כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טקס מרגש

נחנך רכב החירום-שטח החדש של איחוד הצלה בסניף ראשון לציון

במעמד ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך, והתורמים היקרים קן וסימה שטאוב נחנך רכב החירום-שטח החדש של איחוד הצלה בסניף ראשון לציון

אמש (ג׳) התקיים ערב להשקת רכב החירום-שטח החדש של איחוד הצלה סניף ראשון לציון במעמד ראש העירייה, רז קינסטליך, תורמי הרכב קן וסימה שטאוב, משנה למנכ"ל איחוד הצלה מר אלי פולק וסמנכ"ל מבצעים באיחוד הצלה מר דובי מייזל. במהלך הערב הוצגו לראש העירייה יכולות המענה הרפואי של מתנדבי הארגון בעיר, וביניהן רכב החירום החדש, שנחנך אמש על ידו.

במהלך האירוע, שנערך בבית המתנדב של איחוד הצלה בעיר, הוצגו גם מערכות הקשר למקרי חירום ותרחישים קיצוניים, וכן ציוד המיגון האישי של המתנדבים, כולל ווסט קרמי וקסדה, המסייעים לשמירה על יכולות תפקוד מבצעיות בכל עת.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך:

״התרגשתי להשיק היום את רכב השטח החדש שמצטרף למערך של איחוד הצלה ומותאם למענה בשעת חירום. בזמנים מורכבים ומאתגרים כאלה מדובר בתרומה חשובה וקריטית מאין כמוה, ואני רוצה להודות לקן וסימה שטאוב, תושבי העיר שלנו, שמהווים דוגמה ומופת למי שמקדישים מזמנם, מכספם וממרצם לזולת מתוך אהבת המדינה ומתוך מחויבות אמיתית לתרום ולסייע. קן הוא בעצמו מתנדב מסור כחובש באיחוד הצלה – כך שהתרומה מרגשת אפילו עוד יותר.


״אני מודה גם למתנדבות והמתנדבים היקרים של איחוד הצלה שעושים עבודת קודש בכל ימות השנה ופועלים למען קהילת ראשון לציון כולה״.

אלי פולק, משנה למנכ"ל איחוד הצלה נשא דברים ואמר:

"איחוד הצלה סניף ראשון לציון בתנופת פיתוח אדירה, שלומי ראש הסניף עושה כאן עבודה נהדרת למען תושבי העיר. אני מבקש להודות לתורמים היקרים קן וסימה על עמידתם האיתנה למען איחוד הצלה ולמען הצלת חיים בעיר. מבקש להודות גם לראש העירייה מר רז קינסטליך על שיתוף הפעולה הפורה עם איחוד הצלה והסיוע הרב לפיתוח הסניף וקידומו למען תושבי העיר".

דובי מייזל, סמנכ"ל מבצעים באיחוד הצלה, מסר:
"הלב מתרחב מגאווה לראות את סניף ראשון לציון פורח ומתפתח כל העת. וכמובן לכם, המתנדבים היקרים, אני מבקש למסור תודה ענקית על כל פועלכם למען הצלת חיים בעיר ראשון לציון וסביבתה. אתם הכוח המניע של הסניף, ובזכותכם הארגון ממשיך להוביל בשטח ולהיות מוכן לכל תרחיש."

שלומי בן עמי, ראש סניף ראשון לציון באיחוד הצלה, נשא דברים ואמר:

"ראשית, אני מבקש להודות לראש העירייה על עמידתו לימין הארגון ושיתוף הפעולה הפורה של העירייה עם איחוד הצלה למען פיתוח צוות המתנדבים למען תושבי העיר. קן וסימה היקרים, תודה היא מילה קטנה לעומת תרומתכם למען תושבי העיר. בשמי ובשם תושבי העיר תודה! רכב זה יסייע לנו להעניק עזרה רפואית מהירה יותר וטובה יותר למען תושבי העיר."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן