כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מגזין סוף השבוע

כל הרכילות והנושאים שיעבירו לכם בכייף את השבת

מגזין סוף השבוע-כל הרכילות והנושאים שיעבירו לכם בכייף את השבת

רכילות

קצרים מקומי: רביב כנר שחרר אלבום חדש עם תשעה שירים, שאת חלקם כתב במהלך שירות מילואים במלחמה. לדברי רביב, באלבום יש תשעה שירים כי שהו מספר המזל שלו.

דניאל גרינברג לא מבזבזת זמן וכבר טסה לצרפת לראש השנה, כדי להיות קרובה לבן הזוג החדש, מיליונר ופסל צרפתי העונה לשם ריצ'רד אורלנסקי.

לינור סביניק, שעדיין לא ברור מה לעזאזל היה בינה לבין רמי ורד באח הגדול, מחפשת עובדת לקליניקה שלה בראשון לציון. אז אם את יודעת לנהל זמן ולעבוד מול רופאים ולקוחות, חפשי את לינור ברשתות החברתיות.


המדליסט פיטר פלצ'יק קוטף את פירות הזכייה האולימפית: משרד התרבות והספורט העניק לו צ'ק על סך 500 אלף שקלים.

ברכה לחייל. ילדי העיר התגייסו.

קניון באר יעקב נערכה פעילות שכולה טוב עם הפנים לשנה של תקווה, שמחה ובשורות טובות לכל עם ישראל. התקבצו להם משפחות וילדים שהכינו בקניון ברכות מתוקות משולבות שוקולדים לראש השנה לבני משפחותיהם ולחיילים האמיצים שלנו בתקווה ואיחולים מכל הלב שיחזרו הביתה במהרה ושלום. בימים הקרובים הנהלת הקניון תעביר לפלוגת חיילים את הברכות היפות של ילדי העיר ביחד עם סלסלת שוקולדים וחטיפים ענקית, הכל כדי להמתיק לחיילים את התקופה ולחזק את ידיהם.

(צילום: הנהלת קניון באר יעקב).

חברת קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו קיימה אירוע הריסה מיוחד במעמד ראש עיריית חולון, בשטח פרויקט הפינוי בינוי שהיא מקימה ברחוב ויצמן 55-57 במרכז העיר חולון. באירוע נשאו דברים ראש העיר שי קינן, חמי שאול מנהל חטיבת מגורים בוטיק בקרסו נדל"ן, ונציג מבעלי הדירות. החברה תבנה בשכונת קריית עבודה בחולון 2 בניינים בני 9 קומות ו-110 דירות חדשות, במקום שני הבניינים שנהרסו ובהם 24 דירות. ראש עיריית חולון, שי קינן, אמר: "לאחר שנים של קיפאון בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו מקדמים כיום פרויקטים במהירות ובנחישות כדי לספק לתושבי חולון פתרונות מגורים איכותיים ומודרניים

חמי שאול מנהל חטיבת מגורי בוטיק, שי קינן ראש עיירת חולון דן פרנס מנכל קרסו ויולי סלפוי מנהלת השיווק. הורסים. (צילום: נאו מדיה).

אלי כהן וח"כ עודד פורר. למען העולים.

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ביקר במרכז הלוגיסטי המרכזי של 'פתחון-לב' בראשון לציון ודן עם מנכ"ל הארגון, אלי כהן, וצוותי העבודה, בהקמת מרכזי מיצוי זכויות ייעודיים, מותאמים ומונגשים עבור אוכלוסיית העולים, שיאפשרו להם להתמודד עם קבלת הזכויות האזרחיות, הכלכליות והחברתיות המגיעות להם. במסגרת הביקור הוצגו לח"כ פורר נתוני דו"ח מבקר המדינה, לפיו הנפגעים העיקריים מאי מיצוי ואי נגישות של זכויות היא אוכלוסיית העולים החדשים, שנמצאת בין האוכלוסיות שהכי זקוקות לכך. בנוסף, לח"כ פורר אף הוצגו נתוני מוקד "זכות בקלות" שמפעיל ארגון 'פתחון-לב' למיצוי זכויות אקטיבי לכלל תושבי מדינת ישראל, ממנו עולה שמדי חודש מתקבלות פניות למעלה מ-50 עולים חדשים שונים שהגיעו לישראל, רובם המכריע מאוקראינה ורוסיה.

(צילום: פתחון לב).

מופע סליחות במדיטק עם גולן אזולאי

ימים לא פשוטים עוברים על מדינתנו, מדיטק חולון יוצא במופע המקבל משמעות מיוחדת עקב המצב הנוכחי. המופע שוזר שירים ופיוטי סליחות של ספרד ואשכנז, "סטנד אפ יהודי" מצחיק מאוד על החברה הישראלית, על הווי בתי הכנסת השונים, סיפורים מבית אבא וסיפורי תשובה מרגשים כולל סיפורו האישי הסוחף של גולן אזולאי. הפיוטים והשירים קיבלו עיבודים מיוחדים והמופע כולו משמח ומרגש לקראת ראש השנה והכנה רוחנית לנשמה לקראת יום כיפור והימים הנוראים.

סדרת המופעים במדיטק חולון מהווה פרויקט בין תחומי המשלב ספרות, שירה ואומנויות הבמה.מתחם מדיטק חולון הינו מתחם תרבות יוצר, חדשני ורב תחומי המקיים פעילויות תרבות מגוונות בכל תחומי האמנויות ומושך אליו קהל מגוון מחולון ומחוצה לה.

בהשתתפות: גולן אזולאי, איתן מנדלסון, ניר שחל. המופע יתקיים ביום רביעי, ה-09 באוקטובר, בשעה 20:00, מדיטק חולון. עלות כרטיס: 70 ₪. מחיר מיוחד לתושבי חולון: 50 ₪.

מדיטק, רחוב גולדה מאיר 6 , חולון.

_קרדיט-צילום-עדי-אביקזר

אשליות מתוקות

זו לא תקופה לצאת ולבלות, אבל כשהילדים בבית הזמן עובר לאט יותר. אז קחו לכם חופש מהמציאות לשעתיים ותקפצו עם הילדים למוזיאון האשליות, שייקח אתכם הכי רחוק מהמציאות. המוזיאון מתאים לכל גיל ומציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון: אשליות גובה אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד.

התחושה המתמדת המלווה את המבקרים בין המוצגים השונים היא שילוב מנצח בין תמיהה, תדהמה, בלבול והנאה – חוויה אינטראקטיבית סוחפת, מרתקת ומשעשעת עם טריקים מדהימים ומתעתעים המלמדים אותנו על ראייה, תפיסה, מוח האדם והמדע, כך שיהיה קל יותר להבין מדוע העיניים שלנו רואות דברים שהמוח שלנו לא יכול / מצליח להבין במבט ראשון.

נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26. פתוח בשישי 09:00 – 16:00, ובשבת עד 20:00. גילים: החל מ-4. מחיר: 99 ומבצעים נוספים בחברות האשראי ובועדי עובדים ומועדוני הצרכנות. פרטים נוספים: באתר המוזיאון

לתחזית מזג האוויר לסוף השבוע-לחצו כאן

לזמני כניסה ויציאת השבת-לחצו כאן
לתחזית אסטרולוגיה שבועית לכל המזלות-לחצו כאן
לאן כדאי ללכת עם הילדים בסוף השבוע?-לחצו כאן

להנחיות מעודכנות של פיקוד העורף-לחצו כאן


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן