גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

פעילויות עם הילדים לסוכות

החום המעיק נגמר, ולמרות שרק יצאנו מהחופש הגדול והמעייף עם הילדים, נדמה שבתקופה הזאת אנחנו רוצים להתייחד עם המשפחה ולחבק את הילדים יותר. וגם אם קשה לפעמים, אל תשכחו שזהו החופש האחרון בהחלט עד חנוכה, ככה שתיהנו מהמשפחתיות לפני שחוזרים לשגרה ארוכה. זה הזמן לצאת לטייל יחד, להתאוורר ולאסוף חוויות משותפות. מועדים לשמחה לקטנים ולגדולים.

פסטיבל ראשון לציון (צילום: אילן בשור)

פסטיבל המוזיקה הגדול והוותיק בישראל יוצא לדרך בסימן קלאסיקות ישראליות.

תוכן האירוע: הפרויקט של עידן רייכל, שרית חדד, יהודה פוליקר, תיסלם, יהורם גאון, בעז שרעבי, דני סנדרסון, שלום חנוך, גלי עטרי, ישי ריבו, מוש בן ארי, שלומי שבן, מירי מסיקה, ריקי גל ומזי כהן. הפסטיבל שחרט על דגלו את שמירת המורשת המוזיקלית, יארח בשנתו ה-36 אומנים שמהווים אבני היסוד של המוזיקה לדורותיה, להם שמור מקום של כבוד בהיכל התהילה של התרבות הישראלית. מבין המופעים והשילובים הייחודים יציין השנה הפסטיבל 60 שנות יצירה לבעז שרעבי בהפקת מקור חד פעמית עם אורחים. מבין ההפקות שיופיעו בחינם ברחבי העיר בראשון לציון: בגן המושבה יופיעו עדן בן זקן, אליעד נחום, ענבל ביבי ואודיה. ברחבת בניין העירייה: טיפקס, זהבה בן, מופע במלאת 20 שנה למותה של נעמי שמר, בהשתתפות אריאל הורוביץ ובנות שמר רוני דלומי ואסף אמדורסקי. עוד בפסטיבל: מתחם פסטיבל "קוליבירה", השורה הראשונה של השפים בישראל: אבי ביטון, גיא גמזו, תומר אגאי, אביב משה, עומר מילר ותמרה אהרוני יגישו במתחם שיבנה במיוחד לפסטיבל וידמה מבשלת בירה, מנות שף במחירים שווים לכל כיס לצד בירות ממבשלות מיוחדות.

19.10-22.10 חול המועד סוכות אמפי לייב פארק והיכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון. מחיר: גן המושבה ורחבת העירייה חינם, לייב פארק והיכל תרבות ראשון לציון החל מ-159 ₪.


אושפיזין מוזיקלי באשדוד (צילום – שרון רביבו)

פסטיבל אושפיזין מוזיקלי ממשיך את המסורת זו השנה התשיעית, עם שמונה ימים של אושפיזין מוזיקלי במסגרתו יארח רשימת אמנים עשירה במגוון שיתופי פעולה, חיבורים ושותפויות בימתיות. בין המשתתפים השנה: אודיה, אודיה קורן, גלית גיאת, דורית ראובני, דוד קריבושי, החברים של נאשה, הגבעטרון, חיים משה, חנן יובל, ירדנה ארזי, להקת "סקסטה", משה דץ, שרי, שימי תבורי. עוד בפסטיבל השנה: מופע פלמנקו עם 14 אמנים, רקדניות ומוזיקאים, דורון רפאלי ודניאל וייס, שני יוצרים מוכשרים במופע מרגש מירושלים ועד בארי, אסף אשתר בחגיגת זמר סוחפת עם סיפורים מאחורי השירים ומופע פיוטים ומזמורים מרגשים ומוכרים בנוסח יהדות איזמיר. 19.10 – 22.10 אשדוד.

הג׳ונגל של מני ממטרה (צילום- ניר עמוס)

מני ממטרה כוכב הילדים והתופעה המצחיקה לכל המשפחה מגיע בסוכות לחי כיף בראשון לציון. כרטיס הכל כלול לסיור בגן, למופעים ולכלל האטרקציות. למעלה מ 500 בעלי חיים בסיור בין השבילים המטופחים בגן. פינות צל ומתחמי צילום הפעלות. כל יום החל מה 17/10 ועד ה 26/10. שעות פתיחה 09:00 ועד 18:30. שישי וערבי חג עד 15:00. מחיר: 89 ש"ח. תושב ראשון: 64 ₪, ומבצעים בועדי עובדים.

קרקס פלורנטין (צילום – דפנה קפלן)

מופע Candy Circus, מופע לכל המשפחה המפגיש את עולם הקרקס עם עולם הממתקים, בהשתתפות אומני קרקס מרחבי העולם. מופע Candy Circus עם חוויית צפייה של 360°, קטעי קרקס מהפנטים, דמויות ססגוניות, תפאורת תלת מימד מושקעת ותלבושות מרהיבות. חוויית קרקס מתוקה במיוחד עם אומנים מהעולם. עולם הקרקס ממשיך גם מחוץ למופע, עם מתנפחי אקסטרים, מתחמי ישיבה מוצלים, דוכני מזון וממתקים. בדשא גם מחכים לכם סדנאות קרקס עם מדריכים מנוסים שיעבירו סדנאות כמו: טרפז מעופף, חץ וקשת, בועות סבון, הליכה על חבל, פס אקרובטי, הליכה על קביים, ג'אגלינג ועוד הפתעות. את ההפנינג פותח מופע טרפז מעופף של משפחת "flying herniqez" זוכי מדליית זהב בפסטיבל ז'ירונה שבקטלוניה ספרד.

אורך המופע 60 דקות ללא הפסקה. חוויית צפייה של 360 מעלות. מחיר כרטיס: החל מ- 79 ₪, הנחות והטבות דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות וכרטיסי אשראי.

תאריכים: 18.10.24 – 25.10.24. כתובת: המפלסים 23, קרית אריה, פתח תקווה.  

נאות קדומים

באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים על יד העיר מודיעין, חבויה פנינת טבע מיוחדת – נאות קדומים. אתם מוזמנים למסע קדום אל ארץ התנ"ך המשתרע על פני 2500 דונם באזור יער בן שמן שבו נשתלו צמחי ארץ ישראל העתיקה, נחפרו ושוחזרו מתקנים חקלאיים קדומים. כרמי הגפן והזית, בריכות המים, בעלי החיים והנופים המרהיבים – הופכים את הביקור בשמורה לחוויה תנכית שהיא אטרקציה לכל המשפחה.

מה מצפה לכם בסוכות? לאורך שני מסלולי הליכה נוחים לבחירתכם המותאמים לעגלות תמצאו מגוון פעילויות לכל המשפחה: שני מסלולי טיול נוחים, פעילויות לילדים בסוכות, תערוכת סוכות ייחודית, ג'ימבורי לקטנטנים, הצגה מקורית, מופעים מוזיקליים, מתחם יצירה מהטבע, תחנות מודרכות בנושאי החג, פעילות ניווט ועוד מגוון פעילויות:

עצות מעצים – תחת עצי הזית המאירים, שומעים על יכולת הזית לשמור על המשך הדורות הבאים, ליד ענפי עץ השקמה החסונים שומעים על דרכו של העץ להשתקם ולפרוץ לגבהים, מצמח הקנה הגדל ליד מקווי מים ונחלים לומדים על גמישות והתגברות על קשיים.

שביל התקווה – על חלוקי נחל כותבים מילים שעושות טוב על הלב ומשבצים את אבני הדרך בשביל התקווה שבשמורה.

החיטה צומחת שוב – כמו יושבי הארץ הקדומה, חורשים את השדה וטומנים באדמה זרעים של חיטה בליווי ברכה לשנת שפע וצמיחה.

בנה סוכתך – מתחם בו כל ילד וילדה יכולים עם קצת עזרה להרים סכך ולבנות לבד סוכה.

סוכות של צמיחה – בתערוכת הסוכות הגדולה בעולם יש יותר מ20- סוכות מגוונות, סוכה מעל 20 אמה, סוכה על גבי סוכה ואפילו סוכה עגולה. בין הסוכות מגלים צלילים וקולות מרגיעים: ציוץ ציפורים, טפטוף של גשם ראשון, מנגינת הרוח, תפילה לשנה החדשה ועוד…

ימים א' – ג', 20-22.10.2024, י"ח – כ תשרי תשפ"ה

9:30-17:00 (כניסה אחרונה ב- 15:00)

מיקי מוכתר בעזריאלי (צילום יח"צ)

בחג הסוכות הזה הגג של קניון עזריאלי בתל אביב יהפוך לפארק "מיקי בארץ הכפתורים" – מתחם אטרקציות מרהיבות שכולן מיקי וכולל מופע מרכזי וחגיגי בכיכובה. "מיקי בארץ הכפתורים" – פארק חוויתי עם פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה הכולל מתנפחי ענק, פארק חבלים, לוגו בוקס, עמדת טיקטוק וצילום, מתחמי יצירת קישוטי סוכה, ספינת פיראטים וכמובן מופע מרכזי מצחיק ומרגש של מיקי. שעות פעילות: 17.10-23.10 עלות כרטיס – 109 ₪. הנחות והטבות בוועדים ומועדוני האשראי.


חול המועד במוז"א (צילום – יובל אליאס)

מוז"א, מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב מציע בחול המועד סוכות (22-20 באוקטובר 2024) פעילות לכל המשפחה המשלבת מופע מוזיקלי וסיור משחקי בבוסתן המוזיאון. במהלך הסיור נתחקה אחר שבעת המינים, נשוטט בין העצים והצמחים, נענה על חידות ונגלה מדוע וכיצד הפכו לסמלים מרכזיים בתרבות הארצישראלית.  פעילות המשולבת מתקיימת בכל יום בשעות 10:30 ו-12:00. לאחר הפעילות המשתתפים מוזמנים להמשיך ולבקר בכל תערוכות המוזיאון.

20.10.24, יום ראשון: "איך שיר נולד" עם המוזיקאי מיכאל נשרי. במופע "איך שיר נולד" יזמין המוזיקאי מיכאל נשרי את המשתתפים לחוויה מוזיקלית ייחודית. במהלך המופע, הקהל יכיר כלי נגינה מיוחדים, יתנסה ביצירת קצב, יעבור חימום קולי וישתתף בשירה משותפת. השיא יהיה יצירת שיר ייחודי שיוקלט במקום, כמו באולפן הקלטות אמיתי. המשתתפים יוכלו לשלוח את השיר המוקלט לחבריהם ומשפחתם, כמזכרת מיוחדת מהחוויה.

21.10.24, יום שני: "דּוֹ רֶה מָה" עם המוזיקאי חגי רז. במופע "דּוֹ רֶה מָה", המוזיקאי והיוצר חגי רז ייקח את הקהל למסע מוזיקלי מרתק סביב העולם. המופע ישלב שירה ונגינה במגוון כלים ייחודיים ומפתיעים. המשתתפים יחשפו לצלילים מרתקים של כלים כמו הדיג'רידו האוסטרלי, השופר התימני והבנג'ו האמריקאי. בנוסף, יתנסו המשתתפים בכלים נוספים כמו חליל צד, מנדולינה ומפוחית, במסע מוזיקלי שמשלב תרבויות ומסורות מוזיקליות מרחבי העולם.

22.10.24, יום שלישי: "קֶצב הַלב" עם המוזיקאי אבנר קדמי. המוזיקאי והמתופף אבנר קדמי יוביל מפגש קצבי ושמח שיגרום לכולם לזוז. המשתתפים יחוו חוויה מוזיקלית סוחפת הכוללת תיפוף גוף, למידת מקצבים מגוונים והיכרות עם מבחר רחב של כלי הקשה. המופע ישלב נגינה ותנועה, ויעודד את הקהל להשתתף באופן פעיל ביצירת מוזיקה קצבית ומהנה.

המופעים נערכים בשיתוף עמותת "תו המשווה" הפועלת להנגשת תרבות לאנשים החיים עם מוגבלות ולקידום מודעות לשונות בחברה הישראלית. העמותה מקדמת פרויקטים אמנותיים המדגישים הכללה ושוויון, תוך שימוש במוזיקה ובאמנות כמקום מפגש שבו כל אחד ייחודי וגם שווה.

מחיר כרטיס לילד: 50 ₪. מבוגר במחיר כרטיס כניסה למוזיאון. הפעילות מומלצת לגילאי 5 ומעלה. כתובת: מוז"א, מוזיאון ארץ־ישראל, תל־אביב. רח' חיים לבנון 2, רמת אביב, תל אביב.


חגי תשרי בתיאטרון המדיטק (צילום – כפיר בולוטין)

מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק יעלו במהלך חופשת חגי תשריבפסטיבל הצגות מיוחד שיתקיים בין 5 ל-26 באוקטובר. במסגרת הפסטיבל יעלו מיטב הצגות האיכות של תיאטרון המדיטק, הכוללות את ההפקות החדשות והמוצלחות של העונה האחרונה, לצד הצגות הדגל זוכות הפרסים שהפכו עם השנים לקלאסיקות אהובות: האריה שבפנים, בת הים הקטנה, לא קל להיות גיבור על, אלופת בצלות ואלופת שום, אח מפח ועוד. מחיר כרטיס להצגה 55-75 ₪ (הנחות למנויים וועדים). אתר תיאטרון המדיטק

לקפוץ גבוה

קיפצובה (צילום – מיכה בריקמן)

פארק קיפצובה, פארק שעשועים וחוויות המתאים לבילוי משפחתי, ומיועד לגילאי שנה עד 14. הפארק, המשתרע על כ- 12 דונם, ממוקם באזור הרי ירושלים היפיפיים המעצימים את החוויה הודות לנופים הירוקים והאוויר הצלול. בפארק מגוון רחב של מתקנים ומתחמים ממוזגים, שולחנות פיקניק ואזורי ישיבה מסודרים לנוחיותם של ההורים בזמן שהילדים נהנים ומשחקים. בין מתקני הפרק תוכלו לנהות מרכבות הרים משפחתיות, סירה בסערה, מתחם נינג'ה, קרוסלת פיראטים, מתחם תותחים, מיני גלגל ענק, מתנפחי ענק, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים אינטראקטיבית, רחפות, מגוון קרוסלות ועוד. לאחרונה שטח הפארק גדל בכ- 1000 מ"ר ונוספו 3 מתקנים חדשים: רכבת הרים שלישית במספר, גבוהה יותר, מהירה ומלהיבה יותר. שיירת מכוניות מיוחדת לקטנטנים ובה 15 מכוניות צבעוניות ומשמחות הנוסעות על מסילה מיוחדת עם עליות וירידות מלהיבות. קרוסלת מכוניות קופצות שנותנות תחושה אמיתית של נסיעה קפיצית. המתקן ממוקם בגלריה של הפארק ובמהלך הנהיגה אפשר ליהנות מהנוף המקסים המקיף את הפארק.

שעות פתיחה בסוכות :ערב חג 10:00-17:00. חג, שבת חוה"מ 10:00-18:00. שישי חוה"מ, איסרו חג 10:00-17:00. חוה"מ 10:00-19:00.

חייבים סיום מתוק (צילום- טל סיון ציפורין)

ואם אתם כבר בקיפצובה, אז תקפצובה שלוש דקות ברגל לגליתא, המקום הכי מתוק בהרי ירושלים. בקיבוץ צובה, בין ציוצי הציפורים וטרסות הכרמים, תוכלו לגלות את סודותיו המתוקים של השוקולד. חוות השוקולד של גליתא מציעה למבקרים חוויה מהנה ומגבשת שבה אפשר להתענג על שוקולד איכותי, להתחבר אל חדוות המשחק, להשתחרר מהשגרה וליהנות. בחווה מגוון סדנאות שוקולד למבוגרים ולילדים, בר פרלינים, בית קפה עם מאפים מקונדיטוריית הבית, שמגיש גם כריכים מצוינים, פיצות וקינוחים, גלידה ביתית וחנות מזכרות שוקולד מתוקות.

שעות פתיחה בסוכות: חול המועד 17:00 -10:00 סדנא אחרונה ב- 16:00, ערבי חג 16:00 – 10:00 סדנא אחרונה ב- 15:00. חג – סגור (כשר).

יום אחד לקניון

כשהיינו ילדים, בכל חופשת חגים אמא הבטיחה לנו שיהיה בחופש יום אחד לקניון. וספרנו את הימים עד שהיום הזה הגיע. לא שהיינו קניינים גדולים, כן? אכלנו פיצה, שיחקנו במכונות והיינו בעננים.

קניון עזריאלי ראשונים מזמין את הילדים וגם את ההורים ליהנות מחוויית סוכות עם פעילויות ללא תשלום. בקומה 2, ברחבת האירועים ליד שילב, יתקיימו שלל פעילויות לקהל הרחב בימים א'-ג' |  20-22.10 | 12:00-18:00.

מה יחכה לכם שם? עמדת צילום חגיגית, מתחם :DIY, הכנת אהילים לתלייה בסוכה, הכנת פעמוני רוח, מתחם מתוק: הכנת מובייל מתוק, עמדת ביוטי: ציורי פנים לילדים. הפיצה עליכם.

"סוכותפסט"בבירבזאר (צילום- אבנית סטרולוב)

מבשלת בירבאזאר ועמותת תיירות חבל מודיעין יצרו בחול המועד סוכות את אירועי סוכותפסט, עם מגוון אירועים לכל המשפחה בשעות היום, וחגיגת בירה למבוגרים בשעות הערב.

פמיליפסט: בין השעות 11:00-16:00 יתקיימו פעילויות פמיליפסט, עם מגוון סדנאות מיוחדות לכל המשפחה הכוללות סדנת יצירה מפקקי בירה וחומרים בשימוש חוזר, סדנת פצצות אמבטיה, סדנת יצירה תלת מימדית, סדנת תיפוף וקצב ועוד. לצד הסדנאות יתקיימו גם מופעים כמו מופע מוזיקת עולם עם כלים יוצאי דופן, שירים אהובים מכל הזמנים וניגונים עתיקים,מופע "עםישראלחי"שהוא מופע מחווה ציוני לחלוצים של העבר ולחלוצים של העתיד, ומופע "שירים שכולם אוהבים". בכל הימים יתקיימו סיורים במבשלה ובמפעל הצורפים ויוצבו דוכני מזון ופודטראקים מגוונים.

20-22.10 במתחם בירבזאר בכפר דניאל. מחיר: פמיליפסט: 30 ₪ לילד (מגיל 4), 15 ₪ למבוגר, 100 ₪ למשפחה (עד 3 ילדים). כרטיסים מסובסדים ע"י עמותת תיירות חבל מודיעין. לפרטים והרשמה לחצו כאן

סוכות בספארי (צילום – יח"צ)

חול המועד סוכות בספארי בסימן הכרת העולם החושי של בעלי החיים. בואו לחוות ולגלות כיצד נראה, נשמע מריח ומרגיש עולמם של בעלי חיים שונים, הצטרפו לסיורים מרתקים בנושא תקשורת וחושים בעולם החי, לצפייה בהאכלות מודרכות ולביקור בבית החולים לחיות בר. ברחבי גן החיות יופעלו תחנות הדרכה משחקיות בהן נגלה כיצד בעלי החיים פועלים ובאילו חושים הם משתמשים. התחנות יפעלו בין התאריכים 17-24.10 בשעות 10:00 עד 18:00, לא כולל יום שישי 18.10 וערב חג 23.10 . תחנת "אף אחד יודע" ריחות מגלמים בתוכם ידע שאינו מוסבר במילים. הם מעלים בנו רגשות וזיכרונות, אנחנו מחפשים אותם ונמנעים בהם כל חיינו. אצל בעלי החיים, ריחות הם כל זאת ועוד. התחנה תפעל ליד חצר הפילים. תחנת "מה נשמע?" האם יש קשר בין גודל האוזניים ליכולת השמיעה? בואו נגלה כיצד בעלי חיים מתמצאים בסביבתם בעזרת חוש השמיעה בלבד. התחנה תפעל מול גן המשחקים, בין מתחם אדם וחיה לחצר הפילים האסיאניים תחנת "איך המרגש?" האם תצליחו לעבור את כל המסלול מבלי לראות כלל? ננסה לעבור דרך מסלול החישה בעזרת חוש המישוש בלבד. נגלה אלו בעלי חיים נעזרים בחוש המישוש כדי לחוש את סביבתם ואיך הם עושים זאת. התחנה תפעל ליד חצר הדובים. ההאכלה היא חלק משגרת יומם של בעלי החיים, ומלבד תזונה היא מספקת להם עיסוק ועניין. תוכלו לראות כיצד פועל השעון הביולוגי אצל בעלי החיים, ואיך לקראת השעה היעודה הם ממתינים לסעודה. הצטרפו לסיורים קצרים ברחבי גן החיות. הסיורים יתקיימו בין התאריכים 17-24.10 בשעות 10:00 עד 18:00.  ביום שישי 18.10 וערב חג 23.10 יתקיים רק סיור האכלות בשעות 10:00-15:00 .


עוברים למצב טבע

בחג סוכות הציבור מוזמן להגיע לטבע, לנשום את אוויר הסתיו הצלול ולקחת חלק בפעילויות שונות ומגוונת בגנים הלאומיים. הטבע משמש עבור כולנו מקום המאפשר לנשום ולהירגע בצל המציאות המתוחה. בזמן שהטבע עובר לעונת הסתיו, הרשות מזמינה את הציבור לעבור למצב טבע – ולנצל את החג כדי לצאת לטייל, לנשום את אוויר הסתיו הצלול, להירגע ולהתחבר מחדש לארץ ולמורשת. עדכונים לגבי הפעילויות יינתנו באופן שותף באתר רשות הטבע והגנים. בנוסף, בכלל אתרי הרשות תעמוד לרווחת הציבור סוכה כשרה וכן יופעלו תחנות מידע בנקודות טיול ברחבי הארץ, רשימת הנקודות המלאה נמצאת באתר רשות הטבע והגנים. 

מה בתוכנית?

נושמים תרבות: פעילויות "נושמים תרבות" של רשות הטבע והגנים ומפעל הפייס יערכו השנה בפעם החמישית בגנים הלאומיים ציפורי, בית שערים, מגידו, קיסריה, מגדל צדק, בית גוברין וממשית. במסגרת המיזם, המבקרים בגנים הלאומיים יוכלו להנות ממגוון פעילויות חווייתיות, הכוללות מופעי רחוב, סדנאות יצירה, פסלי אדם, מופעי להטוטנות, בית ספר לגלדיאטורים ועוד. הפעילויות יתקיימו גם במהלך היום ובנקודות נבחרות במהלך הלילה.

עוברים למצב טבע ויוצאים בחג לטייל בגנים הלאומיים ואתרי המורשת:

בגן הלאומי בית גוברין, תוכלו ליהנות ברדת החשכה מיצירת האמנות "טהירו" המוצגת במערת הפעמון. בגן הלאומי כוכב הירדן, תוכלו לצאת לסיור מודרך ולגלות את כל הסודות של מבצר "כוכב הרוחות", ליהנות מסרט על חומות המבצר שמגולל את סיפורו, להציץ מבעד לטלסקופ וליהנות מסדנה של צביעת מנדלות. בגן הלאומי בית שאן, אתם מוזמנים לחזות בחיזיון אור-קולי יחיד מסוגו בעולם ובו אמצעים וירטואליים אשר יגרמו לכם לחוש שאתם נמצאים בבית שאן העתיקה. בשמורת הטבע עין אפק, תוכלו לצאת לסיור מודרך, אשר יתחיל בתצפית מגג טחנת הקמח הצלבנית, שממנה נראה כיצד השמורה מתמודדת עם אתגרי העיור המקיפים אותה ולסיים בסדנאות יצירה לילדים. בגנים הלאומיים קיסריה ועבדת תוכלו לקחת חלק בסיורי עששיות ולראות את הגנים המוכרים באור חדש לגמרי. בגן לאומי אפולוניה, תוכלו לנשום את אוויר הים הצח ולפתור יחד עם המשפחה את כתב החידה בעקבות מטמון המטבעות האבוד של אפולוניה. באתר השומרוני הטוב, תוכלו לבקר במוזיאון הפסיפס הייחודי, ולהשתתף בסדנאות יצירה ייחודיות לילדים. בפארק הרודיון, תוכלו לבקר באחד מפלאי האדריכלות של העולם הקדום ולהשתתף בסיורים מומחזים ומפגש עם דמויות מהעבר.בשמורת הטבע עינות צוקים, תוכלו להיכנס למרכז המבקרים החדש המציג את סיפורה של השמורה הייחודית ולשכשך במי המדבר הצלולים. למטיילים האמיצים, כדי להגיע לגן לאומי מצדה ולהשתתף באתגר מצדה – מסלול ייחודי הלוקח אתכם מחוץ לחומות העיר המפורסמת ונותן לכם נקודת מבט שמעטים זכו לראותה בעבר! חבשו קסדה, היקשרו וצאו למסע אתגרי! משכימי קום מוזמנים אף להגיע לאתר מוקדם ולצפות בזריחה. למי שיבחרו ללון תחת כיפת השמים באחד מחניוני הלילה שמפעילה הרשות, תחכה לכם לינה וחוויה ייחודית של מיליון כוכבים בנקודות הקמפינג הכי יפות באץ. 

לרשימת הפעילויות המלאה לחצו כאן

חדש בבת ים (צילום – איתן וקסמן)

אי אפשר לסגור כתבה כזאת בלי לדאוג לקיבה של הקטנטנים שלנו, ומה חגיגי יותר, עבור ילד, מהמבורגר? שמחנו לראות שרשת בורגר סטיישן, רשת המבורגרים פרימיום כשרה, פתחה סניף בבת ים, ולכבוד חג סוכות החליטה להרים את המורל הלאומי ומציעה תפריט טעים במיוחד לחג. ההמבורגרים של בורגר סטיישן עשויים מבשר בקר משובח שנטחן מדי יום בכל סניף. בעלי הרשת, שלומי גדות ואנדריי בוברוב, יצרו תפריט מעורר תיאבון לחג, שבו יצירות קולינריות יוצאות דופן. "רצינו להציע, באמצעות התפריט המיוחד שלנו לחג," אמר שלומי גדות, מבעלי הרשת, "קצת הרגשה טובה לעם ישראל, שעובר מלחמה קשה ומתישה. ועם מבחר כזה של מנות – אין לי ספק שהישיבה בסוכה תהפוך להרבה יותר נעימה, ובמיוחד טעימה".

התפריט לסוכות כולל: מנת ניו יורק צ'יפס – מנת צ'יפס ושתי פרוסות גבינה טבעונית עם תוספת אסדאדו מפורק 130 גרם, 55 ₪, מנת מיני צ'וריסוס – 4 נקניקיות , 2 מוגש על מצע כרוב אדום ולבן טריים ורטבים לבחירה, 35 ₪, ואילו מנת ליסבון מציעה אסאדו מעושן, גבינה טבעונית רוקט, בצל מקורמל ורוטב שום, 68 ₪, ועוד הפתעות. תפריט הספיישלים הזה מוגש לצד תפריט ההמבורגרים המפורסם שלה, הכולל המבורגר קלאסי, המבורגר ספייסי חריף, צ'יזבורגר כשר, המבורגר "סמאש סטיישן" (שתי קציצות על הפלאנצ'ה, גבינה טבעונית עם בצל סגול צרוב ,רוקט ריבת בצל חמוצים ועגבניה) ואף המבורגר טבעוני "ביונד בורגר".

את כל המבחר הטעים הזה אפשר לאכול  במיוחד בסוכה בבית. הזמנות אפשר לבצע דרך אתר הרשת, בטלפון – 9381*, או באמצעות וולט ותן ביס, וגם ב 14 סניפי הרשת ברחבי הארץ.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

לקבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

Exit mobile version