כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פיגוע טרור בחדרה

6 פצועים במצב אנוש, קשה ובינוני בפיגוע דקירה במספר זירות

פיגוע טרור בחדרה

6 פצועים במצב אנוש, קשה ובינוני בפיגוע דקירה במספר זירות בחדרה

היום, בשעה 11:25 התקבלו דיווחים במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על 6 פצועים מפיגוע דקירה במספר זירות בחדרה. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א רכובים על אופנועים, אשר סרקו את הזירות, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים הלל יפה, בהם:

1 אנוש, 1 קשה ו-4 בינוני, כולם גברים כבני 50 עד 70 הסובלים מפצעי דקירה

חובש רפואת חירום במד"א ויקי קלי מיחידת האופנועים של מד"א:
"מדובר על אירוע מורכב שמתפרש על מספר זירות, יצאנו בכוחות מד"א גדולים מאוד וסרקנו את הזירות בהן דווח למוקד מד"א על נפגעים וטיפלנו במספר פצועים במצבי פציעה שונים, חלקם במצב קשה. תוך כדי הטיפול הרפואי התברר לנו שהמחבל עדיין לא נוטרל ונמצא בסמוך אלינו. למרות הסכנה ידענו שאנחנו צריכים להעניק טיפול רפואי לפצועים , טיפלנו בהם והחלנו לפנות אותם במהירות לבית החולים הלל יפה".


פראמדיקית מד"א שקד חג'ג' סיפרה:
"האירוע היה מורכב, הבנו שמדובר במספר זירות והוזנקנו לאחת הזירות בה היה פצוע קשה עם פציעות דקירה באזורים נרחבים בגופו והוא סבל מחבלה רב מערכתית. הוא היה מעורפל הכרה כשהגענו אליו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו לבית החולים, לאחר מכן חזרנו לזירה כדי להמשיך לטפל בעוד פצועים".

יפים שאולוב, פראמדיק מד"א ומנהל תחנת מד"א חדרה:
"הגענו בין הראשונים לזירה אחת מתוך כמה זירות, איתרנו 2 פצועים מדקירות, אחד היה במצב קשה ואחד במצב בינוני, הענקנו להם במהירות טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים".

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן