גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

תחזית שנתית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשנת תשפ"ה

תשפ"ה מזל טלה – 4 הגביעים: שנת תשפ"ה מזמינה את בני מזל טלה להיפתח ולהתחבר לכול האהבה שיש שקיימת בעולמם ולפתוח את הלב. היכולת להימנע מסגירות רגשית, מרחמים עצמיים ומחשיבה שלילית חשובה מאוד בשנה זו. חוסר התלהבות, דחיינות וחוסר חשק עשויים לגרום לכם נזק חברתי ואישי כאחד, לכן בשנה זו, יהיה עליכם להקפיד שלא לשקוע בדכדוך ובאפתיות. זו שנה טובה לעבוד ולשפר את הדימוי העצמי ואת הערך העצמי שעליו אתם נשענים. היכולת לזהות סימנים, אותות ורמזים שהיקום שולח לכם תאפשר לכם להתקדם ביתר קלות להגשמת מטרותיכם. עזרה שמוצעת ממקורות חיצוניים מאפשרת לכם להתגבר על מחסומים ופחדים. תשפ"ה היא שנה רוחנית במהותה ונושאים שקשורים בצמיחה רוחנית ובהרחבת אופקים רוחניים יעלו על הפרק.  טיפ לשנה טובה יותר: למדו כיצד להתמודד עם תסכולים ברמה של  לעבור הלאה ולהמשיך קדימה מבלי להיתקע בעבר. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל שור – 2 המטבעות: שנת תשפ"ה היא שנה דינמית, שנה בעלת עליות וירידות. המאפיינים של תשפ"ה הם :חוסר יציבות רגשית וחוסר יציבות כלכלית שגורמים לחולשה רגשית ולפגיע בדימוי העצמי. שנת תשפ"ה היא של התמקדות בעבודה ובכסף ורבים מכם עדיין מחפשים בשנה זו את הדרך ליציבות חומרית ולהצלחה. באופן כללי: זו שנה של ההתלבטות והדילמה בין שתי אפשרויות שאתם נדרשים לבחור, מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם? חשוב שתדעו, שהבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם לכן הקלף השנתי שלכם ממליץ לכם להפסיק להתלבט ולקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. בשנה זו עליכם לקחת אחריות ולהוביל מהלכים ולא להיות מובלים על ידי האחרים. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. זו איננה שנה של פזרנות כלכלית ויהיה עליכם לשמור את כספכם ולנהלו בצורה מפוכחת ואחראית. טיפ לשנה טובה יותר: לפתוח את הלב ואת הרגש לנתינה לשם נתינה. להתמקד בעיקר ולא בתפל. ללמוד להודות בטעויות ולא לחשוב שאתם תמיד צודקים. לשחרר, להבליג להעניק חסדים ואהבה אמתית ללא תנאים או שיקול דעת של אינטרסים אישיים. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל תאומים – קלף 7 החרבות: קלף הטארוט שמייצג את בני מזל תאומים לשנת תשפ"ה הוא קלף שבע המטות. הקלף מזמין את בני מזל תאומים להתחבר בשנה זו לאומץ לב, להתחבר לאמונה ולמיומנויות שלהם וזאת על מנת שיוכלו להתמודד בהצלחה ובחוכמה עם כל האתגרים  והמכשולים שמצפים לכם בשנה זו. הדגש בשנה זו מופנה בעיקר כלפי העבודה והקרירה ובתחומים אלו יש להשקיע מאמצים רבים שב"ה יובילו לתוצאות חיוביות. זו היא שנת עשייה ופעלתנות ודינמיות יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם. שנה טובה לכול העוסקים בהדרכה או לכול אלו שעומדים מול קהל כגון מלמדים/מורים, מרצים ומדרכים. היכולת להשפיע ולסחוף אחרים תאפשר לכם להתבלט ולקדם את עצמכם אח יחד עם זאת אתם חשופים בשנה זו לעין הרע ולכן גם קצת צניעות וענווה ישרתו אתכם. טיפ לשנה טובה יותר: לגלות סבלנות ולא לשכוח שהחיפזון מן השטן. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל סרטן – קלף הכוהן: התחושה הכללית בשנת תשפ"ה מבשרת לרבים מבני מזל סרטן כי הגיעה העת להכניס מעט רוחניות לשגרת חייהם. תהליך זה של התחברות לפן הרוחני שקיים בכם יאפשר לכם בשנה זו, להביא לידי ביטוי את היכולות הרבות הטמונות בכם. יכולות אלו יסייעו בידכם להושיט עזרה, יעוץ או טיפול בראש ובראשונה לעצמכם ולאחר מכן, גם לאנשים הסובבים אתכם. תהליך זה של עזרה לזולת  יסב לכם נחת רוחני וחומרי כאחד. שנת תשפ"ה תחדד את הצורך שלכם לרפא את עצמכם ואת מערכות היחסים אותם אתם מנהלים. קלף הכוהן הגדול מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים שהבסיסים שבניהם מדברים על הימנעות מחשיבה שלילית, התחברות לאמונה, התגברות על כעסים וריפוי מהרגלים רעים. זו שנה חיובית בעבורכם, שנה שתדרוש מכם להתחבר אל אחריות ובגרות. משימה שלקחתם על עצמכם לבצע תדרוש מכם בשנה זו, להשקיע המון זמן, מאמץ ומחשבה למרות התהליך המתיש והקשיים שמלווים אתכם וצצים מידי פעם, חשוב שתדעו אתם מסוגלים לספק את הסחורה !! טיפ לשנה טובה יותר: לדבוק בכול עת (24/7) בגישה חיובית – אלו מכם שימשכו גם בשנת תשפ"ה לדבוק ולהקפיד על גישה חיובית, צפויה ב"ה פריצת דרך משמעותית קדימה. לאלו מכם הסרטנים שימשיכו להתבוסס בגישתם השלילית, צפויה חו"ח הדרדרות רוחנית שמובילה לכפירה וריחוק מהאור. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל אריה – נסיך החרבות: קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל אריה בשנת תשפ"ה הוא קלף נסיך החרבות.. הקלף השנתי שלכם מעיד על כך ששנת תשפ"ה היא שנה דומיננטית, שנה פעלתנית, תוססת ורווית תנועה ועשייה. זו שנה נהדרת להרחבת אופקים ולרכישת חכמה וידע. מילת המפתח של שנה זו היא אסרטיביות ונחישות. הקלף השנתי ממליץ לבני מזל אריה לקבל בשנה זו את ההחלטות שלהם על פי ההיגיון ולא על פי הרגש. זו שנה תקשורתית מאוד שתאפשר לכם להציג את עצמכם באור חיובי. בשנה זו ייתכן טשטוש של הגבולות בין טוב לרע ולכן, היה עליכם להיזהר בלשונכם ולהקפיד להתנסח נכון ולא לומר דבר מה שאולי בעתיד שתצטערו עליו. שנת תשפ"ה היא שנה של התחלות חדשות ושל עשייה חדשה וחיובית. טיפ לשנה טובה יותר: בתשפ"ה אתם נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. שנה טובה ואלוהים אתכם!!


תשפ"ה מזל בתולה – קלף 3 המטות: שנת תשפ"ה מאותתת לבני מזל בתולה שהגיע העת להתקדם קדימה לעבר מטרות חדשות ואתגרים חדשים שיאפשרו להם להמשיך ולהתפתח מבחינה אישי ומקצועית כאחד. זו שנה מצוינת להגשמת עצמית ומימוש עצמי מתוך הבנה ש: "אם לא עכשיו, אי מתי"? הסבה מקצועית או תחילתה של עבודה חדש תעניק לכם כוחות חדשים. תשפ"ה היא שנה של סיום של פרק ותחילתו של מסע חדש ומרגש. פרידה ממקומות, מאנשים ומעיסוקים שכבר לא תורמים לצמיחתכם הרוחנית, תאפשר לכם לפגוש אנשים ומקומות חדשים. טיפ לשנה טובה יותר:  לחיות משמעותו לצמוח. אם אינכם מבצעים החלטות, אתם לא מתקדמים. לכן בשנה זו זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר. ועל זה אמרו חז"ל אמרו מעט ועשו הרבה. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל מאזניים – חמש החרבות: קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל מאזניים הוא קלף 5 החרבות. לקלף זה יש שם נוסף והוא מכונה גם "קלף האגו." הקלף השנתי מלמד על כך ששנה מאתגרת ניצבת בפתח. על מנת לעבור את השנה הזו בכמה שפחות נזקים, יהיה עליכם בני מזל מאזניים לסגל גמישות מחשבתית  ואף להגיע להשלמה אם אי אלו מגבלות שקיימות בעולמכם. אימוץ של חשיבה שכזו יאפשר לכם להימנע ממאבקי אגו וויכוחים עם הסובבים אתכם. הקלף השנתי מזמין אתכם לוותר על הצורך שלכם להוכיח שאתם יודעים הכי טוב ושאתם צודקים. הרשו לעצמכם בשנה זו להיות קצת פחות עקשניים וצודקים ואז תוכלו לתקשר טוב יותר עם הסובבים אתכם ולחוות יותר שיתופי פעולה וחברות. תשפ"ה היא שנה רווית מחשבות והסחות דעת ולכן, היכולת להבדיל בין טפל לעיקר חשובה מאוד בעבורכם. קשרים חברתיים עומדים בשנה זו למבחן. טיפ לשנה טובה יותר: בשנה זו חשוב לדעת לכבד את השונה, לכבד את זה שלא חושב כמוכם…. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל עקרב – קלף 5 המטבעות: שנת תשפ"ה מזמינה אתכם בני מזל עקרב להעביר את המיקוד שלכם למה שיש לכם במקום למה שאין לכם. זו היא שנה מורכבת שיש להתנהל בה בזהירות העיקר מבחינה כלכלית וחומרית. בשנה זו תיתכן תחושת מחסור הן מחסור או היעדר ביטחון וודאות כלכלית והן מחסור או קושי להתחבר אל שמחה פנימית והדבר ישפיע האופן ניכר על מצב הרוח ועל היחסים שלכם עם הסובבים אתכם. בשנה זו מחשוב מאוד להתנהל במתינות כלכלית ולהימנע מהוצאות מיותרות שאינם כורך המציאות. עוד מוסיף הקלף השנתי ומראה לנו שמצב הרוח שלכם נתון בשנה זו לשינויים רבים שיכולים להשפיע באופן שלילי על  מערכות יחסים ושותפויות שאותן אתם מנהלים. כדי להימנע מכך יהיה עליכם לסגל המון סבלנות ואורך רוח. בשנה זו יש להקפיד ולהיזהר מנפילות וחבלות בעיקר בגפיים התחתונות. טיפ לשנה טובה יותר: להחליף מלחמה באהבה. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל קשת– 10 המטות : טיבה של תשפ"ה קשור בעיקר בהשתחררות ממטלות וממשימות וממחשבות שמעקבות את מימושכם העצמי. העבדה והקרירה יעמדו במרכזה של שנה זו השנה.  תשפ"ה תלווה בתחושת עומס רגשי ופיזי. הדבר נובע מעצם העובדה שאתם רוצים להשיג המון דברים ומהר. יתכן ששיטה זו עשויה להניב לכם רווח מסוים שיבוא ליד ביטוי בהצלחות כאלה או אחרות גם בתחום המקצועי וגם בתחום האישי אך בשלב מסוים התקדמותכם תואט ואף תיעצר ותחושת תסכול ותקיעות עשויות להיות מנת חלקכם. תחושות אלו אינן עולות בקנה אחד עם המושג הצלחה לה אתם כמהים ולמעשה גובות מכם מחיר כבד ויקר שאיננו משתלם כלל. המסקנה המתבקשת בשנה זו היא שעל מנת שתוכלו לשוב ולהתקדם, עליכם לדעת ולהבין כי לא הכמות היא אשר קובעת, כי אם האיכות ויהיה עליכם להסיר מעל עצמכם התחייבות כאלה ואחרות שטרם הגיע זמנם. טיפ לשנה טובה יותר: הקלף השנתי שלכם 10 המטות מזמין אתכם לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק בשנה זו אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם במקום העבודה מיותרים ו/או ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל גדי – קלף הכוח: קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל גדי הוא קלף הכוח. הקלף מעיד כי השנה של בני מזל גדי היא שנה חיובית בעבורם. המהות הרוחנית של שנה זו מדברת על היכולת שלכם לשלוט ולמשול ביצירים שלכם. זו היא שנה טובה להתחבר אל כוח, עוצמה, תעוזה, שליטה פנימית וכוח רוחני. התחברות אל המנהיג שקיים בתוככם תאפשר לכם לצעוד לעבר שינוי חיובי הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. כדי להפיק את המיטב משנת תשפ"ה ולהשיג את מבוקשכם,  מזמין אתכם הקלף השנתי להתחבר אל כוחות רכים ועדינים ולהימנע מכוחניות, ביקורתיות ואגרסיביות.. זו שנה טובה למיסוד ולשיתופי פעולה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. היכולת שלכם לדחות סיפוקים ולהיעזר הסבלנות חשובה מאוד והיא זו שתאפשר לכם להימנע מתחושות שליליות. טיפ לשנה טובה יותר: להאמין בניסים…שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל דלי – קלף 9 המטות: הקלף השנתי של בני מזל דלי מזמין אתכם בשנה זו להמשיך בעשייה שבה אתם מצליחים. היכולת להתמודד בהצלחה עם תחושות של חוסר ודאות, יאפשרו לכם להימנע מעצירה ומבזבוז של זמן יקר. התחברות מחודשת אל ביטחון עצמי ואל אמונה ביכולותיכם הם רק חלק מתוך המשימות הרבות שממתינות לכם בשנה זו. בנוסף תשפ"ה מזמנת לכם מבחנים שקשורים בסבלנות ובסובלנות והיכולת שלכם להתגבר על רגשות חשדנות וכעס, תשרת את מטרותיכם בצורה יעילה. המהות של שנה זו היא מקצועית וחוסר תשומת לב יכולה לגרום לכך שהישג שנזקף לזכותכם ילך חלילה לאיבוד לכן הקפידו לחשוב לפני שאתם בוחרים לפעול ולעשות. טיפ לשנה טובה יותר: הימנעו משמירת טינה. טינה ומצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

תשפ"ה מזל דגים – קלף 3 הגביעים: שנת תשפ"ה מאירה פנייה לבני מזל דגים. היכולת להתחבר אל שמחה פנימית וחשיבה חיובית היא זאת שמשפיעה לחיוב על השנה הנוכחית. זו היא שנה טובה למימוש עצמי ולהגשמת שאיפות ומטרות אותן אתם רוצים להגשים. תשפ"ה תתאפיין בחיי חברה מגוונים ונכונותכם להשתטות ולקחת חלק באירועים חברתיים תשפר את הדימוי העצמי שלכם. שמחה מרגשת או אירוע משמעותי שמשנה חיים הופכים את השנה הזו למשמעותית במיוחד. נושא הפרנסה והקרירה יעסיקו אתכם עד מאוד וב"ה ניתן לראות שבשנה זו הכיוון בתחומים אלו חיובי. טיפ לשנה טובה יותר: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

Exit mobile version