גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

חדש על המדף: מוצרי מזון חדשים לקראת החג, הסתיו ובמהדורה מוגבלת

  1. קפה נמס עלית מבית שטראוס משיק מהדורה מיוחדת של פחיות מעוטרות במשפטים מעצימים שמטרתם לחזק את תחושת הביטחון העצמי. בעולם בו הבדידות חוצה גילאים ומגזרים, קפה נמס עלית ועמותת "רקפת", המתמחה בחיזוק החוסן החברתי-רגשי של מגוון אוכלוסיות, חברו יחד למהלך ייחודי לחיזוק תחושת הגאווה העצמית והחוסן החברתי בקרב המתמודדים עם חרדה חברתית. פחיות המסרים של קפה עלית, הן חלק מפעילות רחבה שמקדם המותג לאורך השנה, במסגרתו יזם מגוון פעילויות לצמצום תופעת הבדידות והעצמה כדרך כוס קפה.  לפחיות ארבעה מסרים שונים שנבחרו בקפידה. המסרים מחזקים ומזכירים למשתמש את תחושת האהבה והערכה כלפי עצמו. מבין המשפטים שמופיעים על גבי הפחיות: "אני מעולה בדיוק כמו שאני"; "אין כמוני בעולם כולו"; "אני הגרסה הכי טובה של עצמי"; ו"הכל אפשרי גם בשבילי". להשיג ברשתות השיווק.

פודינג נוגט במהדורה מיוחדת מצטרף לשאר הטעמים המוכרים, ביניהם; פודינג וניל האהוב, פודינג וניל צרפתי, פודינג שוקולד הפופולארי, פודינג ריבת חלב, ופודינג שוקולד מריר בלגי. כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

  1. אוסם משיקה חטיפי קרקר אפויים מתובלים, במרקם חדש ובטעמים: ביסלי בצל ושמנת בצל! .סדרת המוצרים החדשה נולדה לאחר פיתוח ארוך של חטיף קרקר העשוי מחומרי גלם חדשים שיצרו ביס קריספי, טעים ומתפצח במיוחד. המרקם החדש יחד עם הטעמים העוצמתיים יצרו חטיף אפוי,  קריספי במיוחד עם פיצוץ של טעמים. החטיף בצורת משולש לחווית אכילה כיפית, כנשנוש או עם דיפ .עיצוב הסדרה באריזה שחורה עם של פיזור תבלין שמדגישה את עוצמת הטעם וחווית האכילה הכיפית .  ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  כשרות : בד"צ העדה החרדית.

צילומים: יח"צ, סטודיו 0304, סטודיו אוסם, יעל האן.

Exit mobile version