כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אזעקות במרחב אילת

שני כלי טיס בלתי מאוישים זוהו במרחב

אזעקות במרחב אילת-שני כלי טיס בלתי מאוישים זוהו במרחב

דובר צה"ל:

בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב העיר אילת, זוהו שני כלי טיס בלתי מאוישים שהגיעו מכיוון מזרח, ספינת טילים של חיל הים מסוג "סער 5", יירטה כלי טיס בלתי מאויש אחד וזוהתה נפילה של כלי טיס בלתי מאויש נוסף במרחב העיר אילת.

דוברות מד"א:

בהמשך לאזעקות בגזרת אילת. צוותי מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצוע נוסף, גבר בן 28 במצב קל מאוד עם שפשופים בידיים. 2 הפצועים במצב קל מאוד, טופלו במקום על ידי צוותי מד"א ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.


דוברות עיריית אילת:

בהמשך להתרעות שהופעלו הערב בשעה 20:19 במרחב העיר אילת, נמסר מדובר צה״ל, כי זוהו שני כלי טיס בלתי מאוישים שהגיעו מכיוון מזרח לעבר מרחב העיר אילת. ספינת טילים של חיל הים מסוג "סער 5", יירטה כלי טיס בלתי מאויש אחד וזוהתה נפילה של כלי טיס בלתי מאויש נוסף במרחב העיר. גורמי הביטחון במרחב מדווחים על 2 פצועים קל באזור הנמל, כתוצאה מרסיסים שפונו על ידי מד״א. סריקות של כוחות הביטחון עדיין מתבצעות באזור. הציבור מתבקש שלא להגיע לאזור ולהישמע להנחיות פיקוד העורף.

קרדיט:דובר צהל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן