כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת ים:נתפסו 500 קילוגרם בשר שאינו ראוי למאכל

השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית בבת-ים במבצע מיוחד לקראת החגים

השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית בבת-ים במבצע מיוחד לקראת החגים: נתפסו 500 קילוגרם בשר שאינו ראוי למאכל

במבצע מיוחד לקראת החגים בוצע בשבוע האחרון ביקורת בחנויות אטליז ברחבי העיר. את המבצע הובילה יחידת השיטור העירוני בת-ים והמחלקה הווטרינרית בשיתוף פעולה של יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות ומחלקת רישוי עסקים של העיר בו בוצע ביקורת ברחבי העיר.

במהלך המבצע המשותף נתפסו והושמדו כ- 500 קילוגרם בשר שאינו ראוי למאכל אדם. הממצאים שנמצאו בביקורת הם בשר שפג תוקפו, בשר ללא רישיון יצרן וללא סימון כנדרש בחוק שמקורו לא ידוע ובשר במצב צבירה שאינו תקין שאופן אחזקתו בוצע בניגוד להנחיות ועלול לסכן את בריאות הסועדים.

ד"ר פרי קורל, מנהלת מחלקה ווטרינרית בעיריית בת-ים אשר הובילה את המבצע בהנחיות והמלצות לתושבים: "בשר ארוז ומתובל ללא תווית שמקורו אינו ידוע לא קונים, אלא אם ארוז ומגיע מוכן ממפעל. ייצור עצמי באטליז ללא רישיון יצרן הינו אסור בהחלט ויש לבדוק היטב את מקור הבשר על פי תווית. נמשיך לבצע אכיפה ולהגיע לכל מקום אשר קיים בו סכנה לבריאות הציבור".

קרדיט צילום: המחלקה הווטרינרית בעיריית בת-ים ויחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן