכה: תערוכת "אמנות כגשר לקשר בימי מלחמה" נוצרה לאחר אירועי ה 7.10 כמענה לצורך שעלה מציבור האוכלוסיות המיוחדות. הקושי להביע את המורכבות והמועקה הרגשית, הלך וגבר יחד עם חוסר הוודאות וההבנה לגבי המתרחש במדינת ישראל. בין האומנים הבולטים ששימשו כהשראה ליצירות: קרן שפילשר, אור יוגב, יאנה סטופ, זאב אנגלמאיר, רעות אסימיני, זויה צרקסי. הציורים יוצגו לקהל הרחב עד אמצע חודש אוקטובר. בסיום התערוכה יוענק פרס כספי לעמותת לטם במרכז capito הגרמני. 

האוצרת בתערוכה: רוני אנקורי

תאריך פתיחה: 20.9.2024 בשעה 11:00 , התערוכה תוצג עד ה 19.10 בבית האומנים ראשון לציון.

טיול לפני שבת

הסתיו כבר בפתח ומזג האוויר סוף סוף מאפשר לטייל בחוץ בלי להינמס. מתחם הידית בפרדס חנה כרכור מתחדש בשלושה פוד טראקים חדשים וייחודיים. לכל אחד מהם קונספט שונה ויחד הם מציעים חוויה מגוונת ומפתיעה המשלבת בין הקולינריה הגלילית לסצנת האוכל המקומית והאווירה הפרדסחנאית. 

היזמים עומרי מרק ואבי קאיש שילבו כוחות בהקמת המתחם החדש. עומרי תושב בית הילל, דור שלישי למשפחת חקלאים, הקים עם תום רעייתו את קמפינג השמורה על החצבני. כשהחלה המלחמה המשפחה פונתה לאזור המרכז. עומרי אסף את כל הידע שלו על עולם האוכל והתיירות וחבר לאבי קאיש, יזם תושב האזור, ויחד הקימו שלוש עגלות קונספט היוצרות נקודת מפגש מרתקת בין הטוב של הגליל והצפון (יקב פלטר, יקב הרי גליל, דג על הדן ) עם סצנת האוכל המקומית שהפכה לשם דבר בארץ. המיזם החדש מספק חוויה של אוכל איכותי, באווירה נעימה המתמזגת עם הפסטורליות והקסם של פרדס חנה כרכור. ניתן מענה רחב לטבעונים, צמחונים וללא גלוטן.

אז מה מחכה לכם במתחם?  

ביס – סנדוויץ' בר: כריכי פרמיום וסלטים טריים ומוקפדים בדגש על חומרי גלם בטריות ואיכות ללא פשרות, לארוחה במקום או לקחת לדרך. מנות לדוגמא: כריך דג על הדן- פילה פורל מהדן צרוב על הפלנצ'ה, לחם אמריקאי, סלט עשבי תיבול מרעננים, איולי חלפיניו ופרוסות עגבנייה- 55 ₪. כריך אסאדו מפורק עם חרדל דבש, מיונז, קונפי שום וצ'ימצ'ורי- 55 ₪. כריך טבעוני- פטריות יער מוקפצות על הפלנצ'ה, לחם דגנים, טחינה, חסה מסולסלת ופרוסות עגבנייה- 55 ₪. סלט אסאדו- אסאדו מפורק על סלט ירוק גדול מרענן- 60 ₪.

קולאז' – בר יין וטאפאס גלילי: בר יין וטאפאס גלילי המציע חווית בילוי לערב או שישי צהרים במסגרתה ניתן להתענג על כוס יין משובח ומבחר טאפסים קלילים על בסיס גבינה ודגים.

מנות לדוגמא: יין יקב פלטר מהגולן אדום / רוזה/ לבן- 40/160 ₪. יין יקב הרי גליל אדום/ רוזה/ לבן- 35/120 ₪. בירה בירליך קיבוץ מנרה גודל 1/3- 25 ₪. מאפה גבינות גיאורגי עבודת יד-35  ₪ . פלחי פורל בעלי גפן- פלחי פורל מהדן ועשבי תיבול מרעננים עטופים בעלי גפן על מצע יוגורט עם עגבניות שרי ונגיעת שמן זית זעתר-55 ₪. כדורי גבינה צ'רקסית- מטוגנים עטופים בבצק ושומשום, מוגשים על מצע יוגורט ונגיעות פסטו- 32 ₪.

הכפית – עגלת קינוחים: מגוון קינוחים שבמרכזם גלידה ביתית מושלמת שמנת או טבעונית. גלידה שמנת/ טבעונית + תוספות משמחות כמו פררו רושה, נוטלה, בייגלה מלוח וטופי קרמל – 15/25 ₪ בהתאם לגודל. כנאפה גלילית חמה עם גלידה- 40 ₪. קינוח "הגליל העליון"- קוקילידה מעוגיות שוקולד צ'יפס עשירות וגבינת מסקרפונה עם גלידה מעל – 45 ₪.

שעות פתיחה: ג'-ה' 11:00-22:00, ו' 10:00-16:00.

בכל שישי מתקיימת מכירת ספיישל הביתה לסופ"ש של מיטב בשלניות הצפון. עלי גפן, בצל וכרוב ממולאים, קובה סלק בשרי/צמחוני ועוד.

צילומים- אלונה להב, יח"צ

לסיום מדור האסטרולוגיה: לקריאת כל מה שצפוי לכם השבוע –לחצו כאן

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

Exit mobile version