גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

חגי תשרי בפתח, ואם ניצלתם השנה מהחלק של האירוח, עדיין נשאר לכם דבר קטן לדאוג לו – מתנה עבור האנשים שאתם אוהבים. מתלבטים מה לקנות? טוב ששאלתם

מתנות נתפסות לעיתים כמשהו שמתקשר לעולם הילדים. כשאנחנו נכנסים לעולם המבוגרים, ההזדמנויות לקבל מתנה ארוזה יפה הופכות נדירות יותר, בעיקר בימי הולדת – וגם אז, זה קורה פחות ופחות. חבל, כי אין דבר משמח יותר מלפתוח מתנה שהושקע בה מחשבה, בין אם היא בעלת משמעות מיוחדת או כזו שפשוט כיף לפתוח מיד וליהנות ממנה – למדוד, ללבוש, לטעום ולחייך.

אבל עכשיו יש לנו הזדמנות לשנות את המצב – החגים עוד רגע כאן.

ואחרי התקופה המאתגרת של המלחמה (שעדין לא הסתיימה)  כולנו זקוקים למשהו קטן שיביא קצת שמחה – מתנה עטופה יפה עם ברכה אישית. הנה כמה רעיונות למתנות חג שיכולות לשמח כל אחד.

חברת  ורדינון משיקה קולקציית סתיו-חורף בעולם שלם של מוצרים המבטיחים חוויית הום סטיילינג ייחודית ומהנה. בין הפריטים שבקולקציה, המתאפיינת בצבעוניות חורפית רגועה ובשימוש בגוונים מעושנים המובילים את העונה, מבחר עשיר של מצעי Mix&Match, המאפשרים יצירת עשרות שילובים מקוריים לפי טעמו האישי של כל לקוח, מצעים בעיצובים טרנדיים מבדים נוחים, טבעיים ונושמים, שמיכות חורף וכירבוליות רכות, מגבות, חלוקי רחצה ושטיחונים , שפע אביזרי נוי משלימים – תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים ושימוש בטכנולוגיות סריגה ואריגת בדים מתקדמות. בקולקציה שלל פריטי הום סטיילינג במבחר סגנונות עיצוב, בשיק ובהשראת טרנדים בינלאומיים מובילים עם טאץ' ישראלי, המציעה כל מה שצריך כדי להתחדש ולהלביש את הבית ולהרגיש WOW!   בחנויות ורדינון בפריסה ארצית ובאתר.

מותג היוקרה לנקום השיק את "אלקסייר" מבית לא וי א בל LA VIE EST BELLE L'Elixir  אשר נולד מתוך היצירתיות של שני בַּשָּׂמים צרפתיים ידועים, שיצרו יחד את הבושם הפרחוני הקטיפתי, המפתה והמסתורי. ניחוח הבושם נועז יותר, חד יותר ועמוק יותר. ניחוח הגורמנד, העצי-פרחוני הזה מעוצב סביב הניגוד המפתה של תמצית עלה סיגלית המשתלב בהרמוניה עם תמצית הורד היוצר נינוח של זר פרחוני זוהר ותו חמאת קקאו, אלו מעוררים את המודרניות החדשה והפרחונית של ל'אליקסיר. פרח הסיגלית הקטיפתי מועצם על ידי תו הוורד, ומעורר את המודרניות החדשה והפרחונית של ל'אליקסיר. בקבוק הפלקון של ל'אליקסיר מעוצב כך שחיוך הקריסטל האיקוני של לה וי א בל חרוט עכשיו בתוך הזכוכית, ויוצר חיבור מורגש כשמחזיקים את הבקבוק.


ספר בישול של רון יוחננוב "-מבשלים ואופים לחג"- המדריך המושלם לאירוח חגיגי. זהו סיפרו החמישי בו ניתןלמצוא מעל 100 מתכונים מסורתיים ומודרניים, קלים להכנה, מתכונים משפחתיים וטעימים במיוחד שפותחו עבור חגי ישראל.  המתכונים של יוחננוב מורכבים משזירה של מגוון מטבחים אותנטיים ומודרניים, בשילוב בישול מסורתי עם יסודות מקצועיים ונגיעות מהמטבח הישראלי עכשווי. המתכונים בספר הם מתכונים שמתאימים לכל מישאוהב את המטבח , מתכונים ישראלים ועממיים שמתאימים לכל העדות , מאכלים מנחמים שמאחדים את המשפחה כולה.  מלבד מתכונים אפשר למצוא עצות מנצחות לאירוח מושלם, טיפים לעיצוב השולחן, מדריך למשקאות חגיגיים ועוד מגוון הפתעות שיהפכו אותכם למארחים מעולים.  עוד בספר, סיפורים אישיים וזיכרונות משפחתיים: רון חולק את אהבתו לאוכל ולאירוח, ומזמין את הקוראים  להצטרף למסע קולינרי חדש ומרגש. להשיג: סטימצקי וצומת ספרים במחיר 139.00 ₪

בית האופנה והבישום היוקרתי TRUSSARDI האיטלקי משיק את TRUSSARDI PRIMO.

הבושם בעל ניחוח פוג'ר בלתי צפוי בעל תווי סילאז' מתמשכים המתקבלים משילוב של ברגמוט, גרניום, מושק, לבנדר, וטיבר ופולי טונקה. הבושם מכיל מרכיבים אורגניים מאיטליה, המופקים בתהליכים טכנולוגיים ייחודיים המכבדים את המאפיינים של חומרי הגלם על מנת ללכוד כל ניואנס ריח. אריזת הבקבוק היא יצירת אומנות בזכוכית עם ניואנסים ססגוניים שמתחילים משחור עד לכיוון גוון אדום המזכיר את השעות המוקדמות של יום חדש. בקבוק הזכוכית, בעל משקל משמעותי וקומפקטי למגע, משדר תחושת עוצמה ומוצקות כסימן מוחשי לנחישות הפנימית של הלובש אותו.  להשיג ברשתות הפארם המובילות, בפרפורמיות הנבחרות, בבוטיקי הבישום היוקרתיים BEYONDSKIN. באון ליין באתר

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON  משיק קולקציית טיפוח חדשה ומפנקת בהשראת האווירה הפריזאית במהדורה מוגבלת. הקולקציה The Little Marvels of Paris מוציאה את המשתמשים למסע חושי שטוף שמש שמזכיר קיץ פריזאי מרענן ושמח.

בכל מוצרי הטיפוח בקולקציה החדשה משולבת תמצית פריחת הלינדן האורגנית, הידועה ביכולתה לספק תחושת רוגע ונינוחות לגוף ולנפש. פרח הלינדן הוא סמל בולט ברחובות פריז, ניתן להבחין בעלים בצורת הלב שלו ברחבי העיר , ובקרב אדריכלי הנוף, מאחורי הגנים המפורסמים ביותר של צרפת. הקולקציה מעוצבת בסגנון המדגיש את הרוח הפריזאית, וכולל אלמנטים קטנים המגלמים את האווירה האופיינית בעיר, כמו מסעדות, מרפסות, חנויות קטנות ועוד, כל זאת, עם נגיעת SABON מדויקת ושנונה.
להשיג בחנויות SABON  ובאתר האינטרנט

חברת ביוטיקייר רשת הלואו קוסט המובילה והוותיקה בישראל, משיקה סדרת שפתוני לחות, בעלת שלושה עשר גוונים שקפקפים וטבעיים במרקם באלם וגימור 'גלוסי', מלאים לחות להעשרת השפתיים ולהחייאת שפתיים בעלות מראה יבש או סדוק.

סדרת השפתונים החדשה, sheer shine lipstick הנה בעלת שלושה-עשר גוונים טבעיים, מותאמים לכל גווני העור והשפתיים, על מנת להשלים את הלוק במראה שפתיים טבעיות מלאות לחות וחיוניות, בגוון שקפקף ועדין. מרכיבי השפתונים הופכים את חווית המריחה על השפתיים לנעימה ואחידה, אינה דביקה ומשאירה לאורך זמן, לחות עם נגיעה של גוון. מראה שפתיים חיוניות רכות ובעלות גוון חי, הוא אחד הטרנדים היותר בולטים בעולמות האיפור ועל כן הסדרה מעניקה מענה מלא ובמחיר ללא תחרות.  מחיר לצרכן: 8.5 שקל. להשיג באתר    ובטלפון : 0747-185-185

עמותת "אותי – עמותה ישראלית לאוטיזם" מציעה לוחות שנה שכל ההכנסות ממכירתם הן קודש לטיפול ב-4,000 פעוטות, ילדים, נוער ובוגרים עם אוטיזם. לוח השנה תשפ"ה חושף טפח מעולמם של צלמים בני גילאים שונים, שהם גם אנשים עם אוטיזם. מהדפדוף בלוח ניכר כי לכל אומן קול ייחודי  משלו. ציור ותמונות הם אמצעי תקשורת רבי עוצמה ולוחות השנה של העמותה מדגימים זאת בכל דף ודף. ההכנסות ממכירות לוחות הקיר והלוחות השולחנים מוקדשים לרכישת ציוד טיפולי, הכשרת והדרכת מטפלים, וייזום תוכניות חדשות וחדשניות.כל רכישה היא תרומה למען העמותה

חברת הקוביה משווקת מגוון המשחקים מתאים לכל הגילאים, החל ממשחקי התפתחות וחשיבה לגיל הרך ועד משחקי אסטרטגיה, חשיבה, זריזות ומיומנויות לקהל הבוגר ולכל המשפחה והחברים. ייחודה של חברת הקובייה בא לידי ביטוי בתחום משחקי המחשבה והאסטרטגיה, כשבין מוצריה השונים ניתן למצוא את המשחקים המובילים והמצליחים בעולם .

לקראת החג השיקה החברה מספר משחקים חדשים: דיקסיט דיסני רב מכר עולמי, חווייתי ואיכותי, חברתי ומגבש שמפעיל את הדמיון, מפתח את הביטוי והתקשורת, ומעורר חשיבה מקורית יצירתית. כעת מושקת מהדורת משחק המוקדשת לממלכת האגדות של מותגי דיסני ופיקסר. המשחק מיועד לשלושה עד שישה שחקנים מגיל 8 ומעלה. סימילו משחק קלפים שיתופי, מהיר, מותח ומשעשע מאוד, שניתן לשחק בו שוב ושוב. קיימות שלוש גרסאות בנושאים שונים – סימילו הארי פוטר, סימילו אגדות וסימילו חיות. מיועד לשני שחקנים ומעלה מגיל 7 ומעלה.

חברת דיסני משיקה מספר צעצועים חדשים לרגל קמפיין  בינלאומי תחת השם "צרו את עולמכם" – שנועד לעודד את המעריצים בכל הגילאים ובכל מקום לגלות את הקסם הנסיכותי שבהם, שם כל אחד יכול לעשות דברים גדולים ולהגשים חלומות. הנסיכה בל הכוללת 20 צ'ארמים המאפשרים יצירת חצאית בהתאמה אישית, יחד עם מארז אחסון. הנסיכה אריאל מארז חוויית unboxing הכולל 11 הפתעות, 5 אביזרים, 5 מדבקות וסצנת משחק ועוד. להשיג במגוון רשתות הצעצועים, בחנויות המתמחות ובאתרי האונליין .

צילומים: יח"צ, פזית מורי, תמי בר שי,

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

Exit mobile version