כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת-ים מציינת שנה לאירועי השבעה באוקטובר ולמלחמה:  התקיים טקס אבן פינה לאנדרטת זיכרון שתוקם בטיילת בת-ים לזכר נרצחי ה- 7.10

במלאת שנה למלחמה ולאירועי הטבח בשבעה באוקטובר, עיריית בת-ים מקיימת אירועים שונים ברחבי העיר בכדי לחלוק כבוד למשפחות השכולות ולציין את זכר הנרצחים והנופלים באירועי זיכרון

במלאת שנה למלחמה ולאירועי הטבח בשבעה באוקטובר, עיריית בת-ים מקיימת אירועים שונים ברחבי העיר בכדי לחלוק כבוד למשפחות השכולות ולציין את זכר הנרצחים והנופלים באירועי זיכרון.

בין אירועי הזיכרון קיימה עיריית בת-ים הנחת אבן פינה לאנדרטת זיכרון שתוקם בכיכר ״העיגול״ בטיילת בת-ים לזכר נרצחי ה-7.10. הטקס התקיים אמש, יום ב׳, במעמד ראש העיר צביקה ברוט, הנהלת העיר, חברי מועצת העיר, רבני העיר, משפחות שכולות ותושבי העיר.

הטקס הועבר בהנחייתו של תושב העיר אבי אזולאי, והזמרים שי גבסו וסהר טוויטו. קרא קדיש יתום, ניסים ארביב, אביו של אופק ארביב הי״ד שנפל בקרב  ב- 7/10. בנוסף, התקיימה אמירת מזמור תהילים משותפת וקרא תפילת אל מלא רחמים, החזן הצבאי רב סמל מתקדם, ליאור חיון.

צביקה ברוט, ראש העיר נאם: ״כבר שנים עשר חודשים שקול דמי אחינו זועק אלינו מן האדמה.

מאדמות כפר עזה ובארי, מקרית שמונה ושלומי השוממות וגם ממנהרות החמאס. המלחמה הזו אינה על אדמה או שטחים. המלחמה הזו היא על ערכים: מצד אחד אויבינו, איראן ושלוחותיה, שמקדשים את המוות, ואת השנאה. ומנגד הערכים שלנו: קידוש החיים, הבחירה החופשית והאמונה בצדקת הדרך. כדי להיות ראויים לקרבן הקשה כל כך של הנופלות והנופלים, אנחנו חייבים להפסיק לדבר על אחדות – ופשוט לייצר אותה.


חברות וחברים יקרים, בעירנו בת-ים יש 23 משפחות שאיבדו את היקר מכל מאז תחילת המלחמה. אחד מתושבינו נמצא עדיין במנהרות החמאס. אנו מניחים היום את אבן הפינה לאנדרטה שתעמוד כאן, במקום הזה, כבר בשנה הבאה כדי להנציח לא רק את הכאב והשבר – אלא גם את תעצומות הנפש. המלחמה הנוכחית אינה מסתיימת בקרוב. האתגרים עוד רבים. אבל אם יש דבר שלמדנו בשנה האחרונה, הוא שמתוך הכאב העצום – יש לנו יכולת לצמוח מחדש כעם. ביום הזה הלב שלנו אולי עדיין שבור, אבל הרוח שלנו איתנה – והיא תנצח״.

לאחר הטקס התקיים מופע ״פתח לבך״ בהיכל התרבות בת-ים, מופע מיוחד עם דוד דאור ואברי גלעד לחיזוק הרוח הישראלית.

בכניסה למופע הוקם מיצג אומנותי לאור הזדהות עם החטופים שעדיין נמצאים בעזה. המיצג ממחיש את התחושות והרגשות של כולנו מהשבעה באוקטובר. רקדניות אומנותיות אשר נמצאות בתוך שקים צהובים מדמות את הקושי לנשום, את הסבל ואת הנסיון לפרוץ החוצה ללא הצלחה.


במופע "פתח לבך" שולבו מונולוגים מעוררים עם תובנות על החיים בצל המלחמה, לצד שירים שפורטים על המיתרים הכי פנימיים של כולנו: פתח לבך, תמיד יחכו לך, שיר למעלות, שער הרחמים, והיא שעמדה, שמור על העולם, אבינו מלכנו וכנפי רוח.

לפרטים נוספים וכל אירועי הזיכרון בעיר לחצו כאן

קרדיט צילום: עיריית בת-ים, שלום אלזם

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

לקבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן