כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אירוע מרגש לזכרם של נרצחי השבעה באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל

אלו התמונות הקולות מהטקס המרגש והנאום המגש של ראש עיריית חולון שי קינן

אירוע מרגש לזכרם של נרצחי השבעה באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל

בעקבות שנה מאתגרת וכואבת, כמוה לא ידעה מדינת ישראל והחברה הישראלית מעולם, מתייחדת הקהילה החולונית עם זכרם של תושבי העיר חולון, שנרצחו בטבח השבעה באוקטובר ונפלו במלחמת חרבות ברזל.

ראש העירייה שי קינן: בסיומה של שנה כואבת ומאתגרת, כולנו חשים בצורך להשתתף, להנציח, להזכיר את הנרצחים בטבח הנורא, בנות ובנים מחולון, צעירים שחייהם תמו בדרך כה אכזרית וכמובן להתייחד עם זכרם של הנופלים במלחמה קשה זו.

לצד העצרת העירונית המכבדת אנו מקיימים פעילויות קהילתיות נוספות, בהן יוכל הציבור החולוני לשתף, להתאבל, להתחבר ולחזק. מי ייתן ושנת תשפ"ה – תהא שנת פידיון השבויים."

אמש(ראשון) התקיימה עצרת הזיכרון העירונית "עטוף בזיכרון"


עצרת הזיכרון העירונית "עטוף בזיכרון", לזכר הנרצחים בטבח השבעה באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל, נערכה במעמד ראש העירייה שי קינן ובהשתתפות המשפחות השכולות. בחלק האמנותי השתתפו ירדנה ארזי, קובי אפללו ואורנה דץ ולהקות השירה והמחול הייצוגיות של חולון. 

אלו התמונות הקולות מהטקס המרגש והנאום המרגש של ראש עיריית חולון שי קינן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן