כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"חיצי הצפון"

כוחות צה״ל ממשיכים בפעולה קרקעית בדרום לבנון

דובר צה״ל:

"חיצי הצפון"

כוחות צה״ל ממשיכים בפעולה קרקעית בדרום לבנון, בניין עיריית בינת ג'בל ששימש מחסה למחבלי חיזבאללה ואמצעי לחימה הותקף, ביממה האחרונה כ-60 מחבלים חוסלו וכ-200 מטרות טרור הותקפו מהאוויר

במהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר, תקפו באופן ממוקד ובשיתוף אוגדה 36, את בניין עיריית בינת ג'בל שבו פעלו מספר מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה. בבניין אוחסנו אמצעי לחימה רבים ששימשו את הארגון. במסגרת התקיפה חוסלו כ-15 מחבלים ששהו בבניין.
ארגון הטרור חיזבאללה מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול מוסדות ממשלתיים ומבנים אזרחיים ומשתמש באוכלוסייה כמגן אנושי לפעולות טרור על מנת לפגוע בחיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.

מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת פיקוד הצפון תקפו כ-200 מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, מחבלים, מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית ותשתיות צבאיות במספר מרחבים.


קרדיט תמונה:צהל

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן