כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגיה שבועית לכל המזלות

התחזית באדיבות עוזי הכהן

תחזית אסטרולוגיה שבועית לכל המזלות

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט האדיבות עוזי הכהן לשבוע שבין – 27/09/24 ועד – 03/10/24

טלה: המוטו של שבוע זה הוא: קדימה הסתער!! רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להעיז, להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת חזונכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, או חולם שברצונכם לממש ולהגשים מצריכים מכם לאמץ התנהגות אסרטיביות ולפעול בנחישות. באופן כללי: יש לכם נטייה השבוע להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: לשכירים: למרות מתח ששורר במקום העבודה, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. לעצמאים: היכולת להימנע מכעסים מיותרים תשרת אתכם. בנוסף, זהו זמן טוב לקידום עסקי ושיפור של העסק הקיים. זוגיות: יש כעס בתוך הזוגיות שלכם. מי מכם בני מזל טלה שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. לעומת זאת, התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. שימו לב: חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שאיכות חיינו נמדדת על פי הבחירות שלנו.. בחירות נכונות מעניקות לנו את היכולת לשנות את הגורל ולעצב את העתיד ואילו בחירות לא נכונות מובילות תמיד לתסכול, צער וחיסרון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, פרגנו לעצמכם דקה למחשבה ושאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

שור: בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם שיתוף שכזה עשוי להפתיע אתכם לטובה. באופן כללי: נושאים רגשיים שקשורים במרכות יחסים דורשים התייחסות וטיפול חוסר סיפוק רגשי מוביל למעוקה ולהעדר שמחת חיים. כמו כן, מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושאים של התפתחות אישית ורוחנית יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע. לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם והדבר יוצר בלבול רגשי בתא הזוגי שלכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!


הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

תאומים: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות/עצבות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחלף.

סרטן: השבוע הקרוב מלמד על הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה/בעסק שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל סרטן יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בחזרה הביתה וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק ולמרות המצב זה כדאי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך…" (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

אריה: שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. זהו שבוע טוב להוביל מהלכים ולתכנן תוכניות עיסקיות שיש בכוחן להשפיע לחיוב על תזרים המזומנים העתידי שלכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: אינכם נותנים לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי ונשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחם לשפר את מצבכם הכלכלי ואף להשביח את שמכם המקצועי עולים על הפרק. השקעה של סכום כסף סימלי בשבוע זה במשחקי מזל עשויה בעזרת השם להניב בעבורכם רווח נאה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית – כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

בתולה: שיפור ניכר בתחושה האישית. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון להצלחה לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה/טיפול, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו זמן טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו זמן נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם כעת. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

מאזניים: השבוע האחרון של שנת תשפ"ד מוצא את רבים מבני מזל מאזניים במצב רוח אפרורי ורבוי מחשבות. הקלף השבועי שלכם מצביע על כך שעד לאחרונה הייתם שרויים בחוסר ודאות ובלבול רגשי כזה או אחר אך בעת הזו ממש ב"ה תחול התבהרות כזו או אחרת שתאפשר לכם להתחבר שוב אל אמונה וראיית הדברים באור חיובי יותר.. בשבוע זה רבים מבני מזל מאזניים נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר. כל עוד לא תתקבלו החלטה יקשה עליכם להיחלץ מהמצב בו אתם נמצאים והבלבול ימשך. קבלת החלטה (גם אם היא איננה קלה) תוביל לדרך חדשה ולהארה שעד עתה עסקתם בטפל ולא בעיקר. בבית: התרחקות מחברים ובני משפחה גורמים לכך שאתם חשים שנשארתם לבד, רצוי לשנות את הגישה בה בחרתם (להיעלב או להתרחק) לנהוג ולפעול בדיוק הפוך, שינוי זה יגרום לחידוש קירוב הלבבות שאליו את שאופים. באופן כללי: הצורך בשינוי מקום המגורים מתגבר ותופס תאוצה. היגע הזמן לקחת את הענייניים לידים וליזום מהלכים בתחום זה . כמו כן, מספר דברים בבית בו אתם גרים זקוקים לתיקון ושיפוץ  השתדלו להתגבר על חוסר החשק וטפלו  בנושאים אלו. בסופו של תהליך תדעו כי עשיתם את הדבר הנכון. זוגיות: יש לגלות סבלנות כלפי בן הזוג ולהימנע מוויכוחים שעשויים לצאת מכל פרופורציה. זכרו-סוף מילה במחשבה תחילה. לזוגות המנסים להיכנס להריון, צפו ב"ה לבשורות טובות בטווח של חצי שנה הקרובה. רכישה או החלפה של מכונית עולה על הפרק. רצוי לא למהר ולבדוק היטב לפני שמקבלים החלטות. טיול או חופשה קצרה שתוכננו מזמן עלולים להשתבש במעט ויש להיעזר בסבלנות. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם

עקרב: קושי להשתחרר מכעסים יוצר שבוע מתוח. חוסר יכולת לשכוח ולסלוח תוקע אתכם בנקודה נמוכה מבחינה רגשית. באופן כללי: דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים ב"ה יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. באופן אישי: מצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מוויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שווה בדיקה: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ"ה לשנה חיובית בעבורכם.שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

קשת: למרות המתח שיש מסביב, שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון והאמונה. בשבוע זה תיתכן בשורה טובה כמו למשל, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ואו יצירת בסיס טוב לעתיד. כמו כן ב"ה תהינה הזדמנויות טובות שיבוא לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו תיתכן זכייה כספית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר… שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

גדי: זמן טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. באופן כללי: למרות חוסר הודאות ששורר מסביב, התחושה הכללית שעוטפת את מרביתכם חיובית ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. חשוב שתפנימו שרק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט גם דרך הזום והמחשב. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר גם בתקופה לא ברורה שכזו..לעושים עסקים עם גורמים בח"ול צפויה הצלחה. אהבה וזוגיות: לרווקים: זמן טוב לנהל רומן או קשר חדש כולל קשר ורטואלי שבעתיד יממש את עצמו גם באופן פיזי. לנשואים שביניכם: מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות שיש בשבוע זה לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לשפר את מערכת היחסים.חשוב לדעת,  שתקשורת היא אחד האתגרים הקשים ביותר בזוגיות, אבל אם יודעים לעבוד עליה נכון, זה מפתח לחברות טובה ועמוקה לשנים ואם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל כמו למשל דאגה לאדם יקר שנמצא מעבר לים או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. אצל חלקכם למרות הלחימה טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

דלי: היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו. באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב. בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו!  שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש. עבודה: לאלו מכם שעדיין עובדים, צופה הקלף השבועי על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש. זוגיות: גם בימי קורונה יש למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר. נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים. טיפ לשבוע טוב יותר : היעדר היכולת של מרבית בני האדם להתמודד עם חוסר הוודאות שכרוך במצב הקיים במציאות הנוכחית שלנו, מעורר דאגות, שמובילות לחרדות, לדיכאון ולפגיעה אנושה ביכולת התפקוד היומיומית. יש מספר דרכים שבהם נוכל להחזיר את הרוגע לחיינו כמו למשל: שימוש בדמיון מודרך, עשיית ספורט, ואימוץ של חשיבה חיובית. גם תפילה ואמונה יש בכוחם להשיב את הנפש ואת הביטחון. קריאת המזמור "אנא בכוח"  תוך כדי ייחודו למצב הקיים, יש בכוחו לחולל נפלאות ולהביא לשיפור בכול תחום ובכול עניין. נסו ולא תצטערו!! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הידיעה שיש לכם את הכוח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז.

דגים: השבוע יש להיזהר שלא להיקלע לריב ולמחלוקות עם הסובבים אתכם. חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים לסבך אתכם לכן יש להשתדל עד כמה שניתן מלהיגרר לוויכוחים. הדרך הבטוחה ביותר להימנע ממריבה או עימות, היא פשוט לסרב לקחת בהם חלק! זכרו: דרושים שני אנשים בכדי שהויכוח יתממש! באופן כללי: האגו שלכם שוב יכול לסבך אתכם והיה עליכם השבוע ללמוד לשלוט בו. כעסים ושמירת טינה פוגמים במערכות היחסים במעגל הכי קרוב שלכם והדבר עלול ליצור השבוע מתחים סמויים וגלויים עם בן הזוג, ההורים, הילדים ובני המשפחה. בעבודה: פגיעה ללא עוול בשמכם הטוב, גורמת לכם להתקוממות. חוסר הסכמה עם החלטות הממונים או השותפים לעבודה, גורם למתיחות ויוצר חוסר אימון. לכן, גם במקום העבודה חשוב מאוד שלא להגיע לידי כעס בגלל טפשותם של אנשים אחרים. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. כספים: אין זו תקופה טובה מבחינה כספית ומומלץ לדחות רכישות גדולות וחתימה על חוזים לשבוע הבא. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, היעמנעו מחשיבה שלילית ומכעס, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להימנע מכעסים ולהטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: במהלך חיינו אנחנו לא יכולים להרשות לרמת הביצועים שלנו להשתנות בכל פעם שאנו נתקלים בבעיה. המפתח להצלחה טמון בקביעות. אנשים שנמצאים בנדנדה נצחית של מצבי רוח – יום למעלה, יום למטה – סובלים מקושי רב יותר בהשגת מטרותיהם ובשמירה על מערכות יחסים תקינות.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן