Site icon גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

אם התצפיתנית החטופה קוראת להצטרף לשמירת השבת: ״אגם מסרבת לבשל בשבי״

מירב ברגר-קרדיט:צעירים הציונות הדתית

אם התצפיתנית החטופה קוראת להצטרף לשמירת השבת: ״אגם מסרבת לבשל בשבי״

מירב ברגר, אמה של התצפיתנית אגם ברגר שחטופה בעזה, ביקשה להשתתף במיזם של צעירי הציונות הדתית שמקיימים שמירת שבת ארצית למען השבת החטופים בשבת חול המועד סוכות: ״אגם לא מפירה את הברית של שמירת השבת גם בתנאי הגיהנום האלו״

מרב ברגר, אמה של התצפיתנית אגם ברגר שנמצאת בשבי החמאס כבר למעלה משנה, קראה הערב (רביעי) להצטרף למיזם שמירת שבת ארצי שמקיימים צעירי מפלגת הציונות הדתית בשבת חול המועד סוכות לציון שנה למלחמה ובתפילה להשבת החטופים.

ברגר סיפרה כי ״השומר מסך של הפלאפון של אגם זה ״דרך אמונה בחרתי״״, וציינה כי למשפחה ישנן עדויות מחטופות ששבו, והיו עם אגם בשבי, שמספרות שאגם מסרבת לבשל לשובים שלה בשבת כי היא לא מדליקה אש בשבת.

״אגם שומרת את השבת בשביה״, המשיכה מירב, ״יש לה ברית עם בורא עולם, אות היא לעולם, והיא לא מפירה אותה גם בתנאי הגיהנום האלו״.


היא קראה: ״אני רוצה לקרוא לכל עם ישראל להצטרף למיזם של שמירת שבת להשבת החטופים בחול המועד סוכות, ולהאיר להם את הדרך הביתה בעוד מצווה, ובחיבור לרצון הבורא״.

ביוזמת צעירי מפלגת הציונות הדתית, שבת חול המועד סוכות תהיה שבת המוקדשת למען השבת החטופים, זאת במלאת שנה לטבח. כחלק מהתוכנית של השבת יתקיימו ערבי הפרשת חלה למען החטופים, הדלקת נרות משותפת, ושמירת שבת ארצית.

קרדיט:צעירי הציונות הדתית

Exit mobile version