כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טקס לציון אירועי ה-7 באוקטובר נערך הבוקר במרכז הרפואי וולפסון

הטקס נפתח בדקת דומייה לזכר הנרצחים והנופלים הי"ד, ובמסגרתו סמנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אורי פינשטיין והמנהל האדמיניסטרטיבי יניב פוגל, הדגישו את הזיכרון המשותף והכאב העמוק של משפחות הנרצחים והנופלים, את התקווה לשובם של 101 החטופים והחטופות ואת יכולת העמידה והערבות ההדדית של הציבור בישראל.

טקס לציון אירועי ה-7 באוקטובר נערך הבוקר במרכז הרפואי וולפסון

במרכז הרפואי וולפסון נערך הבוקר טקס זיכרון והנצחה, שנה בדיוק לאחר מתקפת הטרור האכזרית בשבת השחורה, ה-07.10.23.

הטקס נפתח בדקת דומייה לזכר הנרצחים והנופלים הי"ד, ובמסגרתו סמנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אורי פינשטיין והמנהל האדמיניסטרטיבי יניב פוגל,
הדגישו את הזיכרון המשותף והכאב העמוק של משפחות הנרצחים והנופלים, את התקווה לשובם של 101 החטופים והחטופות ואת יכולת העמידה והערבות ההדדית של הציבור בישראל.

ד״ר פינשטיין, סמנכ״ל ביה״ח וולפסון, נשא דברים במהלך הטקס :״התכנסנו כאן כדי לציין את יום הזיכרון לאסון השבעה באוקטובר. לציין ולא לסכם. שכן אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה שהחלה לאחריהם בכל החזיתית טרם הסתיימו. לא עבור 101 החטופים ומשפחותיהם, לא עבור החיילים בסדיר ובמילואים, לא עבור הפצועים ונפגעי הנפש, לא עבור המשפחות השכולות, לא עבור המפונים מהצפון והדרום ולא עבורנו צפויים לנו עוד אתגרים רבים בימים ובשבועות הקרובים – וביחד נוכל להם״.

יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של ביה״ח ציין בדבריו בטקס :״אני בטוח שבכוס הריקה עם ישראל עוד יעסוק שנים רבות. אבל אני בוחר לראות דווקא את הכוס המלאה, את זו שמראה את גדולתו של עם ישראל. הגבורה העילאית של אזרחים וחיילים היתה כה גדולה, ראינו גם את גדולתה של מערכת הבריאות ובתי החולים, את הסיוע הצבאי והאזרחי, את האחדות של לוחמנו ברצועת עזה, את גבורת המילואימניקים, נשותיהם ובני משפחותיהם. בימים אלו של תפילות, אנו חייבים לזכור בכל שנייה ולהתפלל בכל תפילה על 101 אחינו ואחיותנו החטופים והשבויים״.


רב בית החולים שמואל ברקוביץ' חתם את הטקס בקריאת פרקי תהילים לעילוי נשמות הנרצחים והנופלים בשבת השחורה ובתפילה לשובם של החטופים והחטופות אל חיק משפחותיהם במהרה ולסיום המלחמה.

בתום הטקס, מאות רבות של עובדות ועובדי ביה"ח מכל מקצועות הרפואה ותומכי הרפואה שרו ביחד את שירת התקווה.

קרדיט: המרכז הרפואי וולפסון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן