כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פעוט נזקק לטיפול רפואי בבית חולים בעקבות חשש להרעלת ניקוטין

החשיפה ארעה בגן משחקים לסיגריה אלקטרונית בצורת צעצוע

במשרד הבריאות התקבל דיווח על פעוט שנזקק לטיפול רפואי בבית חולים בעקבות חשש להרעלת ניקוטין, זאת לאחר שנחשף בגן משחקים לסיגריה אלקטרונית בצורת צעצוע

משרד הבריאות מדגיש כי סיגריות אלקטרוניות מסוכנות לבריאות הציבור ועל כן, יש להימנע מהשימוש בהם ולהרחיק אותם מהישג ידם של פעוטות ותינוקות

במשרד הבריאות התקבל השבוע דיווח על פעוט שנזקק לטיפול רפואי בבית חולים בעקבות חשש להרעלת ניקוטין, זאת לאחר שנחשף בגן משחקים לסיגריה אלקטרונית בצורת צעצוע. הילד קיבל טיפול רפואי במיון בית החולים ושוחרר במצב טוב.

חשוב להדגיש שללא קשר לצורתו התמימה של מוצר זה או אחר – סיגריות אלקטרוניות מכילות ניקוטין – חומר ממכר ומסוכן, ולעיתים גם עירוב של חומרים נוספים, לרבות סמים פסיכואקטיביים. על כן, יש להימנע מהשימוש בהם ולהרחיק אותם מהישג ידם של פעוטות ותינוקות.

ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש חטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות "השוק של סיגריות אלקטרוניות הולך ונהיה מתוחכם עם יותר ויותר מוצרים שלא נראים אפילו כמו סיגריה אבל הם מסוכנים ויכולים להרוג״.


מצורפת תמונה של המוצר אליו נחשף הפעוט.

קרדיט:משרד הבריאות

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן